Monday, October 14, 2013

My Book “Bits of Fashion”, Now Available on Amazon

My dear friends and readers, just a quick note about the development of my newly released book Bits of Fashion: Stories, Interviews, Reviews. The book is now available on Amazon too, in US, UK, Italy, Spain, Germany and France.

Feel free to access the below links and purchase the book; and if you have any questions, do not hesitate to let me know in the comment section or by email (check out my Contact page).

Bits of Fashion – Amazon.com 

Bits of Fashion – Amazon.co.uk 

Bits of Fashion – Amazon.it

Bits of Fashion - Amazon.es

Bits of Fashion - Amazon.de

Bits of Fashion - Amazon.fr

Also, don't hesitate to check out, like and share My Author's Page on Amazon.com - Victoria West.

Photo credit: Victoria West
I hope you all had a great Thanksgiving long weekend and I wish you a fabulous short week ahead!

*****

Mi-ati lipsit dragii mei! Oh nici nu stiti cat de mult. Azi dimineata m-am intors dintr-o vacanta de o saptamana din Cuba unde nu am avut acces la internet pe tot parcursul sejurului meu. De duminica trecuta pana astazi am fost izolata in totalitate de restul lumii, si habar n-am avut ce s-a intamplat pe aici in aceste 8 zile. Telefon, tableta, laptop, acces la internet – am lasat totul la Toronto, si acolo m-am simtit ca si cum as fi fost pe o alta planeta, din punctul de vedere al comunicarii si al mediului online (nu ca nu mi-a priit, he-he).

Iar cand m-am intors acasa, am revenit la circa 200 de emailuri in casuta mea postala si la zeci de notificari pe Facebook. Sper ca nu ati uitat ca de curand am lansat prima mea carte, Bits of Fashion: Stories, Interviews, Reviews. :) Cand am lansat cartea acum doua saptamani, va spuneam ca in cateva zile aceasta va fi disponibila si pe Amazon. Duminica trecuta cand am plecat in vacanta, am pus cartea “on hold”, ca sa reiau promovarea et all din punctul in care am lasat lucrurile inainte de plecare, si intre timp cartea mea a aparut pe Amazon in SUA, Marea Britanie si Europa Continentala. Printre tarile europene unde cartea mea este disponibila se numara Italia, Spania, Germania, Franta.

Nu ezitati sa intrati pe linkurile de mai jos pentru a vedea si/sau cumpara cartea! Iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa o faceti in sectiunea de comentarii de mai jos sau sa-mi scrieti un email (adresa mea de email este disponibila pe pagina de Contact a blogului).

Bits of Fashion – Amazon.com 

Bits of Fashion – Amazon.co.uk 

Bits of Fashion – Amazon.it

Bits of Fashion - Amazon.es

Bits of Fashion - Amazon.de

Bits of Fashion - Amazon.fr

De asemenea, nu ezitati sa aruncati o privire si sa dati like/share pe Pagina Mea de Autor de pe Amazon.com - Victoria West.

Sa aveti o saptamana minunata!

2 comments:

  1. This is such great news Victoria, well done on this massively brilliant achievement! May your week get off to a great start!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sam, really appreciate it.
      Have a great week as well!
      Xoxo,

      Delete

Thank you for your comments!