Saturday, October 05, 2013

Eveniment monden de deschidere a unei noi farmacii Rexall din Toronto

Rexall este o retea de farmacii din Toronto, situata ca marime, importanta si popularitate pe locul doi dupa lantul de farmacii canadiene Shoppers Drugmart. De curand am fost invitata la un eveniment monden dedicat deschiderii unei noi farmacii din lantul Rexall, in centrul Toronto-lui, mai exact in extremitatea de vest a centrului, in apropiere de Kensingston Market. Evenimentul a avut loc pe 19 septembrie la sediul noii farmacii care isi deschidea usile pentru public.

Cand am primit invitatia la eveniment, reprezentanta PR de la care am primit emailul m-a anuntat ca pot veni la farmacie pentru acest eveniment cu un taxi ecologic Rexall, care ma poate lua de la o distanta de 10 blocuri de sediul farmaciei. Locatia respectiva, adica intersectia John & Queen din centrul Toronto-ului, este situata cam la jumatatea distantei dintre jobul meu de unde urma sa plec spre eveniment, si noua farmacie Rexall, asa ca pana la urma nu i-am deranjat pe soferii taxi-urilor, ci i-am spus fetei PR ca voi veni singura, daca tot trebuie sa iau tramvaiul ca sa parcurg prima jumatate a distantei.

Am ajuns la farmacia Rexall cu o ora inainte de a incepe evenimentul. Avand in vedere ca ma aflam in apropierea comunitatii Kensington Market, m-am gandit sa merg acolo sa petrec acea ora si sa casc ochii prin magazinele vintage din Piata Kensignton. Iar cu 10 minute inainte de a ma intoarce la farmacie, am vazut si acele masinute ecologice prin cartierul Kensington de care imi spuneau organizatorii evenimentului in invitatie. So I hailed a taxi. Le-am spus baietilor care conduceau masinutele ca sunt invitata la evenimentul Rexall, si unul dintre ei s-a oferit sa ma aduca la farmacie.

Iata cum arata aceste taxiuri ecologice – de fapt sunt niste biciclete cu o cabina in spate pentru doi pasageri, si se misca doar prin pedalare, adica nu au motor. That was a fun ride! :)

Taxiuri ecologice Rexall, de fapt niste biciclete
Dupa care am ajuns la eveniment. Noua farmacie Rexall seamana cu multe alte farmacii din Toronto – pe langa sectia farmaceutica, au si o sectie comerciala care include produse de frumusete, produse de ingrijire, snacks-uri si bauturi racoritoare, medicamente over-the-counter, si multe altele. Farmacia a lansat si noua gama de produse naturale Be Better, un brand in-house Rexall.





























Cand am plecat spre casa, aveam optiunea sa merg din nou cu taxiul ecologic, pe aceeasi distanta de 10 blocuri, dar am zis pas, avand in vedere la ma plimbasem deja cu bicicleta prin cartierul Kensington, si am preferat sa iau tramvaiul ca sa nu petrec asa de mult timp in trafic.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!