Sunday, August 14, 2011

O saptamana de vacanta


Am comis-o din nou… Mi-am luat o saptamana de vacanta pentru mine. M-am simtit foarte bine in ultimele 10 zile, deconectata, detasata si relaxata. A fost atat de relaxant, incat aveam unele momente cand simteam ca ceva imi lipseste, si ceea ce imi lipsea era agitatia si ritmul meu alert de viata cu care sunt obisnuita in fiecare zi. La fel cum am procedat si in vacanta mea precedenta de acum 3 luni, in aceasta saptamana mi-am acordat timp mie insami in totalitate – cumparaturi, cinema, saloane de frumusete, piscina, si alte placeri de care in mod obisnuit nu am timp, sau am timp foarte putin. De asemenea, am petrecut mai mult timp cu Alex – ne-am jucat si ne-am plimbat impreuna mai mult decat o fac de obicei.

Sambata, 6 august. L-am scos pe Alex la o plimbare in cartierul nostru, si ne-am intalnit cu vecinii nostri care si-au scos si ei copiii la plimbare, aproximativ de aceeasi varsta cu Alex. Cei patru copii nazdravani, trei baietei si o fetita, au incins o hora de joaca pe cinste, cu mingi, baloane, masinute si alte jucarii. Dupa ce Alex s-a plictisit sa alerge mingea prin cartier, l-am luat la piscina – alta runda de distractii.

Seara am avut musafiri – ne-au vizitat doi prieteni, care au petrecut alaturi de noi o seara linistita pe terasa din spatele casei noastre.

Duminica, 7 august. Fiind duminica, am lenevit acasa. M-am relaxat, am citit, m-am uitat la TV, am rasfoit blogosfera. Seara am fost invitati la o mica petrecere la vecinii nostri.

Luni, 8 august. Dupa ce l-am dus dimineata pe Alex la gradinita, am mers la mall pentru cinema si cumparaturi. Nu eram sigura la ce film sa merg, dar urma sa ma hotarasc la fata locului. Cand am ajuns la cinema-ul din mall-ul respectiv si am vazut lista filmelor din acea zi, m-am hotarat sa vad Friends with Benefits, o comedie cu Justin Timberlake si Mila Kunis in rolurile principale. Mai erau 2 ore pana la inceperea filmului, asa ca in acest interval de timp m-am hotarat sa merg la o runda de cumparaturi.

Prima oara am intrat la Gap. Ma interesau o pereche de blugi noi, iar Gap este unul din brandurile mele preferate in materie de blugi. Acum ceva timp am vazut la ei niste blugi albi grozavi, colectia 1969, si mi-a cam ramas gandul la ei, la fel si intentia sa mi-i iau cu prima ocazie. Cand am intrat in magazin, am vazut un afis mare cu blugii mei pe unul din peretii magazinului. Am mers direct spre afis si l-am intrebat pe unul din angajati: “Mai aveti blugii astia?” “Da, uite-i acolo, pe raftul ala”. Bingo! I-am luat cu mine in cabina de proba, si de parca lucrurile nu mergeau deja destul de bine, am constatat ca imi voi lua blugi cu o marime mai mica decat ma asteptam. Yupiii, am mai slabit!

Gap.com

Mi-am continuat sesiunea de shopping la un magazin canadian de incaltaminte, Pay Less Shoe Source. Un alt item de pe wish-list-ul meu era o pereche de sandale wedges. Am gasit perechea perfecta, in denim, care pe de asupra fac o combinatie perfecta cu blugii mei noi. I-am si purtat de cateva ori pana acum, si sunt foarte comfortabili.

PayLess.com

Urmatoarea mea oprire a fost la Sears, unde am facut cateva cumparaturi pentru Alex, dar si pentru casa.

Intre timp au trecut cele 2 ore pe care le-am alocat shopping-ului, si am mers la cinema sa vad filmul Friends with Benefits. Dar sincer nu am fost impresionata de acest film. E o comedioara draguta, dar nu excelenta, puteam si sa ma lipsesc.

