Thursday, March 18, 2021

Produse terminate – Empties, 2021 (Ingrijirea corpului)

Astazi continuu seria Produse terminate – Empties cu un alt articol, si de data aceasta va voi prezenta produsele de ingrijire a corpului pe care le-am folosit in ultimii doi ani -- geluri de dus, sapunuri lichide, deodorante solide, scruburi pentru corp; in total 37 produse.
16 geluri de dus, 6 sapunuri lichide, 1 scrub de corp, 14 deodorante solide
Voi incepe cu gelurile de dus.
Geluri de dus, diferite branduri
Toate aceste geluri de dus au 532 ml fiecare si sunt fabricate in Canada. Sticluta are acelasi design, dar cele 6 geluri de dus sunt din doua colectii diferite, primele 4 sunt Brands International si celelate doua se numesc Ashley Belle. Toate sunt cu fructe, miros foarte bine, si m-au incantat, le-am folosit pe toate 6 cu placere. Le-am folosit atat eu, cat si Alex; dar Alex intre timp a trecut la geluri de dus pentru barbati Old Spice, pe care le foloseste impreuna cu tatal sau, Alex are acum 11 ani. 

Iata si o scurta descriere pentru fiecare dintre ele, in ordinea din poza. 

Cocos si lima, cu unt de shea si vitamina E -- imi plac foarte mult gelurile de dus cu arome tropicale si acesta a fost printre preferatele mele. 

Cocos, alune, unt de shea; 

Capsuni; 

Capsuni si lamaie -- acesta mi-a placut cel mai mult dintre toate, componenta cu lamaie da o senzatei grozava de prospetime. De asemenea, mi-a placut ambalajul acestui gel de dus, care imi aduce aminte de lenjeria Victoria's Secret, precum si pungile de shopping cu dungi roz din magazinele Victoria's Secret. 

Dovlecel si caramel; 

Dovlecel si scortisoara. 

Daca primele 4 geluri de dus cu fructe din colectia Brands International au fost potrivite pentru vara, celelalte doua cu dovlecel din colectia Ashley Belle au fost potrivite pentru toamna si sezonul rece. La fel ca si in cazul sampoanelor de diferite branduri despre care am scris in articolul meu precedent, in ultimii doi ani am fost intr-o faza in care am vrut sa incerc geluri de dus noi, necunoscute pentru mine pana atunci; am vrut sa descopar game si branduri noi de produse de ingrijire, motiv pentru care am ales aceste geluri de dus de pe raft.
Geluri de dus, diferite branduri
Alte geluri de dus, unele dintre ele fiind cu arome tropicale (preferatele mele): 

Nuca de cocos si unt de shea, 510 g; 

Daily Defense, cu nuca de cococ si alove vera, 443 ml, fabricat in Canada; 

Brands International cu zahar vanilat, unt de shea si vitamina E, 739 ml, fabricat in Canada; 

CVS, gel de dus cu vapori pentru copii, 444 ml, fabricat in Canada. L-am cumparat pentru Alex, a fost un gel de dus calmant pentru inainte de somn. Dar l-am folosit si eu de cateva ori. 😊 Ajuta sa dormi mai bine. 

Dove pentru piele sensibila, 53 ml. Este singurul gel de dus massmarket pe care il prezint in acest articol. Apreciez foarte mult produsele de ingrijire Dove, le folosesc des (geluri de dus, sampoane, balsamuri, sapunuri, deodorante etc.). Acest gel de dus fiind marimea travel, a venit cadou la pachet (oferta) cu alte produse de ingrijire pe care le-am cumparat in ziua respectiva.
Geluri de dus, gama Silkience, diferite arome
Si inca o tura de geluri de dus, gama Silkience, 295 ml, fabricate in Canada, trei dintre ele cu aroma de floare de cires, si doua cu levantica si vanilie. Ambele arome au fost intense, chiar puternice; si dintre cele doua feluri, gelurile de dus cu levantica mi-au placut mai mult, caci, in general vorbind, imi plac mult produsele de ingrijire si frumusete pe baza de levantica. 

