Sunday, January 23, 2011

Revista Flare Canada, februarie 2011


Asa cum v-am obisnuit deja, va aduc la cunostinta ce ne mai spune revista canadiana de moda Flare, de data aceasta fiind vorba de numarul de februarie 2011. Chiar daca numarul de februarie a aparut la usa abonatilor in plina iarna, la inceputul lunii ianuarie cand la Toronto erau multe grade sub zero, totusi accentul cel mai mare al acestui numar se pune pe sosirea in curand a primaverii si a colectiilor de primavara-vara care incep sa-si faca loc in magazine. Am rasfoit prin intermediul paginilor revistei multe outfituri de primavara-vara intr-o gama de culori cat se poate de variata. Flare ne spune: renuntati la tonurile sobre ale iernii si adoptati culoarea pentru sezonul care ne va bate in curand la usa. Galben, portocaliu, verde, verde curd, turcoaz, bleu, albastru electric, rosu, roz, alb, precum si stiluri print – culoarea este la moda acum. Nu va fie frica sa experimentati combinatii indraznete de culori cum ar fi roz si portocaliu, galben si rosu, verde si albastru electric, albastru si nuante de roz/rosu, turcoaz si nuante de grena/rosu, verde si alb cu rosu. Outfiturile pline de culoare din acest sezon ne sunt propuse de Bottega Veneta, Lanvin, Chloé, Salvatore Ferragamo, Dries van Noten, Nina Ricci, Proenza Schouler, Prada, Miu Miu, Versace, Stella McCartney, Cacharel, Diane von Furstenberg, Oscar de la Renta, Louis Vuitton, Calvin Klein, John Gallliano, si alti designeri.

Pe coperta acestui numar o gasim pe Nina Dobrev, o tanara actrita up and coming de 22 de ani, care incepe sa-si castige notorietatea hollywoodiana prin rolurile vampire pe care le-a jucat pana acum, in productii precum Twilight, Degrassi, The Vampire Diaries. Pana acum nu stiam de aceasta tanara actrita, caci nu am urmarit saga Twilight, si nici celelalte doua productii mai sus mentionate (doar am auzit de ele), dar e bine de stiut ce stele mai rasar pe la Hollywood. Gasim in numar si un pictorial al actritei, care de altfel este foarte draguta, chiar frumoasa.

In acelasi spirit al tinerelor talente de la Hollywood, gasim un articol amplu dedicat mai multor actrite la inceput de cariera, un articol numit Rising Starlets. Recunosc, nu toate numele din articol imi sunt cunoscute, dar as mentiona pe Ashley Greene, 24 ani, care a jucat in Twilight; Emma Roberts, 20 de ani, fiica lui Eric Roberts si nepoata Juliei Roberts; Abigail Breslin, cea care a jucat in Little Miss Sunshine si Definitely Maybe, si care acum are 14 ani si nu mai arata ca un copil, ci mai degraba este o tanara domnisoara foarte draguta; Emma Stone, 22 de ani, care a jucat in Easy A, un film pe care as vrea sa-l vad si eu, caci i-am vazut trailerul si mi s-a parut interesant. Nu m-ar mira ca in cativa ani aceste actrite sa devina urmatoarea generatie de Angelina Jolie, Julia Roberts, Drew Barrymore, Sarah Jessica Parker, Jennifer Lopez, etc.

Conform calendarului chinezesc, luna februarie marcheaza inceputul anului iepurelui. Revista ne dezvaluie cine dintre vedete s-a nascut in anul iepurelui. Ashley Greene si Zac Efron s-au nascut in 1987; Angelina Jolie, Fergie si David Beckham s-au nascut in 1975; Johnny Depp, Marc Jacobs si Brad Pitt s-au nascut in 1963; Tommy Hilfiger, Christian Lacroix, Sting si Kathryn Bigelow s-au nascut in 1951; Carolina Herrera, Ralph Lauren si Tina Turner s-au nascut in 1939.

Cat despre beauty, Flare ne spune ca rujul rosu este la moda din nou, cu nuante potrivite pentru fiecare tip de ten, mai ales ca se apropie ziua Sfatntului Valentin, rosul fiind unul din simbolurile dragostei. Mai gasim noutati din domeniul produselor beauty si de ingrijire, parfumurilor, accesoriilor, bijuteriilor, lenjeriei.

4 comments:

  1. Nu pot decat sa ma bucur de fiecare data cand designerii si cei din moda in general ne propun culori vii. Iubesc culoarea si as purta-o mereu, chiar si in combinatii nebunesti, daca nu mi-ar fi teama ca arat ca o adolesecenta :)

    Acesta e si motivul pentru care am renuntat la unele din haine din garderoba si am facut loc altora in tonuri de gri, maro, bej, culori mai pale, plus negru. Nu as putea insa sa renunt total la culoare, asa ca ma gandesc ca in cazul meu cea mai buna solutie ar fi sa combin culorile de mai sus cu altele vii.

    Abigail Breslin mi-a placut foarte mult in Little Miss Sunshine. O fetita foarte talentata, la fel ca si Dakota Fanning, de care nu am mai auzit nimic in ultima vreme...

    ReplyDelete
  2. Si eu ma bucur cand culorile vii si indraznete sunt in voga, caci si mie imi place culoarea foarte mult, si nu as putea purta o garderoba preponderent uni-ton sau in tonuri sobre. Chiar si iarna imi place sa port tinute colorate. :) De exemplu, mi-ar placea foarte mult un mantou fuschia pentru iarna, sau turcoaz. Suna crazy, stiu, dar nu mi-ar displacea. :)

    ReplyDelete
  3. Numai eu nu imi gasesc parca un ruj rosu potrivit! Mi se pare ca imi sta bine cand il aplic prima data,iar apoi cred ca ma plictisesc.
    Eu si iarna port tinute colorate,dar nu la paltoane/geci :)

    Pupici!

    ReplyDelete
  4. Buna Andreea, dar cu rujul roz cum te impaci? Si rozul este in trend acum. Daca nu te intelegi perfect cu rujul rosu, exista optiunea roz. :)
    Te pup si eu!

    ReplyDelete

Thank you for your comments!