Tuesday, October 13, 2015

Refashion -- No Turtleneck, no Trouble

In povestea de refashion de astazi as vrea sa va prezint acest pulover, care vietuia in garderoba mea de 10 ani.
L-am primit cadou de la John de Valentin. Toate erau bune si frumoase cu el, in afara de faptul ca avea acel guler turtleneck, cu care eu nu ma mai aflam pe aceeasi pagina, asa ca am decis sa-l modific prin a renunta la guler, tot asa cum am facut si cu alte pulovere turtleneck din garderoba mea. A fost un refashion simplu -- i-am taiat gulerul, l-am cusut de mana de jur imprejurul gatului ca sa aiba gulerul la baza gatului, si iata ce mi-a iesit.
Am purtat acest pulover ieri dupa-amiaza la Whitby, cand am mers sa votez. Acum sunt alegeri in Canada, eu si John am mers sa votam, iar cand am parasit sectia de votare, am facut aceste poze inainte sa ne intoarcem acasa.

Sa va spun cateva cuvinte si despre restul tinutei. Fusta o am de trei ani, si e de la Walmart (fast fashion, duuuh, dar a rezistat pana acum, si e bine). Mai am una in acelasi model pe grena, si imi place sa le port in combinatie cu ciorapi colorati. Si astfel ajung si la ciorapi, pe care tot de la Walmart ii am, tot de vreo trei ani. Am cel putin 10 perechi de ciorapi din acestia colorati in garderoba, din diferite magazine, printre care Walmart si The Bay -- doua nuante de verde, trei nuante de bleu, doua nuante de grena, rosii, roz fuchsia, dar si mai multe perechi de ciorapi cu model; si in fiecare sezon mai adaug cate o pereche-doua la colectia mea de ciorapi mati. Toata iarna port ciorapi din astia colorati de n-am aere, si una din combinatiile in care imi place sa-i port este cu sandale cu platforma si toc inalt, la birou. Toamna sunt nostagica din cauza verii care ne paraseste, dar un motiv pentru care imi place toamna este ca pot sa port anumite tinute si accesorii pe care nu pot sa le port pe timp de vara, din cauza caldurii, cum ar fi acesti ciorapi colorati.

Botinele le am de anul trecut, colierul este de la Walmart si il am de cateva luni, iar poseta Guess o am de vreo opt ani. Ultima oara am purtat aceasta poseta acum doi ani cand am fost in vacanta in Cuba; iar azi cand ne pregateam sa mergem la votare, vroiam sa iau cu mine o poseta mica, avand in vedere ca singurul lucru de care aveam nevoie sa-l am asupra mea era permisul de conducere ca sa pot vota. Am vazut-o pe aceasta pe raftul meu cu posete, si m-am gandit ca ar trebui sa o scot la interval, daca tot nu o mai purtasem de doi ani, sau cel putin nu imi aduc aminte sa o fi purtat in ultimii doi ani.

Weekendul lung de Thanksgiving s-a incheiat, iar astazi toata lumea se intoarce la serviciu!

Sper ca v-a placut refashion-ul de azi. Ca de obicei, va astept cu impresii si pareri, in sectiunea de comentarii de mai jos. :)

Sa aveti o saptamana frumoasa!

Photo credit: Victoria West

4 comments:

  1. ha ha, si eu fac la fel. iar esti incruntata? smile! pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incerc. :) Atunci cand fac pozele nu ma gandesc la asta, si pe urma vin acasa si ma uit pe poze, si vad ca (aproape) de fiecare data sunt incruntata. :))) Lucrez la asta.
      Xoxo,

      Delete
  2. nu suport nimic pe gat...foarfeca in ele :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Cooc, ma bucur sa te vad. :)
      Sa ai o saptamana frumoasa!

      Delete

Thank you for your comments!