Sunday, December 27, 2015

Refashion -- No Before, Just After

In acest an v-am aratat un numar de reconditionari si transformari de haine din seria refashion, dar acelea nu au fost toate refashion-urile pe care le-am executat. Au fost mai multe de atat, dar aici pe blog am scris doar despre acele care aveau poze inainte si dupa. Unele refashion-uri de-ale mele pe care le-am executat si pe care le port acum cu placere nu au poze "inainte", din varii motive. Uneori pur si simplu uitam sa fac o poza hainei inainte de transfromare, alteori nu aveam chef sa scot camera, alteori eram atat de excited cu ideea pe care o aveam pentru transformare incat saream peste partea cu fotografiatul etapelor.

In orice caz, am cateva haine reconditionate "no before, just after" in garderoba mea si m-am gandit ca si acestea merita o postare, pentru ca rezultatul final merita aratat. Astazi as vrea sa va arat unul din aceste refashion-uri, fara poze "inainte", doar "dupa".

Aveam in garderoba un pulover bleu foarte deschis, nuanta baby blue, pe care l-am primit de la John de 8 Martie acum 10 ani. L-am purtat cat l-am purtat in Romania, si l-am adus cu mine in Canada. Ultima oara l-am purtat acum doi ani la serviciu, cu o zi inainte de Paste, pentru ca sefa noastra ne-a sugerat ca in ziua dinainte de weekendul lung pentru Paste sa purtam toti culori pastel, si eu am ales acest pulover pentru elementul pastel in tinuta mea de Paste de la serviciu, in combinatie cu a fusta neagra creion. Nu l-am mai purtat de atunci pentru ca intre timp nu imi mai venea (eram mai slaba acum 10 ani, duuuh), si de atunci a stat acolo uitat in garderoba. Si ca sa va faceti o idee cum arata acest pulover al meu in varianta sa originala, era comparabil (ca model si culoare) cu un alt pulover pe care l-am reconditionat in acest an, si anume acesta.
M-am gandit sa-l transform intr-un cardigan. L-am taiat la mijloc, si i-am cusut tiv de mana pe margini. Vroiam sa-i fac si cordon ca sa-l leg la mijloc. Mai tineti minte aceste tricouri, din care am facut o bentita de par, dar pe care le-am folosit si la alte refashion-uri pentru diverse detalii?

Inca mai aveam bucati din aceste tricouri in gramada mea de scrapuri textile, si am mai folosit o parte din acest material gri pentru cordon pentru noul meu cardigan. Am cusut la masina doua cordoane, le-am intors pe fata (cusatura in interior), le-am calcat, si le-am atasat pe fiecare parte de cardigan, ca sa le leg la mijloc. In final, iata ce mi-a iesit.

Am purtat acest cardigan in timpul vacantei mele din aceasta vara. Pozele de mai sus sunt facute la Tobermory in port, cand tocmai revenisem de pe un cruise cu vaporasul pe lac. L-am purtat si la serviciu de mai multe ori, in diverse combinatii.

Sa va spun cateva cuvinte si despre restul tinutei -- topul este White House | Black Market si l-am trhiftuit la Value Village anul trecut. Poseta este Baby Phat, thriftuita la Value Village in aceasta vara. Blugii sunt Gap si ii am de doi ani, iar colierul statement pe care l-am purtat in acea zi este LOFT si l-am primit de la LOFT la un eveniment monden de-al lor din acest an. Sandalele sunt vechi prieteni de-ai mei, ii am de 11 ani, si in fiecare vara ii port la greu in calatorii cum a fost cea de la Tobermory, pentru comoditatea pe care mi-o confera. Very slow fashion indeed.

Ce parere aveti de noul meu refashion?
Va astept cu pareri si opinii in sectiunea de comentarii de mai jos. :)

Photo credit: Victoria West

4 comments:

  1. foarte frumos a iesit!
    sarbatori cu bine in continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Coco, ma bucur ca iti place. :)
      Sarbatori frumoase in continuare si tie!

      Delete
  2. E minunat daca ai rabdare si inspiratie sa schimbi articole vechi din garderoba! :) Sarbatori fericite in continuare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Georgia, si bine ai venit pe blogul meu daca este prima ta vizita aici, te mai astept cu drag. :)
      Ma bucur ca ti-a placut. :)
      Sarbatori fericite in continuare si tie!

      Delete

Thank you for your comments!