Saturday, July 14, 2018

Cumparaturi recente – Shopping Lately

Am publicat ultimul articol din seria Cumparaturi recente acum patru luni, in martie, si pentru astazi mi-am propus sa trec in revista cele mai recente cumparaturi pe care le-am facut din martie incoace. Fiind weekend, de-abia am asteptat sa ma bucur de cateva ore linistite in care sa scriu un nou articol pe blog. Astazi aveam chef sa scriu despre shopping, si acest articol va cuprinde in mare parte produse de beauty si stationery pe care le-am cumparat recent, precum si cateva piese vestimentare. 

Sa incepem cu produsele de beauty.
Produse pentru ingrijirea tenului de la Winners -- doua geluri de spalat pentru fata cu retinol, gel contur pentru ochi, primer pentru machiaj, ser pentru sprancene. Imi plac toate aceste produse si le folosesc pe toate in prezent. Unul din cele doua geluri de spalat pentru fata cu retinol il folosesc eu (in rutina mea de ingrijire a tenului dimineata), iar pe celalalt il foloseste John, pentru o ingrijire mai eficienta a tenului, ii place acest gel pentru fata.

Un alt produs care ma incanta este primerul -- are un efect matifiant imediat atunci cand il folosesc dimineata inainte de a aplica fondul de ten si restul machiajului, si face aplicarea machiajului mult mai usoara si perfecta decat daca n-as folosi primer.

Gelul contur pentru ochi -- acum cand scriu acest articol deja l-am terminat (chiar ieri dimineata l-am aplicat ultima oara), avand in vedere ca am inceput sa-l folosesc acum 3 luni. Dar il includ in acest articol, daca tot se gaseste in poze impreuna cu alte produse de frumusete pe care le-am cumparat recent si pe care le folosesc in prezent.
Tot in aceeasi sedinta de shopping la Winners am luat aceste doua produse pentru ingrijirea parului -- masca de par cu ulei de cocos si un balsam de par. Masca de par o folosesc in prezent si este grozava! In general apreciez mastile de par naturale cu ulei de argan sau ulei de cocos care se gasesc la Winners si imi cumpar des din acestea.

Balsamul de par inca nu l-am folosit, ca mai am si alte balsamuri de par in colectia de frumusete de acasa si nu imi place sa folosesc mai multe produse de acelasi tip in acelasi timp, ca sa nu-mi aglomereze baia. Este un balsam pentru par vopsit, si de curand m-am vopsit bruneta. Nu m-am vopsit neaparat ca sa-mi schimb culoarea parului (sunt deja bruneta in mod natural), ci mai degraba m-am vopsit ca sa dau o stralucire si vivacitate in plus culorii naturale a parului meu. In prezent folosesc un balsam de par Vidal Sassoun pe care il am de cateva luni, este un balsam bun si parul meu este fericit cu el. Acum acel balsam Vidal Sassoun este pe sfarsite, mai am poate o folosire din el la urmatorul dus, dupa care voi trece la acest balsam pentru par vopsit.
Si inca doua produse pe care le-am cumparat atunci la sedinta mea de beauty shopping -- servetele demachiante si servetele umede pentru ingrijirea incaltamintei
Alte produse pentru ingrijirea tenului -- demachiant pentru ochi Simple, apa micelara, lotiune tonica astringenta
Sapunuri lichide pentru maini SoftSoap, unul antibacterian si unul cu aloe vera. Pe cel antibacterian il folosesc acasa in prezent, iar pe cel cu aloe vera l-am dus la casa de vacanta din Minden pentru vara aceasta.

