Sunday, August 29, 2010

Lauren Weisberger la Toronto


Lauren Weisberger, scriitoarea americana care a devenit celebra dupa publicarea romanului de debut The Devil Wears Prada, a venit la Toronto marti seara (24 August) pentru lansarea celei mai recente carti ale sale, cea de-a 4-a, Last Night at Chateau Marmont. Nu am ratat aceasta ocazie si am fost la intalnirea cu scriitoarea, care a avut loc la una din librariile Indigo din Toronto.

Aveam in biblioteca si celelalte 3 carti ale scriitoarei publicate precedent – The Devil Wears Prada, Everyone Worth Knowing si Chasing Harry Winston, pe care le-am citit acum 2 ani. Cand m-am hotarat sa merg la intalnirea cu Lauren Weisberger, mi-am propus sa iau cu mine cele 3 carti, sa o cumpar pe cea noua la librarie, si sa primesc autograful ei pe toate patru.

Weekendul trecut ne-am mutat la o noua locuinta; si in seara de marti, cand urma sa merg la intalnirea cu Lauren Weisberger, inca nu aveam casa in totalitate aranjata, iar biblioteca mea inca era in cutii. Am cautat cele 3 carti sa le iau cu mine la intalnirea din centru, si nu reuseam sa gasesc volumul The Devil Wears Prada. Cautam cartea frantic prin cutii fara sa dau de ea, cand imi dadeam seama ca sunt deja in intarziere si voi rata inceputul intalnirii. Nu am reusit sa o gasesc, si pana la urma am plecat cu doar celelalte doua carti asupra mea. Pe drum ma gandeam unde as fi putut sa pun The Devil Wears Prada, si pana la urma mi-am dat seama ca se afla intr-o alta cutie prin casa, de care uitasem in acel moment. Chiar mi-a parut rau ca nu am reusit sa o gasesc la timp, caci din toate cele 4 carti ale lui Lauren Weisberger vroiam autograful ei pe cea noua cel mai mult, dar si pe The Devil Wears Prada, care a lansat-o ca scriitoare pe listele best-seller.

M-am impacat cu ideea sa am doar 3 autografe in loc de 4 si m-am grabit spre libraria unde avea loc evenimentul. Cum am si presupus, am intarziat pentru inceputul intalnirii. Mai intai scriitoarea a citit un fragment din carte (am ratat citirea cu parere de rau), dupa care au urmat autografele. Cand am ajuns la librarie, toata lumea astepta la coada pentru autografe. Mi-am cumparat romanul Last Night at Chateau Marmont imediat ce am ajuns, iar dupa aceea am asteptat si eu pentru autografe. Lauren Weisberger a stat de vorba cu fiecare dintre fani, le-a raspuns la intrebari, a pus ea insasi intrebari, a facut poze, etc. Daca faptul nu se cunostea mai inainte, Lauren Weisberger este insarcinata, si toata lumea o felicita pentru bebelusul ei.

Personalul din librarie a organizat foarte bine evenimentul. De exemplu, daca vroiai autografe pe carti, una din asistente iti scria numele pe un post-it si ti-l lipea pe pagina cartii unde urma sa primesti autograful, eliminand astfel timpii morti in care ar trebuit sa-ti spui numele, sau sa il repeti la nevoie, etc. O alta asistenta le facea poze fanilor cu scriitoarea in timp ce scriitoarea le semna cartea.

Cand mi-a venit si mie randul, i-am spus ca am asteptat cu nerabdare aceasta intalnire, ca ma bucur sa o cunosc personal, ca sunt incantata de publicarea noii carti, ca am citit si celelalte 3 carti ale ei. M-a incurajat sa-i scriu un email ca sa-i spun ce cred despre noua ei carte, si chiar am sa o fac de indata ce voi citi cartea. A fost o experienta deosebita si ma bucur foarte mult ca am avut-o.

Cateva poze de la eveniment:







Autografele pe care le-am primit de la Lauren Weisberger:




Sursa poze: www.fashionstylebeautyandmore.blogspot.com

2 comments:

  1. Super! Mi-ar placea si mie sa merg la un astfel de eveniment. Mi-am cumparat The Devil Wears Prada, insa n-am apucat sa o citesc inca. Astept aa ne povestesti cum e cartea cea noua.

    ReplyDelete
  2. Si eu de-abia astept sa citesc cartea. :) Acum citesc o carte de Helen Fielding, Olivia Joules and Overactive Imagination, dar imediat ce o termin, ma apuc de Last Night at Chateau Marmont.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!