Thursday, August 05, 2010

Lauren Weisberger vine la Toronto


Lauren Weisberger, autoarea The Devil Wears Prada, este una din scriitoarele mele preferate, alaturi de Candace Bushnell, Sophie Kinsella, Emily Giffin, si alte autoare de romane chic. Am citit The Devil Wears Prada acum 2 ani, iar dupa aceea am citit si celelalte 2 carti ale acestei scriitoare, Eveyone Worth Knowing si Chasing Harry Winston. Everyone Worth Knowing mi-a placut cel mai mult dintre toate cele 3 carti.

Luna aceasta va aparea pe piata cea de-a 4-a carte a lui Lauren Weisberger, Last Night at Chateau Marmont. Lansarea oficiala a cartii va avea loc pe 17 august, cand va aparea in librarii si pe site-urile specializate, cum ar fi Amazon. De curand am scris cateva articole despre Lauren Weisberger si cartile ei pe pagina mea Examiner.com/Books. Ultimul dintre ele l-am dedicat noii carti ale autoarei care urmeaza sa fie lansata in mai putin de 2 saptamani.

Documentandu-ma pentru articolul meu, am aflat ca Lauren Weisberger vine la Toronto pentru lansarea noii sale carti. Intalnirea cu scriitoarea va avea loc pe 24 august, 7pm, la una din librariile Indigo din Toronto (Bloor & Bay pentru cei care cunosc orasul). Incantarea mea a fost fara margini cand am aflat despre venirea lui Lauren Weisberger la Toronto. Sophie Kinsella si Candace Bushnell au vizitat Toronto in 2008 pentru lansarea cartilor Shopaholic and Baby si One Fifth Avenue, dar nu am reusit sa ajung atunci la intalnirea cu scriitoarele. De data aceasta mi-am propus sa nu ratez aceasta ocazie si sa fiu acolo, sa o cunosc pe Lauren si sa primesc autografele ei pe toate cele 4 carti ale ei.

Tot in timp ce ma documentam pentru articolele mele dedicate lui Lauren Weisberger, am descoperit site-ul ei oficial, dar si blogul ei personal, pe care le urmaresc acum cu regularitate.

Sunt foarte nerabdatoare sa o intalnesc pe Lauren Weisberger, dar si sa-i savurez noua carte.

2 comments:

  1. Ce fain! Asteptam cu nerabdare poze si impresii de la eveniment.

    Aici la mine la tara nici n-au auzit astia de asa ceva :)) De fapt, nici nu cred ca pun astia mana pe carti :))

    ReplyDelete
  2. Voi reveni cu poze neaparat, si voi scrie despre aceasta experienta. Cu siguranta va fi una frumoasa. Daca stau si ma gandesc bine, este prima mea ocazie de acest fel. Cum spuneam si in articol, am ratat alte 2 ocazii, :) dar de data aceasta voi fi acolo. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!