Tuesday, October 01, 2013

Prima mea carte, “Bits of Fashion”

Dragii mei prieteni si cititori, astazi sunt foarte incantata sa va impartasesc cea mai buna veste a mea din acest an – tocmai am publicat prima mea carte Bits of Fashion: Stories, Interviews, Reviews. Cred ca ati vazut deja cartea pe Facebook, si va multumesc din suflet pentru reactiile pe care le-ati avut in ultimele 24 de ore de cand am lansat vestea – toate like-urile, share-urile, comentariile, felicitarile si incurajarile pe care mi le-ati acordat si emailurile pe care mi le-ati scris inseamna enorm pentru mine; dar am vrut sa impartasesc vestea si aici pe blog. Bits of Fashion este un volum de eseuri despre moda, interviuri cu personalitati din lumea modei si divertismentului din Canada, precum si recenzii de carte, pe care le-am scris in ultimii trei ani si pe care le-am publicat pe paginile online unde scriu, in special pe acest blog, dar si pe Examiner.com.

Este un vis vechi de-al meu, dar la care nu am fost dispusa sa renunt nicio clipa. Nu a fost usor, mi-a luat o buna doza de ambitie, determinare si rabdare, dar iata ca a sosit si aceasta zi, care este una dintre cele mai fericite zile din viata mea! N-am spus nimic nimanui in tot acest timp, pentru ca asa sunt eu – cand imi propun ceva, tac chitic din gura pana nu realizez acel lucru, nu ma apuc sa trancanesc ca voi face si voi drege, ca sa am o siguranta in plus, in cazul in care nu imi iese sau nu se intampla ce mi-am propus, sau cand totul se naruie si constat ca am vorbit degeaba. Iar cand am ajuns acolo unde mi-am dorit (cum este astazi), atunci imi ingadui bucuria de a impartasi marea veste cu toata lumea!

Prima oara am luat decizia de a publica o carte inca din vara lui 2012. Am inceput sa lucrez la volum, dar am intampinat si multe piedici pe drum care tineau mai mult de mine insami decat de factori exteriori. Avand in vedere ca scrisul nu este ocupatia mea principala (desi mi-as dori foarte mult sa fie asa), sunt un “nine to fiver” clasic – am un job full time intr-un domeniu care nu are nicio legatura cu scrisul, petrec trei ore pe zi in trafic, am o familie, un copil mic, o casa mare de ingrijit, un animal de companie… ce sa mai, nu imi mai ramanea timp liber, sau timp pentru mine, sau timp pentru carte, deloc.

Cand am luat decizia de a publica o carte in vara anului trecut, drumul care ar fi urmat mi s-a parut cu un pas mai usor doar datorita faptului ca decizia a fost luata. Dar in realitate, cand era vorba efectiv sa trec la treaba si sa ma ocup de manuscris, imi dadeam seama ca trec zile si saptamani si luni fara sa progresez prea mult, si uite asa am intrat in anul 2013 fara sa ma apropii substantial de data publicarii primei mele carti. Dar nici asta nu m-a facut sa renunt. Ultima mea vacanta de o saptamana de la inceputul lui septembrie a fost dedicata in intregime manuscrisului, n-am facut nimic altceva decat sa ma ocup de carte, si iat-o, in sfarsit, publicata.

Intr-o alta ordine de idei, prima oara cand am luat aceasta decizie vara trecuta, ma vedeam publicand o carte in limba romana, si chiar am avut o discutie cu o editura din Romania pentru a duce acest proiect la bun sfarsit. Cu timpul insa mi-am dat seama ca mi-ar fi mult mai greu sa promovez si sa vand o carte scrisa in limba romana in Canada, asa ca pana la urma m-am razgandit si am luat decizia ca primul meu volum sa fie unul in engleza. Dar pe viitor imi doresc totusi sa public si in limba romana, chiar daca va trebui sa fac un efort de promovare mai mare pentru asta.

Cartea mea Bits of Fashion a fost lansata ieri dimineata, si deocamdata este disponibila doar pe CreateSpace.com, iar in cateva zile va fi disponibila si pe Amazon. Volumul e atat de proaspat, cald si “de-abia scos din cuptor”, incat nici eu insami nu am cartea tiparita deocamdata. Ieri am facut o comanda de un numar de volume ca sa am si eu mai multe exemplare in casa, pe care ar trebui sa le primesc in vreo doua saptamani.

Despre cartea Bits of Fashion:

Bits of Fashion: Stories, Interviews, Reviews is the debut book by Canadian fashion writer Victoria West. As the subtitle suggests, the book is a collection of fashion articles and essays; interviews with fashion designers, professionals from the fashion industry, artists; as well as book reviews. It's a mix of personal fashion experiences and professional media coverage that the author has written and published in the Canadian online media since 2010. If you're passionate about fashion, Bits of Fashion by Victoria West is a great book to have on the shelves of your personal library or as a coffee table book in your living room.

https://www.createspace.com/4426606

Va multumesc tuturor pentru sustinere si sper sa va placa si cartea!


Photo credit: Victoria West

8 comments:

  1. Cool! :)

    http://symbafashion.blogspot.com/2012/11/symba-is-here.html

    ReplyDelete
  2. Felicitari, Victoria! E o foarte mare realizare şi mă bucur mult pentru tine!

    ReplyDelete
  3. Super, Felicitari, asa sunt si eu cand imi doresc ceva sunt superstitioasa si nu spun decat dupa ce se realizeaza, sunt sigura ca a fost un efort extraordinar pentru tina dar ma bucur ca ai reusit, sunt mandra de tine :*

    ReplyDelete

Thank you for your comments!