Sunday, March 16, 2014

Swarovski Watches for Him, Spring-Summer 2014 Collection

In one of my recent stories dedicated to Swarovski I was showing you the new watches for Her from Swarovski's Spring-Summer 2014 collection, and today it's the turn to pay some attention to gentlemen and showcase the current collection of watches for Him, now available in stores and online at Swarovski.com. The watches for Him are grouped in three main styles, Crystallium, Octea Abyssal and Piazza Grande, and each of them has different colors, detailing and bracelets.

Here we go:

Crystallium
Crystallium
Octea Abyssal
Octea Abyssal
Octea Abyssal
Octea Abyssal
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Piazza Grande
Photo credit: Courtesy of Swarovski

8 comments:

  1. imi plac ceasurile masive, port chiar si barbatesti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu prefer ceasuri mai finute, dar imi place sa admir ceasuri din acestea la un barbat. :) Sotul meu poarta acest stil de ceasuri, are un Timex.

      Delete
  2. Frumoase ceasuri, mai ales ultimele 9 ceasuri sunt minunate :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica ceasurile Piazza Grande. :) De acord, sunt grozave, cu adevarat ceasuri pentru barbati de succes. Mie imi place cel mai mult al 5-lea de jos.

      Delete
  3. Chiar şi la un bărbat, prefer ceasurile mai rafinate, indiferent dacă ţinuta este sport sau elegantă. Cel mai multa îmi place penultimul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Zadin, multumesc pentru comentariu. Scuze ca iti raspund atat de tarziu, am avut cateva saptamani foarte pline.

      Delete
  4. woww~~ they look so elegant and nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Patty for stopping by and for your comment.
      Enjoy your day!

      Delete

Thank you for your comments!