Trec la urmatoarea categorie de produse -- sapunuri lichide si scruburi de corp.
Sapunuri lichide, diferite branduri; scrub de corp
Poza de mai sus arata 6 sapunuri lichide pe care le includ in articolul de astazi, dar acestea nu sunt toate sapunurile lichide pe care le-am folosit in ultimii doi ani si ceva. Mai am obiceiul sa cumpar sticle mari de sapun refill, la 2 litri, si umplu sticlute mai mici pentru baile si chiuvetele din casa, ca sa mai reduc consumul de plastice. Astfel, am refolosit unele din ambalajele de la sapunuri lichide in baile si chiuvetele de acasa, dar si de la casa de vacanta din Minden Hills, si acele ambalaje (pe care teoretic inca le folosesc) nu au ajuns in povestea cu produse terminate de astazi. 

Dar sa trec la descrierea celor 6 sapunuri pe care le includ in articolul de azi, majoritatea dintre ele fiind cu arome de fructe. 

Sapun lichid Kissable cu cirese negre si vin merlot, 454 ml, fabricat in Canada; 

Sapun lichid Klar & Danver cu mere si vitamina E, 443 ml, fabricat in Mexic; 

Sapun lichid Klar & Danver cu fructe berries, 443 ml, fabricat in Mexic; 

Sapun lichid cu mere, 237 ml, fabricat in Canada; 

Sapun lichid Softsoap cu aloe vera, 221 ml; 

Sapun lichid Softsoap cu arome marine, 221 ml, fabricat in Mexic; 

Scrub de corp cu levantica, gama Bodycology, 311 g -- un alt produs nou pentru mine. A fost un scrub bun, l-am folosit la dus/baie (dupa aplicarea gelului de dus). 

Si ultima categorie de produse pentru ingrijirea corpului despre care voi scrie astazi -- deodorante solide.
Deodorante Lady Speedstick
6 deodorante Lady Speedstick Invisible, varianta 70 g si 45 g, fabricate in SUA. Dupa cum vedeti, am folosit foarte multe deodorante din acestea in ultimii doi ani si ceva. Probabil ca am folosit mai multe de atat, dar n-am pastrat chiar toate ambalajele, am mai aruncat din ele. Lady Speedstick este un brand de deodorante solide confortabil pentru mine, pe care il cumpar rapid atunci cand am nevoie de un deodorant nou, nu trebuie sa petrec mult timp in fata raftului la supermarket sa aleg, ca e un produs pe care il cunosc deja bine, astfel incat am ajuns sa-l folosesc in numar cel mai mare.
Deodorante Dove cu castravete
4 mini-deodorante Dove cu castravete, 14 g. Apreciez foarte mult deodorantele Dove, si am folosit pana acum diferite arome. Aroma cu castravete, fiind foarte proaspata, se afla printre preferatele mele, este repeat purchase, o cumpar foarte des. In prezent mai am deodorante din acestea in stockpile, si imi place mai ales sa le iau cu mine in calatorii fiind travel size; dar de asemenea imi place sa am unul din acesta in geanta cand petrec o zi intreaga in oras si cand stiu ca voi avea nevoie de un refresh pe parcursul zilei.
Deodorante solide, diferite branduri
Si ultimele 4 deodorante din acest articol: 

Lady Stick (64 g), un brand independent, si as zice "obisnuit". Am vrut sa incerc un produs nou cand l-am cumparat, ca sa mai schimb de la traditionalele Dove si Lady Speedstick, dar s-a dovedit a fi ineficient, nu protejeaza asa cum o fac alte deodorante din comert pe care le-am mai folosit, asa ca n-o sa-l mai cumpar. 

Degree, 45 g -- au fost ok, comparabile cu Lady Speedstick. 

Secret, 14 g, fabricat in SUA -- varianta travel, a fost ok si acesta, de asemenea comparabil cu Lady Speedstick. 

Atat pentru azi dragele mele prietene, sper ca v-a facut placere sa cititi acest articol. Ati folosit vreunul din aceste produse? Cum vi s-au parut? 

Sa aveti in continuare o saptamana minunata. 

Photo credit: Victoria West

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!