Sunday, September 26, 2010

O zi de cumparaturi la Toronto


Weekendul trecut am iesit la cumparaturi cu bebe. M-am hotarat sa imi acord o zi intreaga pentru shopping (mie si lui bebe) si sa ne delectam impreuna la o tura relaxanta de cumparaturi. De cand mi s-a nascut copilul, nu am mai avut prea multe ocazii sa merg la shopping, si nu mai fusesem la cumparaturi in adevaratul sens al cuvantului de cateva luni.

Sunt abonata la newsletter-ul Toronto Sample Sales, care organizeaza sale-uri lunare in diferite locatii din Toronto. In cadrul vanzarilor de reduceri organizate de Toronto Sample Sales se pot cumpara haine, posete si accesorii de la diferite branduri si case de moda cum ar fi Coach, Jimmy Choo, Miu Miu, Dolce & Gabbana, Yves Saint Laurent, Givenchy, Prada, Christian Dior, Versace, Fendi, Salvadore Ferragamo, Alexander McQueen, Roberto Cavalli, Galliano, Lacoste, BCBG, Diesel, si alte branduri. Am primit un email anuntand un nou sale cu reduceri de 40%-80%, organizat de TSS in perioada 16-18 septembrie la hotelul Sheraton din centrul Toronto-ului. Mi s-a parut tentant, si m-am hotarat sa merg sambata, pe 18 septembrie. Eram foarte curioasa sa vad ce are de oferit TSS in materie de haine si posete de la casele de moda mai sus mentionate, si cat de fabuloasa este oferta lor in realitate, caci anuntul cu siguranta suna fabulos.

Am mai primit notificari de sale-uri de la TSS si luna trecuta de exemplu, cand s-a organizat un eveniment similar de reduceri, dar intr-o alta locatie a orasului; si pentru ca era prea departe de mine, nu am mers. Dar de data aceasta, avand in vedere ca evenimentul s-a desfasurat intr-o locatie din centru convenabila pentru mine, m-am hotarat sa merg.

Eram foarte nerabdatoare si curioasa in acelasi timp sa vad cum va fi aceasta experienta de shopping a mea, daca va fi una utila, sau daca va fi dezamagitoare. Uneori acest gen de sale-uri sunt cu dus-intors, nu sunt ceea ce par, si eram in garda din acest punct de vedere. Nu ma asteptam la minuni, dar totusi ma asteptam sa gasesc ceva pe placul meu.

Ei bine, am ajuns acolo. Totul era bine organizat si frumos aranjat, pe sectiuni de branduri si pe sectiuni de articole – posete, blugi, rochii, tricouri, etc. Primul lucru la care m-am uitat a fost raftul cu posetele. Zeci si zeci de posete de la cele mai mari case de moda din lume, cum spunea si anuntul pe care il primisem de la TSS prin email. Am inceput sa inspectez posetele si preturile acestora. Preturile erau in sute de dolari, si sincera sa fiu erau mai mari decat ma asteptam. Sa ne intelegem corect. Orice geanta Fendi, Dolce & Gabbana, Yves Saint Laurent, Salvadore Ferragamo, si de la alte case de moda mai sus mentionate poate depasi cu usurinta mia de dolari. Iar preturile afisate la TSS erau $299, $359, $399, $499, cu mult mai ieftin decat in orice magazin high-class unde se vand produsele acestor case de moda, cum ar fi Holt Renfrew din Toronto sau Saks 5th Avenue din New York. Numai ca… dupa o inspectie mai amanuntita mi-am dat seama ca acele genti nu merita cele 3-4 sute de dolari afisate acolo. Gentile pentru sale de la TSS erau… triste. Nu aratau grozav, nu aveau modele care sa te faca sa cazi pe spate, si nu pareau de cea mai buna calitate fata de ceea ce ofera de obicei designerii respectivi. Am tinut cont si de posibilitatea sa fie fake-uri, si le-am inspectat cu atentie in incercarea de a-mi da seama daca nu cumva chiar sunt fake-uri, sau daca sunt originale. N-am descoperit nimic din ce ar putea sa-mi tipe “fake”, nu era nici una “Made in China”, nu avea nici una emblema sau logo-ul respectivei case de moda (usor) modificate pentru a pacali ochiul neexperimentat, deci pareau originale in regula. Si totusi, nu m-a atras nici una, nu mi-a spus nici una “Sunt a ta, trebuie sa ma ai”. Modelele nu erau cine stie ce atragatoare sau frumoase. Si atunci m-am convins din nou care este “dublul tais” al acestor sale-uri care anunta reduceri de pana la 80% pentru haine si accesorii de la mari case de moda – cum nu e padure fara uscaturi, tot asa si marii designeri mai dau rateuri in creatiile lor, iar rateurile nu ajung in magazinele high fashion din marile capitale ale modei din lume, ci la sale-uri de genul celor organizate de Toronto Sample Sales. M-am convins ca nici o geanta de acolo, de la TSS, nu merita 400 de dolari, asa ca nu mi-am luat nici una.