Cel de-al treilea produs din poza de mai sus este un spray mist de camera si de lenjerie de pat de la Winners, imi place sa-l folosesc pe lenjeria de pat pentru un efect de improspatare. De multe ori cand merg la shopping la Winners gasesc astfel de novelties, pe care nu le gasesc in mod obisnuit in massmarket, supermarketuri sau magazinele mainstream. Sau poate ca sunt si la supermarketuri dar nu le-am vazut eu pe raft. 😊
Doua seturi de voiaj, si un Lady Speed Stick. Anul acesta am fost in vacanta in Cuba, si inainte de plecare mi-am luat aceste seturi de voiaj pentru diferite produse cosmetice si de ingrijire (sampon, balsam, lotiune tonica, detangler pentru par etc.) care sunt potrivite ca marime pentru zborul cu avionul. Cele 3 recipiente din primul set sunt 100 ml fiecare, iar cele 7 recipiente din al doilea set sunt de marimi diferite (intre 15 ml si 80 ml), pentru diferite tipuri de produse. Au si etichete pe care poti sa le lipesti pe sticlute, cu numele fiecarui tip de produs -- sampon, balsam, demachiant etc. Le folosesc in continuare in aceasta vara, pentru alte calatorii -- am fost la Windsor luna trecuta (un oras in provincia Ontario situat la granita cu Statele Unite) si aceste sticlute de beauty mi-au fost la indemana din nou.
Intr-o alta sedinta de cumparaturi am luat acest gel de dus SoftSoap cu iasomie si prune, un lac protector pentru unghii, o rama photo, si un set de deodorante pentru camera cu aroma de portocale (un set de doua cutii). Am cumparat de multe ori pana acum geluri de dus SoftSoap (este o colectie de geluri de dus disponibila in massmarket), iar aromele mele preferate sunt cele cu fructe, cum ar fi acest gel cu o aroma intensa de prune. De fiecare data cand iau geluri de dus din aceasta colectie, incerc sa iau o aroma noua pentru mine; am mai folosit in trecut gelul de dus cu rodii sau cel cu miere si levantica din aceasta gama.
In ultimele patru luni am luat si multe produse pentru ingrijirea parului, cum ar fi cele patru produse din poza de mai sus -- sampon si balsam Garnier Whole Blends cu ovas (o gama noua de la Garnier) si doua balsamuri cu ulei de argan. Pana acum doua luni am fost abonata la o cutie lunara de frumusete, si am primit doua mostre Garnier Whole Blends, sampon si balsam, in acea cutie; plus un cupon de reducere pentru produse de par Garnier Whole Blends. Am incercat mostrele, mi-au placut cele doua produse, si m-am hotarat sa mi le iau in marime strandard. Ba chiar am putut folosi si acel cupon de reducere cand mi-am luat acest sampon si balsam.

Celelate doua produse -- balsamuri cu ulei de argan. Produsele pentru ingrijirea parului cu ulei de argan sunt preferatele mele absolute, si imi iau ori de cate ori am ocazia. Cand am luat aceste doua balsamuri, intentia mea a fost de fapt sa iau sampon si balsam, dar am confundat sticlele ca semanau foarte mult intre ele si am luat din greseala doua balsamuri in loc de un sampon si un balsam. Mi-am dat seama de-abia acasa. Nu am mai revenit la magazinul respectiv sa le schimb, le-am pastrat asa.
Cu o alta ocazie am mai luat aceste patru sampoane. M-a apucat curiozitatea sa folosesc sampoane noi, din care n-am mai folosit niciodata, ca Dove si L'Oréal si Pantene si Garnier si TRESemmé din supermarketuri tot am folosit pana acum. Cel mai mult am fost incantata sa-l aleg de pe raft pe cel cu ulei de Macadamia, al treilea din poza de mai sus. Inca n-am inceput sa-l folosesc, dar ii va veni randul cat de curand, vreau sa-l combin cu balsamurile cu ulei de argan in ambalaj turcoaz din poza precedenta. Pana acum am folosit produse pentru ingrijirea parului cu ulei de argan si ulei de cocos, iar acum am ocazia sa folosesc un sampon cu ulei de Macadamia, sa vad cum este, sper sa-mi placa la fel de mult cum imi place uleiul de argan in sampoane. De obicei imi place sa folosesc sampon si balsam din aceeasi gama; dar uneori se nimereste sa am produse pentru ingrijirea parului din game diferite. Si daca acesta este cazul, imi place sa le combin cat mai aproape, de aceea spuneam ca vreau sa folosesc acest sampon cu ulei de Macadamia impreuna cu balsamul cu ulei de argan din poza precedenta. In prezent folosesc samponul in ambalaj verzui, al doilea din poza de mai sus.
Aceeasi curiozitate pentru produse noi, din game noi pentru mine, pe care nu le-am folosit niciodata, m-a lovit si in privinta gelurilor de dus, because again -- Dove si SoftSoap si Ivory si Zest si Dial si alte branduri din massmarket am tot folosit pana acum. Mi-am luat de curand aceste 4 geluri de dus, le voi folosi atat eu cat si Alex (John prefera produse pentru barbati cum ar fi Old Spice). Primul gel de dus este cu capsuni, al doilea cu unt de shea si amandine, al treilea cu nuca de cocos si aloe vera, si al patrulea cu nuca de cocos si unt de shea. De-abia astept sa ma bucur de ele.
Raman in acelasi registru al produselor pentru baie -- la o alta sedinta de cumparaturi am luat aceste trei spume de baie, cu aceeasi intentie sa descopar produse si game noi. Prima este cu mango, a doua cu zahar vanilat, si a treia cu flori de cires. Toate trei miros grozav si imi plac foarte mult. Acum in timp ce scriu acest articol, am folosit deja spuma de baie cu mango, si in prezent o folosesc pe cea de-a treia din poza, cu flori de cires.

