Friday, August 05, 2011

Sunt in vacanta

Incepand cu azi sunt in vacanta, pana pe 15 august. De-abia am asteptat sa iau o pauza. Ultima oara am fost in vacanta acum 3 luni, in mai, si deja simteam nevoia sa-mi incarc din nou bateriile. Vara in Toronto e splendida, de ce sa o petrec in intregime la birou? Mai ales ca programul de la jobul meu imi permite o relaxare mai mare in timpul verii, decat in perioada iernii cand are loc sezonul aglomerat in finante. Cum nu eram foarte ocupata la birou in ultimele saptamani, m-am hotarat sa mai iau o saptamana de vacanta.

Nu mi-am propus sa plec nicaieri in aceasta vacanta, ci doar sa stau acasa o saptamana si sa petrec timp pentru mine. Luna trecuta am plecat intr-o minivacanta cu familia mea la Montréal, si drumul lung pana acolo s-a dovedit a fi unul dificil pentru copilul meu; asa ca de data aceasta m-am hotarat sa raman acasa, pentru a nu-l supune pe Alex unui stres al plecarilor la drum lung. Pe de alta parte, ultima mea vacanta a fost de asemenea o vacanta “pentru mine”, si m-am gandit ca mi-ar placea sa repet aceasta experienta.

“Pentru mine” insemnand cumparaturi, saloane de frumusete, cinema, TV, piscina, lecturi, scris, rasfoit blogosfera, dormit pana mai tarziu. Inca nu m-am hotarat ce film sa vad la cinema, dar sigur voi gasi un film dragut pe care mi-ar placea sa-l vizionez. Ultima oara am fost la cinema, ati ghicit, cand am fost in vacanta; am vazut atunci Something Borrowed, Briedsmaids si Hangover II. La fel si cu shopping-ul mai serios, sau cu saloanele de frumusete – in mod obisnuit nu am timp de asemenea rasfaturi, noroc ca mai iau vacanta o data la cateva luni.

Va doresc un weekend superb tuturor!

5 comments:

1. Vacanta/odihna placuta! Nu e rau nici sa stai acasa, daca traiesti intr-un oras interesant. Imi imaginez ca Toronto are destule de oferit.Uneori te intorci mai obosit decat ai plecat dintr-o vacanta la distanta, mai ales cand ai un bebe.

ReplyDelete
  2. Vacanta frumoasa Victoria ! Si mie imi place sa imi iau cateodata concediu primavara sau toamna cand toata lumea e la lucru si doar sa stau acasa...sa lenevesc, sa citesc,sa fac cumparaturi...ca tine asa :)

Ma amuza cand lumea ma intreba de ce mi-am luat concediu daca nu plec nicaieri...sunt frumoase calatoriile insa drumurile ma obosesc asa de tare ca imi vine uneori sa ma lipsesc. Pupici !

3. Catintherain si Pixxie, multumesc!
    Mi s-a intamplat de multe ori asta, sa ma intorc din vacanta mai obosita decat am plecat. Vacanta in sine e reconfortanta, dar drumul dus intors te oboseste cel mai mult, cand e vorba de distante mari. Iar cand a doua zi trebuie sa te intorci la serviciu... :) Mi s-a intamplat asa de exemplu cand am revenit dupa o vacanta de la Paris, zbor transatlantic de 10 ore, plus timpul pierdut prin aeroporturi, plus diferenta de fus orar, si a doua zi mergeam la serviciu. :) De aceea uneori apreciez sa petrec o saptamana de vacanta acasa.

ReplyDelete
  4. Sper sa ai un concediu cat mai placut. Eu intotdeauna am asociat vacanta / concediul cu calatoriile si daca s-ar putea as fi tot timpul pe drumuri. Culmea, nu imi plac nici zborurile cu avionul foarte mult, nici calatoriile lungi cu masina, dar alte variante nu prea sunt :)

Daca ai chef de filme, iti recomand ce am vazut eu in ultimele luni (desi au disparut deja de pe marile ecrane): Thor mi-a placut tare mult, The Lincoln Lawyer e iar foarte bun, Limitless si Unknown sunt iar interesante (mai vechi insa), Green Lantern e ok (ma asteptam la ceva mai spectaculos), X-Men iar mi s-a parut bun. Foarte multe filme fantasy / science fiction anul asta si foarte bune toate. Mi-e dor insa de o comedie buna si nu am gasit nimic in ultima vreme. Hangover II nu prea m-a impresionat.

5. Mersi de recomandari Americanca.

Din filmele pe care le-ai enumerat am vazut doar Hangover II, dar nici pe mine nu m-a impresionat, primul mi s-a parut mult mai reusit. Celelalte nu le-am vazut, dar as vrea sa vad Limitless cu Bradley Cooper si Unknown cu Liam Neeson, din cate am inteles sunt bune. Nu cred ca mai sunt la cinema, si probabil o sa le vad cand apar pe DVD/Blue-Ray in cateva luni.

O zi superba iti doresc!

ReplyDelete

Thank you for your comments!