Am trecut la rafturile cu haine. Si din nou, nu am fost impresionata cine stie ce. Mi-a fost destul de greu sa aleg ceva care sa-mi fie pe plac cu adevarat. M-am oprit la raftul BCBG. Vroiam o rochie neagra mai simpla, genul Little Black Dress, pe care sa o pot accesoriza in egala masura pentru ocazii de seara si de zi. Mi-am ales 5 rochii, modele si culori diferite, trei dintre ele fiind negre. Dar cand am mers sa le probez, nu mi-a placut nici una. Fiecare dintre ele s-a dovedit a a avea cate un cusur mai mic sau mai mare, asa ca am renuntat la ideea. Dupa care m-am mai uitat si la celelalte rafturi, dar nu am gasit nimic pe placul meu, asa ca am plecat de acolo fara sa-mi cumpar nimic. La fel ca si in cazul gentilor de la TSS, nici hainele de acolo nu erau din acelea care ar face furori in magazine, motiv pentru care nici nu au ajuns in magazine.

Cum am si banuit de la bun inceput, sale-urile de acest gen chiar sunt cu dublu tais. Desi am avut si experiente bune la sale-uri (Guess de exemplu), aceasta s-a dovedit a fi o experienta dezamagitoare. Nu cred ca o sa mai merg la Toronto Sample Sales, chiar daca o sa mai primesc anunturi despre sale-uri viitoare.

Din fericire, acea zi nu aveam de gand sa o petrec doar la TSS, si nu urma sa ma intorc acasa cu nimic altceva decat dezamagirea timpului pierdut de pomana pe la Hotel Sheraton in centrul Toronto-ului. Urmatoarea mea vizita a fost la Toronto Eaton Centre, mall-ul meu preferat, situat tot in centru, foarte aproape de Hotel Sheraton. Am mers la libraria mea preferata Indigo din mall, si mi-am luat 2 carti de Jane Green – The Beach House si Second Chance. In afara de aceasta, cu ocazia vizitei mele la Toronto Eaton Centre am aflat ca un nou magazin Victoria’s Secret urmeaza sa se deschida acolo in noiembrie 2010. Mai multe detalii despre noul magazin nu se cunosc deocamdata, dar acestea se vor afla pe parcurs. Toronto Eaton Centre este mall-ul unde ajung la cumparaturi cel mai des, si chiar ma bucur ca Victoria’s Secret va deschide acolo un nou butic, caci imi va fi mai la indemana sa cumpar Victoria’s Secret pe viitor. Imi plac lenjeria si costumele de baie de la Victoria’s Secret, si ma bucur de posibilitatea de a cumpara de la acest brand nu doar online cum faceam pana acum, dar si din magazine.