Iar in afara de cele 3 spume de baie am luat la acea sedinta de cumparaturi si alte cateva produse de frumusete -- dischete demachiante varianta jumbo, o pudra Benefit, si un set de doua sapunuri Dove cu aroma clasica. Am inclus in poza si periuta de la pudra Benefit, ca sa vedeti cum este periuta, desi s-ar putea sa fiti familiare cu periutele de la pudrele Benefit daca folositi produse Benefit. Nu-mi place neaparat aceasta periuta pentru pudra, este prea slaba pentru a aplica pudra din punctul meu de vedere, dar o astfel de periuta mi se potriveste mai bine sa o folosesc la aplicarea blushului. Pentru aplicarea pudrei folosesc o pensula de pudra profesionala Mary Kay, cu perii in forma circulara si cu unghi direct de aplicare pe ten (versus aplicare oblica).

Vreau sa fac o mentiune si despre sapunurile Dove -- am tot timpul sapunuri Dove in baie, diferite arome. In afara de faptul ca este singurul sapun solid din masskarket care imi place si care nu imi usuca pielea, este de asemenea singurul sapun destul de delicat pentru Alex, asa ca pentru mine este imperativ sa am tot timpul sapunuri Dove in baie.
Alte maruntisuri de beauty -- un stingator de lumanari (in engleza i se spune candle snuffer), o crema de hairstyling TRESemmé, doua sapunuri Dove cu aroma clasica (v-am spus ca le cumpar in mod constant), un air freshener cu levantica, o unghiera, doua mini-deodorante Dove cu castravete, doua deodrante marimea standard.

Si acum sa va spun cateva cuvinte despre unele din aceste frumuseti. Stingatorul de lumanari, sau candle snuffer -- sunt o mare amatoare de lumanari si folosesc lumanari in mod constant, mai ales cand lucrez in biroul meu de acasa sau cand scriu, iar un astfel de snuffer vine foarte la indemanana pentru a stinge lumanarile.

Crema de hairstyling TRESemmé -- acest produs are o intreaga istorie in cutiuta sa. 😊 Alex face karate de doi ani si in prezent are centura verde in karate. Luna trecuta am fost la Windsor cu Alex pentru un tournament de karate. Lui Alex ii place sa-si coafeze parul in stil mohawk sau spike pentru ocazii speciale, si am luat un gel de par cu mine in valiza cand am plecat la Windsor (un gel de par Schwarzkopf), ca sa-i coafez parul pentru tournamentul sau de karate. In dimineata tournamentului nu mai gaseam acel gel de par Schwarzkopf in camera de hotel, ramasese in masina fara sa observ, si nu-l mai aveam la indemana, nu mai puteam sa-l coafez pe Alex. Nu voiam ca Alex sa fie dezamagit chiar inainte de tournamentul sau de karate, asa ca inainte sa ajungem la tournament, m-am oprit la un Shoppers Drug Mart si am luat aceasta crema de hairstyling TRESemmé. De altfel, eu personal n-am folosit aceasta crema de hairstyling, doar Alex a folosit-o, dar am decis sa o includ in povestea de shopping de astazi.

Air freshener cu levantica pentru dormitor si baie, de altfel poate fi folosit in orice incapere din casa. Are un parfum seducator de vara, aroma se numeste Mid Summer Night. Desi este un air freshener pentru casa, il tin in masina pe post de bradut de masina, pentru ca in prezent folosesc si alte deodorante si air fresheners prin casa.

Unghiera -- aveam nevoie de una noua, asa ca am luat-o pe aceasta.

Mini-deodorantele solide Dove cu castravete -- le-am luat din intertie, ca le folosesc de ani de zile. Motivul principal pentru care prefer mini-deodorante este ca sunt comode si pot sa le iau cu mine in geanta cand plec in oras, sau in calatorii cand fiecare centimetru cub de spatiu in valiza conteaza. Dar dezavantajul mini-deodorantelor este legat tot de marimea lor mini -- se termina foarte repede, si un astfel de mini-deodorant, daca il folosesc zilnic, il termin intr-o saptamana. Asa ca mi-am luat si aceste doua deodorante stick in marime standard, ca sa pot sa le folosesc dimineata inainte sa plec de acasa, si sa folosesc mini-deodorantele Dove on the go, cand plec in calatorii etc., mai ales ca acum vara calatoresc mai mult decat pe timp de iarna. 

