Friday, December 25, 2015

Refashion -- The Before and After Show 2015

Totul a inceput acum un an, cand am citit cartea Overdressed a lui Elizabeth Cline despre moda rapida si impactul acesteia asupra economiei si mediului nostru. Cartea m-a influentat atat de mult, incat m-a determinat sa-mi schimb obiceiurile vestimentare si viziunea mea asupra modei. Astfel, am devenit o refashionista convertita si am inceput o calatorie pe care am numit-o "refashion" -- transformarea hainelor vechi in piese noi intru salvarea lor de la groapa de gunoi.

A trecut un an de atunci, si in acest timp mi-am luat masina de cusut, am invatat sa cos, si am transformat un numar mare de haine din garderoba mea care meritau sa mai primeasca o sansa la viata. M-am inscris si la un curs de croitorie pe care il voi incepe imediat dupa acest sezon de sarbatori, pentru a-mi perfectiona noul meu hobby.

In articolul de astazi voi face o recapitulare a tuturor reconditionarilor si transformarilor pe care le-am executat in acest an, de cand am inceput sa fac refashion. Pozele de mai jos sunt "inainte si dupa", adica hainele vechi pe care le-am transfromat in piese noi.

The Before and After Show 2015
Tricou transformat in bentita de par
Blugi transformati in poseta wristlet
Aceiasi blugi transformati in geanta ecologica verde
Bluza transformata in fusta
Rochie (partea de sus) transformata in bolero
Aceeasi rochie (partea de jos) transformata in top
Pulover reconditionat
Blugi transformati in blugi capri
Pulover transformat in bolero
Doua topuri transformate intr-un top nou
Pantaloni transformati in pantaloni capri
Pulover transformat in bolero
Rochie transformata in fusta
Top golf reconditionat
Rochie (partea de sus) transformata in bolero
Aceeasi rochie (partea de jos) transfromata in top
Pulover transformat in top
Pulover transformat in bolero
Pulover reconditionat
Pulover reconditionat
Pulover reconditionat
A fost un an frumos, un an in care m-am bucurat de refashion din plin, un an in care am realizat cat de important este felul in care purtam si pastram hainele din garderoba noastra, si mai ales ce facem cu ele atunci cand nu mai sunt purtabile sau nu le mai dorim. Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in decursul acestei experiente, si sper sa imi fiti alaturi si in continuare, caci calatoria mea in refashion nu se va opri aici.

Va doresc in continuare sarbatori fericite si ne vedem la urmatorul refashion!

Cu drag,
Victoria West

4 comments:

Thank you for your comments!