Saturday, January 02, 2016

Retrospectiva anului 2015

Vechiul an 2015 s-a incheiat, si noul an 2016 ne-a intrat in case. Este un prilej bun pentru a ne uita in urma si a reflecta asupra ceea s-a intamplat in ultimele 12 luni -- a fost bine, a fost rau, suntem multumiti, suntem fericiti? Daca ma uit in urma, cred ca as putea sa spun ca a fost un an bun pentru mine, si asta pentru ca in general prefer sa nu ma plang, ci sa privesc lucrurile dintr-o perspectiva optimista si sa vad partea buna in orice, sa ma bucur de partea buna in orice. Asadar, in acest an...

Copilul meu Alex a inceput scoala in septembrie, clasa intai. Este elev la aceeasi scoala catolica franceza Ioan Paul II din Whitby unde a facut si primii doi ani de scoala pregatitoare, iar acum este in clasa intai. Ce sa mai, este un baiat mare, si acum chiar ca nu mai pot sa pretind ca e un bebelus.

Eu si John am cumparat o casa mobila, si am facut mai multe calatorii in acest an, mai scurte si mai lungi, de un weekend sau de o saptamana. Am vizitat mai multe locuri in provincia Ontario, dar si in Statele Unite.

Am avut o vacanta foarte frumoasa in august, cand eu si familia mea am facut un road trip de o saptamana cu RV-ul prin provincia Ontario si Statele Unite. Am vizitat trei locuri -- Tobermory si Sault Sainte Marie in Canada, precum si Sault Sainte Marie in statul Michigan, Statele Unite. Am petrecut cate doua zile in fiecare din aceste orase, si am vazut si vizitat locuri foarte frumoase, printre care muzee, cascade, parcuri nationale.
Tobermory, Ontario, Canada
Sault Sainte Marie, Ontario, Canada
Sault Sainte Marie, Michigan, Statele Unite
In afara de aceasta vacanta, am avut si cateva calatorii mai scurte cu RV-ul, de un weekend, prin provincia Ontario, si doua din locurile pe care le-am vizitat au fost Sandbanks si Cobourg.
Sandbanks, Ontario, Canada -- pe Lacul Ontario
Sandbanks, Ontario, Canada -- pe Lacul Ontario
Cobourg, Ontario, Canada -- pe Lacul Rice
Cobourg, Ontario, Canada -- pe Lacul Rice
O alta iesire pe care am facut-o in aceasta vara a fost la Muzeul de Aviatie din Hamilton, la 60 km in vest de Toronto.
Muzeul de aviatie din Hamilton, Ontario, Canada
Muzeul de aviatie din Hamilton, Ontario, Canada
In octombrie trebuia sa facem si o alta calatorie, in SUA, si anume in Georgia, unde sa petrecem o saptamana, la invitatia unui prieten de-al nostru stabilit in Georgia. Dar din nefericire, a intervenit ceva cu scurt timp inainte de data planificata a plecarii, si a trebuit sa contramandam aceasta vacanta. In acea saptamana n-am mai plecat nicaieri, si am petrecut o saptamana acasa, ca aveam deja concediul planificat de la serviciu. Dar nu mi-a parut rau in totalitate ca n-am mai plecat in Georgia, avand in vedere ca deja avusesem o vacanta frumoasa cu doua luni inainte si calatorisem deja in Statele Unite in decursul acestui an, la Sault Sainte Marie in Michigan. In acea saptamana pe care am petrecut-o acasa am avut ocazia sa scriu mai mult pe blog si sa petrec un pic de timp pentru mine, ceea ce n-a fost rau deloc. Iar invitatia prietenului nostru inca este deschisa, asa ca speram sa facem aceasta calatorie cu o alta ocazie.

Refashion este un hobby caruia i-am dedicat o mare parte din timpul meu liber in acest an.
Doua topuri vechi transfromate intr-un top nou
Rochie transformata in top
Pulover reconditionat
De asemenea, am frecventat mai multe evenimente mondene din Toronto in acest an, si am avut mai multe colaborari. Doua din colaborarile pe care as vrea sa le mentionez au fost cu firma de ochelari Oakley si cu salonul de aromaterapie, reflexologie si reiki Olistica din Toronto.
Ochelari Oakley
Produse aromaterapeurice Olistica
Acestea au fost cele mai importante evenimente din anul meu 2015, si sper sa am un 2016 plin de culoare, glam si reusite, ceea ce va doresc si voua.

Sa aveti o duminica frumoasa!

Photo credit: Victoria West

12 comments:

  1. iti doresc un an nou minunat, Victoria!

    ReplyDelete
  2. Sa ai un 2016 de poveste!
    la multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Loredana, asemenea! Si bibe ai venit pe blogul meu daca este prima ta vizita aici, multumesc pentru comentariu. :)
      Te mai astept cu drag!

      Delete
  3. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Telma and welcome to my blog if this is your first time here, thanks for stopping by and leaving a comment.
      Please come again!

      Delete
  4. La multi ani Victoria, sa ne incanti cu postarile tale si in 2016 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Butterfly pentru cuvintele calde. :)
      Asa voi face, 2015 nu a fost cel mai grozav an al meu din punct de vedere al scrisului si blogului, dar sper ca lucrurile sa seindrepte in 2016.

      Delete

Thank you for your comments!