Wednesday, October 17, 2012

Ceasuri pentru barbati Swarovski


In articolul meu de ieri va prezentam o colectie de ceasuri pentru dame Swarovski. Astazi as vrea sa va arat si colectia de ceasuri pentru barbati, actualmente disponibila in magazinele Swarovski din lumea intreaga, dar si online, pe site-ul oficial Swarovski.com.
Octea Abyssal, negru
Octea Abyssal, orange
Octea Abyssal, argintiu
Piazza Grande, negru
Piazza Grande, negru
Piazza Grande, argintiu-negru
Piazza Grande, argintiu-negru
Piazza Grande, argintiu-bleu-cristal
Piazza Grande, argintiu-cristal
Sursa poze: Swarovski

1 comment:

  1. Foarte bun articolul si foarte util. Ceasurile sunt elegante si merg cu orice tinuta. Eu am gasit si eu cateva modele de ceasuri barbatesti ieftine si am fost multumit de ele. Cele originale sunt ok, dar putin cam scumpe pentru buzunarul meu, de aceea am cautat mai ieftine.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!