De la Toronto Eaton Centre m-am deplasat la un alt mall, Yorkdale Mall. Aici nu ajung prea des (cam o data pe an), din cauza locatiei cam indepartate si neconvenabile pentru mine. Dar de data aceasta m-am hotarat sa merg la Yorkdale Mall pentru a vedea noul magazin Victoria’s Secret care s-a deschis deja aici, pe 26 august 2010. Este primul magazin VS care s-a deschis in Canada si in Toronto. Exista deja buticuri Victoria’s Secret PINK in Toronto (unul dintre care este situat tot la Yorkdale Mall), cu oferte limitate doar la colectia PINK; dar este prima oara cand se deschide la Toronto un butic VS. Modelul brazilian Adriana Lima care este Victoria’s Secret angel a venit la Toronto pe 26 august pentru celebrarea deschiderii noului butic VS de la Yorkdale Mall, iar fanii acesteia au avut ocazia sa primeasca autograful ei. Colectiile VS care sunt prezente la noul butic de la Yorkdale Mall sunt Body by Victoria, Dream Angel, Very Sexy, Miraculous, BioFit, The Nakeds, Sex Little Things, The Lacie, Cotton Lingerie; si o intreaga serie de cosmetice. Dar in schimb, nu sunt costume de baie. Poate vor aparea la vara, cand vine urmatorul sezon estival.

Cum ma si asteptam, era foarte multa lume la VS. Un nou magazin tot timpul trezeste interesul si incantarea cumparatorilor, care vin buluc sa vada si sa cumpere. Culorile curcubeice ale colectiilor de lenjerie de pe rafturi te ademeneau si iti faceau cu ochiul, fiind irezistibile. Mi-am luat cateva piese din colectia Cotton Lingerie, in diferite culori, cel mai mult dintre care mi-au placut cele pe turcoaz. Deoarece totalul cumparaturilor mele au depasit un anumit prag, am primit cadou si un saculet de bumbac VS pentru lenjerie. Dupa aceea am intrat si in magzinul Victoria’ Secret PINK sa arunc un ochi; dar de aici nu mi-am luat nimic, caci eram deja multumita de lotul meu de cumparaturi de la Victoria’s Secret.

E un lucru grozav ca Victoria’s Secret a decis sa deschida magazine si in afara SUA (era si timpul), si este si mai grozav ca au inceput cu Toronto, spre deliciul meu si al tuturor fanelor VS din Canada. Va dati seama ca incantarea fanelor din Toronto al acestui brand este fara margini. Din punctul meu de vedere, s-au hotarat cam tarziu sa deschida magazine si in afara SUA (trebuiau sa o faca mult mai devreme), caci este un brand iubit in toata lumea si cu siguranta vor avea succes oriunde in lume unde mai decid sa deschida buticuri noi. Dar e bine si asa. Sa speram ca pe viitor vor deschide buticuri noi si in Europa, si de ce nu, in Romania.

Mi-am incheiat ziua de shopping la un magazin pentru copii, The Children’s Place, unde am luat hainute noi pentru Alex.

Poza: www.fashionstylebeautyandmore.blogspot.com

4 comments:

  1. Din cate am inteles cei de la VS nu au costume de baie (si nici restul de imbracaminte pe care il vedem pe site-ul lor) in magazine, nici in USA...dar cine stie..poate o sa bage la vanzare si costume de baie pe viitor..pt ca mie, sincer, alea imi plac cel mai mult.

    ReplyDelete
  2. Buna Serena, ma bucur sa te vad din nou. :) De haine stiam si eu ca nu sunt la magazine, ci doar online; dar in privinta costumelor de baie nu eram sigura. Daca asa stau lucrurile, probabil vor urma aceeasi politica a magazinelor ca si in SUA -- lenjerie si cosmetice, dar nu si haine si costume de baie. Decat poate vor schimba acest lucru pe viitor, cine stie. :)

    ReplyDelete
  3. Eu am vazut costume de baie in magazinele VS din SUA. Insa din cate am observat nu intotdeauna se practica aceleasi reduceri ca pe website. De asta, daca-ti stii marimea exacta, merita mai mult sa cumperi online. E valabil si pentru celelalte magazine. De multe ori sunt produse la reducere pe pagina web, pe care nu le mai gasesti in magazine.

    ReplyDelete
  4. Da, si eu am observat acest trend, mult mai multe reduceri in magazinul online decat cel real; nu numai la VS, dar si la alte firme/magazine.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!