Si ultimul grup de produse de frumusete pe care le-am luat cel mai recent, ultimele doua-trei saptamani.
Doi buretei pentru dus, un gel de spalat pentru fata Bioré cu carbon, un set de argila handprint keepsake pentru a crea amintiri, 3 sapunuri Dove varianta clasica (oh gosh, de-abia acum cand ma uit prin aceste poze si scriu articolul de astazi, imi dau seama cate sapunuri Dove am cumparat in ultima perioada 😊), o crema de noapte Olay, doua deodorante solide Lady Speed Stick, un set de 3 benzi cu carbon pentru nas si pentru curatarea porilor, demachiant pentru ochi Simple, crema hidratanta de zi pentru fata Simple.

Si acum sa va spun cateva cuvinte despre unele din aceste produse. Gelul de spalat pentru fata Bioré cu carbon -- il folosesc in prezent si este grozav, imi place foarte mult, ma spal cu el pe fata seara la dus. Are un efect de curatare profunda, si de asemenea are un efect racoritor grozav, perfect pentru vara. Pui produs in palma, il inspumezi in palma pana cand produsul negru la culoare (pe baza de carbon) se transforma intr-o spuma alba, dupa care te speli cu spuma alba pe fata, da o senzatie de racoare tenului. Cu siguranta o sa-l mai iau pe viitor.

Handprint keepsake -- este un set cu argila alba in care poti sa imprimezi diferite amintiri cum ar fi manutele copilului. Acum tata este in vizita la mine in Canada si bunicul cu nepotul au ocazia sa petreaca mai mult timp impreuna -- este prima oara cand tatal meu are ocazia sa petreaca atat de mult timp cu nepotul lui din Canada, tata va sta la mine in vizita timp de sase luni. Si am luat acest set cu argila ca ei doi sa creeze o amintire cu manuta lui Alex. Singurul lucru pe care il regret in legatura cu acest set de argila este ca nu am cumparat asa ceva mai inainte, cand Alex era mai mic. Tata si Alex au modelat acest set de argila cu manuta lui Alex weekendul trecut, dar pentru ca Alex deja e atat de mare, are 8 ani acum, cantinatea aia de argila de-abia i-a ajuns pentru imprimarea manutei. 😊 LOL 

Produse pentru ingrijirea tenului Simple, mai exact demachiant pentru ochi si crema hidratanta de zi pentru fata. Ati observat deja ca mai am un demachiant din acesta pentru ochi Simple intr-o poza de mai sus -- da, am luat doua din acestea in ultimele 4 luni, pe primul il folosesc in prezent, aproape ca se termina, si pe al doilea l-am luat ca sa il am la indemana in curand, sa nu raman neacoperita. De asemenea, am avut cupoane de reducere pentru produse Simple, si le-am folosit cand am cumparat aceste produse pentru ingrijirea tenului Simple.

Repeat purchase si in cazul deodorantelor Lady Speed Stick -- este un tip de produs pe care le consum repede si le cumpar des, avand in vedere ca povestea de shopping de astazi cuprinde cumparaturi pe care le-am facut in ultimele patru luni, din martie incoace.

