Thursday, December 13, 2012

Eveniment monden cu bijuterii la magazinul Intermix din Toronto

De curand am fost invitata la un eveniment monden organizat de magazinul Intermix din centrul Toronto-ului (situat pe strada 130 Bloor Street West) in colaborare cu dealer-ul de bijuterii din Toronto Cathy Belzberg. Scopul evenimentului gazduit de magazinul Intermix a fost prezentarea si promovarea unei colectii de bijuterii asamblate de Cathy Belzberg, precum si atragerea cumparatorilor care doresc sa achizitioneze cadouri deosebite pentru persoanele dragi cu ocazia sarbatorilor de iarna din acest sezon.

Cathy Belzberg

Pana nu demult numele Cathy Belzberg nu imi era familiar. De fiecare data cand primesc o invitatie la un eveniment de moda, ma bucur pentru ocazia de a cunoaste pe cineva nou din lumea modei si de a invata lucruri noi despre acea persoana, precum si despre ceea ce face si creaza. Cand am primit invitatia la acest eveniment, am crezut ca este vorba de un designer de bijuterii (in trecut am abut ocazia sa cunosc si alti creatori de bijuterii la diverse evenimente mondene din Toronto). Dar cand am ajuns la fata locului, am constatat ca nu este asa. Cathy Belzberg nu este creator de bijuterii, ci mai degraba dealer de bijuterii. Termenul “dealer” imi apartine, deoarece nu eram sigura cum altfel puteam sa definesc activitatea pe care o desfasoara; si am gasit cuvantul “dealer” a fi cel mai potrivit. In realitate, Cathy Belzberg nu isi spune nici designer, nici dealer, ci isi spune “trendscout”. Dansa calatoreste in lumea intreaga in cautare de bijuterii deosebite de la cei mai diversi creatori de bijuterii si accesorii, si le vinde in Toronto; acesta si este motivul pentru care m-am gandit ca as putea sa o numesc “dealer de bijuterii”. A adus pana acum bijuterii din orase si tari precum Paris, Londra, New York, Los Angeles, Thailand, Israel, pentru a le vinde la Toronto.

Iata si colectia de bijuterii si accesorii (coliere, siraguri de perle, bratari, inele, cercei, ceasuri de mana) pe care Cathy Belzberg le-a prezentat in timpul acestui eveniment “trunk show” de la magazinul Intermix din Toronto.


Preturile practicate de Cathy Belzberg nu sunt tocmai permisibile. Cele mai ieftine dintre acestea erau $225, cu preturi urcand la $725, $750, $875, si in sfarsit cu unele piese care aveau pretul de $900. Invitatia la eveniment oferea si un discount de $50 pentru cei care cumparau bijuterii de la Cathy Belzberg in valoare de cel putin $300; dar chiar si asa, din punctul meu de vedere, erau preturi prea mari pentru considerentele mele, incat nu m-am grabit sa-mi cumpar nicio piesa, ci doar m-am rezumat la a le admira.

Am stat putin de vorba cu Cathy Belzberg, si am aflat mai multe despre aceasta ocupatie a ei. Cand am intrebat-o cum isi gaseste clienti sau potentiali clienti pentru acest business, mi-a spus ca nu obisnuieste sa vanda bijuteriile pe care le achizitioneaza in magazine, adica prin intermediul comertului clasic, ci prin intermediul acestui gen de evenimente “trunk show”, cum a fost cel de la magazinul Intermix. De asemenea, obisnuieste sa faca programari cu clienti la biroul sau, pentru vanzari in particular. Apeleaza si la “word of mouth”, adica obtine recomandari si clienti noi cu ajutorul prietenilor prietenilor prietenilor, si are doua asistente care o ajuta in intreg demersul sau. O alta tactica la care apeleaza este sa relationeze cu potentiali clienti chiar si atunci cand merge la cumparaturi.

Despre magazinul Intermix am aflat prima oara la inceputul acestui an. Intermix este de fapt o retea de magazine (haine, incaltaminte si accesorii de dama) din Statele Unite, cu un butic si la Toronto, la adresa 130 Bloor Street West. Printre brandurile disponibile la magazinul Intermix din Toronto se numara Rag & Bone, Michael Kors, Canada Goose, Missoni, Sergio Rossi, Jimmy Choo, J Brand, Thakoon, Hervé Léger, si altele.


Photo credit: Victoria West

13 comments:

  1. Replies
    1. Buna Coco, mersi pentru vizita. Cred ca nu exista femeie careia sa nu-i placa bijuteriile. :))
      Un weekend minunat iti doresc!

      Delete
  2. thanks for the comment!!! :)
    i have new facebook page, follow me if you want!
    www.facebook.com/blogcashmeremafia
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Patricia, thak you too for stopping by. :)
      Yes I'll check out your FB page. You can follow mine too if you want. :)

      Delete
  3. AMAZING!!

    http://wishuponastarblog.wordpress.com/2012/12/13/my-christmas-wish-list/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Chiara. :)
      And thanks for the link, I'll check out your blog.
      Have a great weekend!

      Delete
  4. Replies
    1. Hi Francesca, thank you for your comment.
      Have a lovely weekend!

      Delete
  5. foarte frumoase bijuterii.si tot magazinul.pup,week end placut

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Hi Antonella, thanks for stopping by.
      Have a fabulous weekend!

      Delete
  7. Best work you have done on this site. I love your unique idea and it is very easy to understand.
    Multibagger Option Tips

    ReplyDelete

Thank you for your comments!