Monday, September 27, 2010

Sophie Kinsella in Toronto


In unul din articolele mele precedente va spuneam ca Sophie Kinsella urmeaza sa vina la Toronto pentru promovarea celei mai recente carti ale sale, Mini Shopaholic (cea de-a 6-a carte din seria Shopaholic), lansarea oficiala a careia a avut loc in librarii si pe Amazon pe 21 septembrie. Evenimentul a avut loc vineri seara, pe 24 septembrie, la una din librariile Indigo din centrul Toronto-ului.

Am asteptat cu mare nerabdare aceasta intalnire, pentru care m-am pregatit din timp. Vroiam autografele scriitoarei pe 4 carti ale ei, inclusiv pe cea noua care urma sa fie lansata in librarii.

La data si ora stabilita am venit la librarie (eram cu Alex), dar ma astepta o surpiza – era foarte (-foarte-foarte) multa lume acolo. Libraria era plina. Sophie Kinsella nici nu aparuse pentru inceperea evenimentului, si coada pentru autografe se formase deja. La inceput nici nu mi-am dat seama cat de lunga era coada; si m-am gandit sa o vad mai intai pe Sophie, sa astept pana citeste fragmentul de carte (cum se procedeaza de obicei la lansari de carte), si pe urma, cand Sophie incepe autografele, sa ma pun si eu la coada.

Sophie a venit la 7 si cateva minute (imediat dupa ce am cumparat cartea), si toata lumea s-a bucurat sa o vada. Au inceput aplauze, exprimari de bucurie, etc. Inainte sa inceapa autografele, Sophie ne-a povestit mai multe despre vizita ei la Toronto, si despre noua sa carte. Ne-a spus ca ii place la Toronto, si ca este foarte atasata de publicul sau canadian. Ne-a mai spus ca i-a placut sa mearga la cumparaturi in Toronto, si ca a fost foarte incantata sa faca shopping la Holt Renfrew – cel mai luxos, elegant si exclusivist magazin din Toronto. Ne-a mai spus ca ii place moda canadiana, si ca poarta o tinuta semnata de desigeri canadieni. Fusta pe care o purta era semnata Pink Tartan, o creatoare de moda canadiana care isi prezinta noile colectii la fiecare Saptamana a Modei din Toronto. Mi-a placut foarte mult tinuta ei, care o facea sa arate mai tanara. Luand in consideratie ca are aproape 41 ani si este mama a 4 copii (doi dintre care sunt gemeni), arata foarte bine, chiar sexy. Mi-au placut foarte mult si pantofii pe care ii purta.

Ii savuram “dulcele grai britanic” (imi place engleza britanica), in timp ce ne povestea despre noua sa carte. Ne-a impartasit ca Mini Shopaholic nu va fi ultima carte despre Becky Bloomwood, ca personajul ei favorit se va mai intoarce, si ca la sfarsitul cartii Mini Shopaholic vom descoperi aluzii cu privire la urmatoarea carte, cea de-a 7-a, despre Becky.

Sophie ne-a mai spus cat de incantata a fost atunci cand a fost ecranizata cartea sa Confessions of a Shopaholic; de asemenea, a mai mentionat ecranizarile altor doua carti ale sale din seria stand-alone – Can You Keep a Secret? (cu Kate Hudson in rolul principal) si The Undomestic Goddess, ambele aflandu-se acum in pre-productie (cam de mult timp, ce-i drept; cele 2 filme se prevad a fi lansate in 2011). Ne-a mai spus ca a avut ocazia sa asiste la filmarile Confessions of a Shopaholic, in speta la doua scene – scena cu facturile Visa de la inceputul filmului si cea cu magazinul Danny & George de unde Becky si-a cumparat la reducere celebra esarfa. Ne-a mai spus ca i-a placut foarte mult de Isla Fisher in rolul lui Becky Bloomwood.

