Sunday, August 26, 2012

Expozitie de masini de lux la Toronto

Intr-o vineri dimineata cand mergeam spre serviciu, o fata care impartea fluturase mi-a pus in mana unul din acele fluturase atunci cand am trecut pe langa ea. Vorba vine “fluturas”, ca asa ne-am obisnuim sa numim acele hartii care ne sunt inmanate pe strada de oamenii care se ocupa de distribuirea lor; dar de fapt era un catalog de prezentare a unei colectii de masini de lux.

Cand am ajuns la birou, am rasfoit acel catalog, si am aflat ca era vorba de o expozitie de masini deschisa in lobby-ul unui zgarie-nori din centrul Toronto-ului, la cateva minute de locul meu de munca. Expozitia era deschisa in decursul acelei saptamani, iar in acea vineri era ultima sa zi de prezentare. Si m-am gandit, daca tot e ultima zi in care masinile astea frumoase si luxoase sunt expuse acolo, hai sa merg si eu sa le vad.

Am mers la expozitie in timpul pauzei de pranz. Expozitia cuprindea marci americane, europene si asiatice – Lexus, Porsche, Aston Martin, Rolls Royce, Hyundai, Land Rover, Infiniti, Audi, si altele.

Va arat mai jos aceste frumuseti.





















Sursa poze: Victoria West


4 comments:

  1. Replies
    1. Buna It'S Friday, mersi petru vizita.
      A fost o experienta interesanta. :)

      Delete
  2. A saptea de jos in sus e a mea! Desi mai bine era albastra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Catintherain, ma bucur sa te vad.
      Sper ca ai avut un weekend lung fain. :)
      Sa ai o saptamana minunata!

      Delete

Thank you for your comments!