Saturday, January 09, 2016

Retrospectiva anului 2015 -- Aniversari in lumea frumusetii

In primii ani de cand am inceput sa scriu blogul Fashion, Style, Beauty and More aveam obiceiul sa public un articol anual dedicat aniversarilor din lumea modei si frumusetii; dar in ultimii doi ani nu am mai facut-o. M-am gandit sa revin la acest obicei si in articolul meu de astazi va propun o retrospectiva a celor mai importante evenimente de aniversare din lumea frumusetii ale lui 2015, iar intr-un articol urmator va voi prezenta aniversarile 2015 din lumea modei.

Cel mai vechi brand despre care voi scrie astazi este Wella, celebra casa de frumusete dedicata produselor pentru ingrijirea parului. Wella a fost fondata in 1880 si anul acesta a implinit 135 ani. Nu stiu cum voi, dar eu cand aud Wella, ma gandesc in primul rand la vopseaua pentru par Wella. Parul meu natural este brunet si am o nuanta care imi place, asadar vopsirea parului nu este o prioritate pentru mine si in ultimii 10 ani nu m-am vopsit. Dar pe vremuri obisnuiam sa ma vopsesc, si nuantele roscate de la Wella erau preferatele mele.
Vopsea de par Wella
Brandul de frumusete Elizabeth Arden a fost infiintat de Elizabeth Arden in 1910, si tocmai a implinit 105 ani de existenta. Este un brand de frumusete apreciat foarte mult in intreaga lume, iar Amber Valletta si Catherine Zeta-Jones au fost printre vedetele ambasadoare ale brandului. Eu nu folosesc neaparat cosmetice Elizabeth Arden in mod constant, dar in schimb imi plac unele parfumuri Elizabeth Arden. Primul parfum pe care l-am avut vreodata de la Elizabeth Arden a fost 5th Avenue, prin 2007, care mi-a placut foarte mult, si cativa ani mai tarziu mi l-am cumparat din nou.
Parfum Elizabeth Arden 5th Avenue
Un an brand clasic de frumusete care anul acesta a sarbatorit o aniversare importanta este Maybelline, infiintat in 1915, si care tocmai a implinit 100 de ani. Un brand massmarket, prezent in toate supermarketurile si farmaciile de tip drugmart, cine cu este familiar cu paleta exploziva de culori pe care ne-o ofera Maybelline pentru machiajul nostru de zi cu zi? Rujuri, glossuri, farduri de pleoape, rimeluri, creioane, fonduri de ten, pudre -- de toate. Daca imi aduc bine aminte, primul produs cosmetic pe care l-am avut vreodata de la Maybelline a fost rimelul ala The Blackest Black mascara in tub roz cu capac verde, acum mai bine de 10 ani. In prezent nu cred ca folosesc nimic de la Maybelline, caci intre timp am ajuns sa descopar si sa apreciez multe alte linii de produse de frumusete, iar piata cosmeticelor este literalmente infinita. Maybelline este sponsor oficial al Saptamanii Modei din New York.
Rimelul The Blackest Black Mascara de la Maybelline
Neutrogena a fost infiintat in 1930 si tocmai a implinit 85 de ani; iar produsele Neutrogena au o reputatie foarte buna in industria frumusetii, ca fiind produse de ingrijire a tenului si makeup de foarte buna calitate, mai ales cele de ingrijire. Cremele de maini Neutrogena sunt absolut remarcabile, unul din produsele staple ale brandului. In prezent am in trusa mea de cosmetice cateva produse Neutrogena, si anume un skin refiner, un corector, o crema de zi si servetele umede pentru ten, pe care le-am primit la un eveniment monden din Toronto anul trecut in septembrie.
Produse Neutrogena
Lancome a fost creat in 1935 si tocmai a sarbatorit aniversarea de 80 de ani. Imi place foarte mult parfumul La Vie Est Belle de Lancome, imaginea caruia este Julia Roberts si pe care il am in prezent pe masuta mea vanity, cadou de la John de Craciun de acum un an.
Parfumul La Vie Est Belle de Lancome
Pantene, un brand de produse pentru ingrijirea parului, a fost creat in 1945 si tocmai a sarbatorit aniversarea de 70 de ani. Desi este un brad massmarket, produsele Pantene sunt foarte bune, cel putin dupa parerea mea, mie imi plac foarte mult. De obicei prefer produse pentru ingrijirea parului naturiste, pe baza de ulei de argan; dar atunci cand nu am timp sa ajung la un magazin naturist, inhat un sampon si un balsam din supermarket atunci cand merg la cumparaturile mele saptamanale; si de multe ori aleg produse din gama Pantene. In prezent folosesc o masca pentru par Pantene. Selena Gomez este noua imagine Pantene, iar in Romania imi aduc aminte ca Mihaela Radulescu si Daniela Nane faceau reclama produselor Pantene acum cativa ani.
Produse Pantene
Aveeno a fost fondat in 1945, in acelasi an ca Pantene, si de curand a implinit 70 de ani de la infiintare. Este o linie de produse de ingrijire pentru ten, corp, par, produse pentru protectie solara, dar si pentru copii. Jennifer Aniston este ambasadoarea brandului de multi ani.
Produse Aveeno
Redken Haircare este o linie de produse pentru ingrijirea parului din SUA, un brand fondat in 1960, care tocmai a implinit 55 de ani. Este o linie de produse pentru uz in saloanele profesionale.
Pdoduse Redken
SK-II este un brand japonez de produse pentru ingrijirea pielii, lansat in Japonia in 1980, si timp de 35 de ani a vandut in tari din Asia, Europa, America de Nord, America de Sud, Australia. Africa este singurul continent unde brandul SK-II inca nu a ajuns. Produse SK-II se vand si la Sephora. Cate Blanchett este imaginea brandului SK-II.
Produse SK-II
Lush este unul din brandurile mele de frumusete preferate, si asta datorita produselor lor naturiste si hand-made. Ador bombele lor de baie si sapunurile lor naturale hand-made! Brandul a fost creat in 1990 si tocmai a implinit 25 de ani. O sedinta de cumparaturi la Lush e o adevarata desfatare a simturilor! Nu merg prea des la Lush, dar atunci cand merg, imi ingadui bucuria sa dau iama in rafturi. :) Ultima oara am facut cumparaturi la ei in octombrie, si am cumparat doua sfere de baie, doua sapunuri hand-made naturiste, un sampon uscat, un balsam uscat, un gel de ras, un gel de dus.
Sfere de baie Lush
Photo credit: Google Images, Victoria West

3 comments:

Thank you for your comments!