Trec la urmatoarea categorie de shopping -- haine si accesorii, desi nu au fost foarte multe de data aceasta, doar cateva lucruri pentru vara.
1 iulie este o sarbatoare nationala in Canada -- Ziua Canadei, si mi-am luat aceste doua tricouri ca sa le port cu ocazia Zilei Canadei. 😊 Am luat tricouri pentru Ziua Canadei si pentru ceilalti membri ai familiei mele -- Alex (tricou rosu), John (tricou gri), si tata (tricou rosu) ca va spuneam mai inainte ca tata este in vizita la mine in Canada. Revenind la tricourile mele, le-am purtat la serviciu in saptamana de dinainte de 1 iulie ca sa marchez momentul. Pe cel gri l-am purtat cand am fost pe teren pentru inspectii in interes de serviciu -- cand merg pe teren pentru inspectii, trebuie sa port tinute comode -- tricou, blugi, pantofi sport, vesta reflectorizanta, nu pot sa merg pe teren in rochii si pantofi cu toc. Altfel, am mai purtat cele doua tricouri prin oras pentru diferite errands, si le voi purta in continuare in aceasta vara.
Va spuneam mai inainte ca anul acesta am fost in vacanta in Cuba. Cand imi faceam valiza si m-am uitat in dulap inainte de plecare, am constatat ca nu (mai) am pantaloni scurti potriviti pentru o vacanta in tropice; iar pantalonii scurti pe care ii mai aveam in garderoba fie nu imi mai veneau, fie nu mai erau adecvati, asa ca mi-am luat de urgenta aceste 3 perechi de pantaloni scurti pe care i-am avut cu mine in vacanta; si pe care bineinteles ca ii port la greu in aceasta vara. Acum in timp ce scriu acest articol intr-o zi de weekend acasa, ii port pe cei din poza a doua. 😊
Papuci de casa -- nimic fancy, doar slapi simpli. Am luat din acestia (acelasi model, culoarea mov) in martie inainte de a pleca in vacanta din Cuba, dar i-am lasat in Cuba cadou pentru camerista de la hotelul unde am stat, nu i-am mai adus inapoi in Canada. Si acum mi-am mai luat o pereche.
Cateva accesorii -- un set de truse cosmetice, 3 intr-un set, diferite marimi, si o curea de piele pentru blugi. Cat priveste setul de truse cosmetice, dupa cum vedeti in poza, cea mai mare este trasparenta, si cele doua mai mici sunt colorate. Cautam o trusa mare transparenta, si am gasit exact ce cautam. Am cumparat acest set de dragul trusei mari transparente, pentru ca vreau sa tin in ea ambalajele alea de voiaj pentru produse cosmetice pe care le-am folosit anul acesta in calatorii, cum ar fi in Cuba in martie sau Windsor in iunie. Si voiam o trusa transparenta pentru acele ambalaje (pe care pot sa le refolosesc la urmatoarele calatorii) ca sa-mi fie usor sa le organizez in dulap, sa le vad cu usurinta etc. Celelalte doua truse mai mici colorate pot sa le folosesc in scopuri cosmetice etc., deocamdata nu le-am folosit si inca sunt noi.

Si ultima categorie din povestea de shopping de astazi -- birotica si papetarie fina, vechea mea obsesie cu stationery. I got stationery wasted again. 😊
Jurnale de piele de la HomeSense -- mari si mici, negre si crem. In librariie mari cum ar fi Indigo aceste jurnale (cele mari) se vand cu circa $40, iar cele mici cu circa $20. Eu le-am gasit la HomeSense cu preturi mult mai bune -- cele mari cu $12.99 si cele mici cu $9.99. Fiecare dintre ele are 168 file. Am fost foarte incantata de gaselnita mea.
Alte patru jurnale si carnete pe care le-am luat in aceeasi zi de la HomeSense -- diferite modele, stiluri, marimi, grosimi. Favoritul meu din aceste patru jurnale este al treilea, cel bleu "Fresh Start", un jurnal Eccolo creat de Dayna Lee, creatoarea mea preferata de stationery din Toronto. Ba chiar am avut ocazia sa o cunosc anul trecut la un eveniment monden. Creeaza jurnale superbe care se gasesc la magazinele Winners, HomeSense, Marshalls, Hallmark si Indigo din Toronto. De fiecare data cand gasesc jurnale de-ale ei la Winners - HomeSense - Marshalls, le cumpar (caci nu se vand neaparat in serie la aceste magazine si nu sunt disponibile tot timpul). Preturile practicate pentru jurnalele ei si alte articole de-ale ei de stationery sunt mai mari la Hallmark si Indigo, si de aceea prefer sa cumpar produse Dayna Lee Collection la Winners - HomeSense - Marshalls unde preturile sunt mai accesibile; am dat $6.99 pe acest jurnal.
Jurnale si carnete de la Walmart -- diferite stiluri si marimi
Voi ce cumparaturi ati mai facut recent? Ati folosit sau va plac vreunul din aceste produse?

Sa aveti in continuare un weekend minunat!

Photo credit: Victoria West

19 comments:

  1. What an interesting post! Thanks for sharing all of these products. :-)

    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Barbara, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for stopping by and for leaving a comment. Please come again!

      Delete
  2. Great purchases! These things are all very useful to have.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  3. Fantastic shopping! I should buy a belt :)
    Have a lovely Monday dear...
    My Fashion on the Clouds Blog
    My Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Grace, thank you for stopping by and for your comment.

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Hi Adri, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for stopping by and for your a comment. Please come again!

      Delete
  6. Nice products!

    https://lifeofbalo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oh, cuantas cosas, has hecho muy buenas compras

    ReplyDelete
  8. you have got amazing and many products enjoy your shopping girl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi there, thank you for your visit and for leaving a comment. :)

      Delete
  9. Hi Natalia, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for visiting and for leaving a comment. Hope to see you again soon!

    ReplyDelete
  10. Cool products and amazing review!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  11. Hi Mina, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for your visiting and for following. Yes I would like us to follow each other, I'll check out your blog as well.
    Please come again!

    ReplyDelete

Thank you for your comments!