Marti, 8 august. Dimineata dupa ce l-am dus pe Alex la gradinita, am intrat intr-un magazin de haine de vizavi, pe care il observasem cu o zi inainte, si imi facusem o nota de memorie sa il vad. Nu era vreun magazin de firma, ci unul simplu de cartier (in zona greceasca a orasului), dar vroiam sa arunc o privire. Oferta magazinului era una… modesta, care nu m-a lasat masca, iar calitatea produselor expuse nu m-a convins, asa ca nu mi-am luat nimic. Dar in schimb, cand intru intr-o incapere alaturata a magazinului, ce sa vad? Genti fake Louis Vuitton, Chanel, Gucci, Burberry. Waaw! Este prima oara cand vad fake-uri de vanzare intr-un magazin, asa, pe fata. Pana acum credeam ca sunt doar online, pe diverse site-uri obscure care iti promit marea si sarea. Cand vedeam genti fake prin oras la cate o cucoana, ma intrebam oare de unde le procura. De pe site-urile alea, sau sunt si locuri in Toronto unde cineva le vinde? Ei bine, unde erau fake-urile? In cartierul grecesc! Omul vindea louis vuittoane cu $60, burberry cu 60$, gucci cu $60 si chaneluri cu $70. Ma uitam amuzata la gentile alea, care erau pline de imperfectiuni si cusaturi aiurea, si am observat de exemplu ca pe una din vuittoane scria pe exterior (nu doar in interior) “made in France”, adica “made” cu m mic. Ha-ha, ma gandeam, bine ca macar au avut bunul simt sa scrie “France” cu F mare. Proprietarul a vazut ca ma uit la genti si s-a apropiat de mine, sa vada daca poate-poate vinde o geanta. Urmatoarea discutie a avut loc intre noi:

El (aratand spre un burberry): Va place geanta? E frumoasa, si are pret bun, si nu e mare diferenta intre asta si celelalte (prin “celelalte” referindu-se la alea veritabile).

Eu: Ba eu as zice ca e mare diferenta.

El: Da, poate, dar intr-un mall o geanta de asta e… nu stiu… $300.

Eu: Mai degraba $1,000… Chiar aveti voie sa vindeti gentile astea?

El: Da, avem voie.

Eu: Si nu va este teama c-o sa vina Louis Vuitton peste voi sa va dea in judecata? Au fost dati in judecata oameni doar pentru ca au cumparat si purtat fake-uri, ca sa nu mai spun de vanzarea fake-urilor.

El: Da, avem voie sa le vindem.

Cand am vazut ca o tine pe a lui, am zambit si i-am urat o zi buna, dupa care am plecat. Daca omul e convins ca poate sa vanda fake-uri ziua in amiaza mare pe o strada aglomerata din Toronto, cine sunt eu sa-l conving de contrariul?

Intre timp afara a inceput sa ploua cu galeata. Acum cateva saptamani mi-am uitat umbrela in metrou intr-o dimineata cand mergeam la serviciu, si de atunci am ramas fara umbrela. Tot ziceam ca imi iau o umbrela noua, dar nu am apucat. Si cand am vazut ce ploaie s-a starnit, am intrat in magazinul de alaturi, vecinii fake-urilor, si mi-am luat o umbrela. De data asta mi-am luat o umbrela mica, din aia care se pliaza si iti incape in geanta, ca sa o port tot timpul in geanta si sa nu o mai uit prin metrou. Este a doua oara cand imi uit umbrela in metrou, prima oara mi s-a intamplat acum 5 ani.

Tot in acea zi vroiam sa merg la Ontario Science Centre, un centru al stiintelor din Toronto, care se afla in drum spre casa mea. La Ontario Science Centre poti vedea expozitia stiintifica permanenta, iar la fiecare cateva luni este prezentata si cate o expozitie temporara. Actuala expozitie temporara de la Ontario Science Centre se numeste CSI si are ca tema investigatiile criminalistice. Vroiam sa vad expozitia CSI, dar cand am vazut ca ploaia nu se mai opreste, mi-a perit tot cheful sa mai merg la Ontario Science Centre, si am plecat direct acasa.

Miercuri, 10 august. Dimineata am mers la un salon de frumusete pentru o sedinta de beauty, iar la pranz am mers din nou la cinema, de data asta sa vad filmul The Help, cu Emma Stone in rolul principal, o drama a carei actiune se petrece in Mississippi in anii’60, si care are ca subiect conflictele rasiale din Sud. Filmul este foarte bun si vi-l recomand cu drag. Dupa film, am intrat la o librarie Indigo din apropiere si mi-am luat cartea The Help de Kathryn Stockett, care a stat la baza filmului.

