Tuesday, February 16, 2010

Carrie Bradshaw, un stil de invidiat




Imi place mult stilul Carrie Bradshaw. Nu doar pentru ca a marcat moda mondiala din ultimul deceniu si mai bine, dar si pentru ca e atat de dulce si unic. De multe ori ma inspira in alegerea tinutelor, si o consider o icoana a modei. Unul din motivele pentru care imi place sa ma uit la Sex and the City este moda din Sex and the City. M-am indragostit de stilul adoptat in film (gratie Patriciei Field, costume designer pentru Sex and the City) -- designer fashion for every day, adica haine elegante si/sau semnate de celebri creatori de moda nu doar pentru ocazii speciale, dar si pentru fiecare zi. Patricia Field este cea care a creat acest concept, si imi place ideea la nebunie. Ador faptul ca cele 4 prietene se imbraca elegant nu doar cand merg la petreceri si alte ocazii speciale, dar si la lunch, la coafor, la doctor, la shopping, in vizita una la alta.



Am in biblioteca personala doua carti scrise de Amy Sohn. Una este despre cum a fost facut serialul (Sex and the City: Kiss and Tell), si cealalta despre film (Sex and the City the Movie), cu poze si comentarii ale celor 4 actrite, Michael Patrick King regizorul, Patricia Field costume designer, si alte figuri importante de pe platourile de filmare. Le-am rasfoit indelung, si am admirat pozele cu tinutele prezente in film, brandul fiecareia dintre ele, detalii despre fiecare dintre ele, si asa mai departe. Poate nu tineam minte neaparat toate costumele care au defilat in serial si in film; dar cand am citit cartile, uitandu-ma la fiecare poza, imi aduceam aminte de fiecare tinuta si scena in care a fost purtata.


Mi-au placut majoritatea tinutelor lui Carrie, atat din serial, cat si din film. Una dintre preferatele mele este rochia alba vintage accesorizata cu o floare imensa ("Hot dress!") pe care a purtat-o la inceputul filmului. M-a incantat si show-ul rochiilor de mireasa din film. Fiecare dintre ele este unica in felul ei. Daca ar fi sa fiu mireasa din nou, si daca as avea ocazia, as alege oricare din acele rochii. Ooh, si m-am indragostit de pantofii albastri Manolo Blahnik, Blue Satin, care, probabil ca stiti, au fost creati de maestrul Blahnik special pentru acest film. De departe sunt vedeta filmului la capitolul incaltaminte, sunt pantofi Must Have.

2 comments:

  1. E grozav ca se imbraca asa elegant tot timpul. Sunt total de acord cu tine. Pt. asta New Yorkul imi pare un oras cu adevarat fascinant. Nu degeaba e capitala modei. In orasele mici, insa e horror. Daca ai vedea cum se imbraca lumea pe aici... cumplit... Si eu cu hainele mele elegante sunt total din alt film :)))
    Mi-a placut f mult si rochia pe care a purtat-o Carrie cand era in Paris si trebuie sa iasa la restaurant cu rusul si el a ajuns foarte tarziu si ea adormise - o rochie cu multe volane...

    ReplyDelete
  2. Imi aduc si eu aminte de acea rochie. :) Chiar ca avea multe volane. O rochie atat de in stilul lui Carrie. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!