Friday, February 12, 2016

Refashion -- Prima reconditionare din 2016

Uuugh, deja suntem la mijlocul lunii februarie, si eu inca n-am scris despre niciun refashion pe care l-am facut in acest an. Si asta pentru ca nu prea am reconditionat nimic de la inceputul lui 2016, pentru ca am fost ocupata cu serviciul, iar seara cand ajungeam acasa, ma copleseau treburile casnice de zi cu zi, si mai ajungeam sa deschid blogul in weekend. Iar cand apucam sa scriu un articol nou pentru blog in weekend, apareau alte subiecte pe care vroiam sa le abordez, si povestile de refashion au ramas neglijate in ultimele sase saptamani.

Un alt motiv pentru care nu am atins masina de cusut in acest an este ca vreau sa fac acel curs de croitorie pe care l-am amintit la inceputul anului, in articolul dedicat rezolutiilor mele pentru 2016. M-am inscris la acest curs in octombrie trecut, cursul trebuia sa inceapa pe 6 ianuarie, dar pentru ca nu s-au inscris suficiente persoane la curs, acesta a fost amanat pentru februarie. Nu m-a intristat acest lucru, m-am gandit ca intre timp trece vremea friguroasa de iarna (in ianuarie am avut cateva zile geroase aici la Toronto), si poate se mai incalzeste pana cand incepe cursul. Acum cateva zile am primit telefon de la scoala de croitorie ca in sfarsit cursul este la capacitate maxima, si voi incepe orele saptamana viitoare, in seara de 17 februarie. De-abia astept! Iar cand voi fi progresat cu abilitatile mele de a coase, si cand voi sti (sper) sa cos mai bine, ma voi aventura in reconditionari mai complexe, si voi reveni cu mai multe povesti de refashion pe blog.

Pentru astazi am un refashion simplu de tot, asa ca sa sparg gheata pentru acest an. Va mai aduceti aminte de acest pulover rosu pe care l-am reconditionat anul trecut?
Era un pulover turtleneck, nu imi mai placea gulerul turtleneck, si am renuntat la guler, pe care l-am pastrat in colectia mea de scrapuri textile. Iata si gulerul ramas de la acel refashion:
M-am hotarat sa fac o bentita pentru iarna din el, si mai intai m-am asigurat ca este taiat drept:
Pe urma am cusut marginea aia taiata in interior de mana, ca sa nu se destrame, si iata ce mi-a iesit:
Am purtat-o astazi la serviciu, iar pozele de mai sus sunt facute la mine in birou. Le-am facut cu telefonul, asa ca imi cer scuze daca sunt imperfecte. Astazi fiind vinerea dinainte de Valentin, am purtat o tinuta potrivita zilei Sfantul Valentin. In compania noastra exista un obicei ca de sarbatori sa purtam culorile simbolice ale acelor sarbatori -- verde de Sfantul Patrick, portocaliu de Halloween, culori pastel de Paste; si bineinteles, rosu de Valentin. Iar acesta este tricoul meu de Valentin, foarte sugestiv cu LOVE pe el, ha? Il am de doi ani, si l-am purtat prima oara acum doi ani (adica in 2014), tot de Valentin la serviciu, caci il cumparasem de la Walmart cu doar cateva zile inainte. In acel an Ziua Sfantului Valentin a picat intr-o vineri, si mi s-a parut cat se poate de potrivit sa il port vinerea de Valentin la birou. Anul trecut Valentin a picat intr-o sambata, si n-am purtat tricoul vinerea inainte de asta, ca m-am gandit ca daca Valentin nu pica intr-o zi lucratoare, n-are rost sa-l port la serviciu. Dar anul acesta mi-a venit cheful sa-l port din nou, char daca astazi a fost 12 februarie, iar Valentin pica in weekend, din nou. Am primit complimente pentru tinuta mea de astazi, iar o colega mi-a zis ca ii place outfitul meu de Valentin.

Colierul pe care il port in aceasta tinuta se numeste "Loveheart" si este un pandativ de cristal Swarosvki, cat se poate de potrivit pentru aceasta zi si pentru aceasta tinuta, nu-i asa? L-am mai purtat de Valentin acum doi ani, in tinuta pe care v-am aratat-o pe blog atunci. Colierul in sine il am de vreo patru ani, si l-am primit de la Swarovski cu ocazia unui eveniment monden de-al lor care a avut loc la Toronto prin 2012.

Blugii sunt Gap, preferatii mei, ii am de trei ani, imi sta bestial de bine cu ei, au o croiala perfecta, si ii voi purta la nesfarsit. Iar cand vor ajunge nepurtabili, imi voi lua o pereche identica de la Gap, caci modelul respectiv face parte din colectia constanta 1969, prezenta in magazinele Gap in orice sezon. Prima oara am descoperit aceasta colectie in 2009, si de atunci am cumparat blugi Gap din aceasta colectie tot timpul, atat pentru mine cat si pentru John. In afara de acesti blugi, mai am o pereche albi, tot din colectia 1969, dar si o alta pereche de blugi Gap evazati, din alta colectie insa. Pentru mine Gap e locul numarul 1 pentru blugi; atunci cand vreau sa cumpar blugi noi si n-am timp sa caut prin magazine, merg la Gap si imi iau o pereche de 1969; adica la Gap merg la sigur, la tinta.

Sacoul pe care il port in aceasta tinuta este Beechers Brook (un brand canadian), thriftuit la Value Village acum doi ani; botinele cu toc stilettos sunt random, le am de doi ani, si le tin la birou, ca sa ma schimb de cizme, pentru mai multa eleganta a tinutelor mele de zi cu zi la serviciu, la jobul meu IT. Le port in special in combnatie cu pantaloni sau blugi (cum a fost astazi), caci mai am si alte perechi de pantofi la birou pe care le port in combinatie cu fuste si rochii, atunci cand vreau sa renunt la cizmele groase de iarna si sa port un pantof mai elegant la birou.

Sa aveti o zi a Sfantului Valentin plina de iubire!

Photo credit: Victoria West

8 comments:

  1. Super bentita, si utila si frumoasa. Colierul e minunat, am si eu o inimioara in genul asta si o port mereu cu placere, arata foarte bine desi o am de cativa ani :D
    Weekend placut! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Butterfly, ma bucur ca iti place. :)
      Weekend frumos si tie! Noi in Canada avem weekend lung acum, luni suntem liberi pentru Ziua Familiei. Dar pe de alta parte asa s-a nimerit ca e weekend lung si de Ziua Sfantului Valentin, si la fel a fost si in ultimii doi ani, adica 2014 si 2015. :)

      Delete
  2. cute blog<3
    Follow for Follow in GFC and G+?
    please let me know <3
    xoxo
    http://stargazershia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Alice, thanks for stopping by and welcome to my blog if this is your first time here, I'm glad you like my bog. :)
      Yes I would like us to follow each other, I'll check out your blog.
      Happy Valentine!

      Delete
  3. nice post!

    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Maria, welcome to my blog if this is your first visit here, and thank you for stopping by. :)
      I-m glad you like it, hope to see you again. :)
      Yes I would like us to follow each other, I'll check out your blog.

      Delete
  4. Replies
    1. Mersi Mihaela, ma bucur ca iti place. :)
      O zi buna iti doresc!

      Delete

Thank you for your comments!