Joi, 11 august. In acea zi, fiind o vreme frumoasa, am vrut sa merg din nou la Ontario Science Centre, sa vad expozitia CSI. Dar cand am ajuns acolo, am constatat ca biletul pentru vizita la CSI (care dureaza cam jumatate de ora) include si vizita la expozitia permanenta (care dureaza in medie 3 ore). Acum 2 ani am mai fost odata cu familia mea la Ontario Science Centre pentru a vedea o expozitie temporara, si atunci biletele se vindeau separat pentru expozitia permanenta si temporara. Si de data aceasta vroiam sa fac la fel, sa vad doar CSI, nu si intreg centrul, pentru ca mi-ar fi luat prea mult timp, si n-as fi vrut sa-l vizitez singura. In afara de aceasta, mi-am dat seama ca nu am apartul foto la mine, si n-as fi putut sa fac poze. Nu sunt sigura daca pozele sunt permise la expozitia permanenta de la Ontario Science Centre, dar daca da, as fi dispusa sa petrec 3 ore in centru doar cu conditia sa pot sa fac poze. Asa ca pana la urma am luat decizia sa nu intru la Ontario Science Centre, ci sa mergem intr-o duminica toti trei sa vizitam centrul in intregime.

Vineri, 12 august. A fost cea mai calda zi din aceasta saptamana, numai buna de piscina, si am profitat de ocazie sa merg la piscina noastra din complex. Pana acum am mers la piscina doar cu Alex, iar de data aceasta am avut ocazia sa merg singura (Alex fiind la gradinita). In acelasi timp, sezonul piscinelor se cam incheie pentru acest an, pentru ca nu mai este atat de cald afara (saptamana aceasta temperaturile la Toronto au fost sub 30 de grade), si probabil asta a fost ultima mea balaceala la piscina pe anul acesta.

Sambata, 13 august si duminica, 14 august. Ultimul weekend al vacantei mele. In aceste doua zile n-am facut nimic deosebit, ci doar m-am relaxat acasa, m-am plimbat cu Alex, am citit, m-am uitat la TV, am rasfoit blogosfera, am scris. Maine ma intorc la birou.

5 comments:

  1. Cred ca ai avut cea mai frumoasa si relaxanta vacanta de pe langa casa :) Asa cred ca ar arata si pentru mine o vacanta ideala, numai ca in loc de Alex, fiul, eu am un Alex, prietenul :)
    Te vei intoarce la birou cu forte proaspete si binedispusa, sunt convinsa ! Te pup !

    ReplyDelete
  2. Da, Pixxie, a fost o vacanta faina, m-am simtit foarte bine. :)

    ReplyDelete
  3. Ce frumoase sunt sandalele wedges! Cat despre cei cu gentile fake no comment! Te pup dulce! :*

    ReplyDelete
  4. Se pare ca ai petrecut o vacanta foarte placuta, bravo!
    Mi-a povestit azi o colega ca si-a luat fake Vuitton din Hong Kong, dar nu orice fake, ci "first class imitation". Care first class imitation a costat 3,500$ (originalul costand peste 20,000)si nici macar nu era expus in vitrina, pentru ca asemanarea cu originalul era prea mare. Mi-a spus ca a primit complimente de la persoane care aveau genti originale si nu si-au dat seama ca a ei era fake. Am vazut geanta, arata excelent, cusaturi egale, frumoase, e grea, de piele veritabila (dar probabil piele obisnuita, nu de nu stiu ce croncobaur cum o fi cea originala), accesoriile metalice sunt de calitate, e o geanta foarte buna. Dar as prefera un original de la un brand mai accesibil, gen Coach (nici pe ala nu mi-l permit acum, dar asta e partea a doua :)), decat un fake, fie el cat de reusit. Iar mai mult de 500$ nu as da pe nicio geanta, but that's just me :).
    Ha! Si eu sunt fan Payless. Am fost multumita de tot ce am luat de la ei. Nu am boala pantofilor scumpi, ca altfel nu as putea calca pe la Holt Renfrew fara sa plang.

    ReplyDelete
  5. Andreea, mersi. :)

    Catintherain, $3,500 pentru un fake??? Oh come ooooon!!! Oare de ce unii oameni fac asta? De ce ar da cineva asa de multi bani pe un FAKE??? Pai cu $3,500 poti cumpara 3-4 genti LV (depinde de model), originale bineinteles. Sau, daca tot vorbim de oameni care arunca mii de dolari pe fereasta cu atata usurinta (sa dai atatia bani pe un fake din punctul meu de vedere inseamna sa arunci bani pe fereastra), cu aceiasi bani cumperi o geanta LV originala, nu neaparat ca aia de 20K, dar mai eleganta decat cele in modelul clasic maro cu monograma.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!