Dupa care au urmat autografele. In mod normal, Sophie ar fi trebuit sa citeasca un fragment din noua sa carte; dar deoarece era prea multa lume in librarie si toti vroiau autografele ei, s-a sarit peste aceasta etapa si s-a trecut direct la autografe. In acel moment am mers si eu la coada pentru autografe, si de-abia atunci am realizat cat de lunga este. Coada serpuia printre rafturi, fiind organizata de angajatii librariei, si ocupa intregul spatiu alocat intalnirii cu scriitoarea. Dar mi-am imaginat ca se va misca repede. In timp ce fanii asteptau sa ajunga la Sophie pentru autografe, poze, si pentru a sta de vorba cu ea, moderatorul evenimentului organiza diverse mici concursuri, premiile pentru care constau in carduri cadou de la librarie. Am castigat unul din aceste concursuri si am primit un gift card. Dupa aproximativ o ora am realizat ca nu am ajuns nici macar la jumatatea cozii. Copilul meu dadea semne de oboseala, si mi-am dat seama ca nu mai pot sta foarte mult. Cu regret, am fost nevoita sa plec si sa renunt la autografele lui Sophie Kinsella. Dar cel putin sunt bucuroasa ca am avut ocazia sa o intalnesc.

De-abia astept sa citesc noua carte a lui Sophie Kinsella. Acum citesc Eat, Pray, Love de Elizabeth Gilbert; dar imediat ce o termin, ma apuc de Mini Shopaholic. De-abia astept sa mor de ras, la fel cum m-au amuzat si celelalte 5 carti despre Becky Bloomwood.

Cateva poze de la eveniment:







Sursa poze: www.fashionstylebeautyandmore.blogspot.com

6 comments:

  1. Chiar arata bine Sophie Kinsella. Chiar eram curioasa daca se mai lucreaza la vreun film dupa cartile ei. De asemenea, mi-ar placea sa stiu daca personajul Becky e inspirat din realitate.

    N-am citit decat Confessions of a Shopaholic, dar vreau sa cumpar si celelalte carti din aceasta serie. Sigur vor fi o lectura placuta.

    Astept sa ne spui ce parere ai despre Eat, Pray, Love. Eu ador cartea si vreau sa o recitesc in engleza, mai ales ca are niste pasaje care suna atat de bine in romana, incat imi inchipui ca in limba originala sunt si mai speciale.

    ReplyDelete
  2. Sa le citesti si pe celelalte, sunt haioase rau de tot! :D Eu acum o citesc pe cea noua, "Mini Shopaholic", nu o pot lasa din mana. :D

    ReplyDelete
  3. Vroiam sa-ti spun ca tocmai am gasit Shopaholic and Baby varianta audio. Asa ca o sa pun castile la urechi si sa ascult 'povestea' inainte de culcare :)

    ReplyDelete
  4. N-am ascultat niciodata o carte audio. :) Sa-mi spui si mie cum este, in comparatie cu o carte clasica. Cred ca o carte audio are avantajele sale.

    ReplyDelete
  5. Am citit Eat, Pray, Love de Elizabeth Gilbert dar sincer nu m-a impresionat.

    Am citit toate cartile scrise de Sophie Kinsella si mi-au placut f mult. Din pacate nu am gasit niciuna dintre cartile scrise de ea cu numele real, Madeleine Wickham.
    Abia astept sa apara Mini Shopaholic!!!

    ReplyDelete
  6. Buna Iolanda si bine ai venit pe blog. Si mie mi-au placut toate cartile lui Sophie Kinsella, are un stil atat de dulce si haios. Dintre cartile ei cu numele Madeleine Wickham, am citit 5 pana acum -- Cocktails for Three, The Gatecrasher, The Wedding Girl, Sleeping Arrangements, A Desirable Residence (nu stiu daca vreuna dintre ele a fost tradusa in romana). Cel mai mult mi-a placut The Gatecrasher, o carte plina de satira, despre o femeie single care nu vrea sa munceasca si incearca sa-si gaseasca un barbat bogat care s-o intretina, iar modalitatea ei de a agata barbati bofati este funeral crashing.

    Am citit deja si Mini Shopaholic, e superhaioasa. Ca de obicei, Becky face foarte multe prostii, unele din ele incredibil de gogonate, dar la sfarsit ajungi sa o simpatizezi pentru cat suflet pune in petrecerea supriza pentru Luke.

    Cat priveste Eat, Pray, Love de Elizabeth Gilbert, mie mi s-a parut draguta cartea, buna de citit in weekend. Experientele ei au sunat interesante. Cel mai mult mi-a placut faza din Bali, cand a strans bani pentru acea femeie ca sa-si cumpere casa, iar aia a incercat sa o pacaleasca si sa o faca sa-i dea bani de hotel. :))) In schimb, nu m-am regasit in experienta din India -- cu ashramul, cu rugaciunile, cu meditatiile in pozitii incomode, prea mult pentru mine.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!