Sunday, August 30, 2015

Refashion – O fata niciodata nu are prea multe bolerouri

Aveam in garderoba acest pulover antic si de demult.
Iar cand spun antic si de demult, ma refer la timpul cat a petrecut in garderoba mea, si anume 13 ani in cazul acestui vechi prieten al meu. Il aveam din Romania, si l-am cumparat la scurt timp dupa ce m-am casatorit, in toamna lui 2002. Pentru o casatorie 13 ani nu e mult (sau cel putin speri sa nu fie mult, ca vrei sa reziste mai mult de atat), iar pentru un pulover este. L-am adus cu mine in Canada, dar nu l-am purtat prea mult la Toronto, asa cum s-a intamplat si cu alte pulovere de-ale mele care au traversat oceanul impreuna cu mine.

Ultima oara l-am purtat acum doi ani, si de atunci a stat degeaba in garderoba; iar intre timp s-a mai lalait si a devenit nepurtabil asa cum era, asa ca la refashion cu el. M-am hotarat sa il transform intr-un bolero, si prima oara am renuntat la gatul turtleneck.
Dupa care l-am taiat la mijloc, exact pe linia aia alba verticala.
Am cusut tivurile de mana, de jur imprejurul liniei taiate si a gatului. Am preferat sa execut acest refashion de mana si nu la masina, pentru un rezultat mai bun. Si iata ce mi-a iesit.
Am purtat acest bolero in timpul vacantei mele din care am revenit acum doua zile. In aceasta vacanta am vizitat mai multe locuri, si anume Tobermory si Sault Sainte Marie din Canada, precum si Sault Sainte Marie din Statele Unite. In ziua in care l-am purtat (a treia zi din vacanta noastra) plecam cu feribotul din Tobermory spre insula Manitoulin, ca dupa aceea sa ajungem pe uscat la Sault Sainte Marie canadian.

Sa va spun si cateva cuvinte despre restul tinutei – colierul statement este LOFT si l-am primit cadou de la LOFT, in timpul unui eveniment monden de-al lor, cand isi prezentau colectia de vara pe acest an.

Topul roz pe care il port in aceste poze este un top cu bretele spaghetti de la H&M si il am in garderoba de noua ani, adica din primul an cand m-am mutat in Canada. Cand l-am cumparat, eram la Toronto de doar cateva saptamani si cautam job. Una din strategiile mele de a-mi gasi un job a fost sa merg la un mall din Toronto, Yorkdale Mall, cu un brat de CV-uri in geanta. Fiind vorba de a sparge gheata pe piata muncii din Canada ca nou emigrant, nu imi faceam visuri sa-mi gasesc un job de birou pe la vreo companie tare chiar din prima, asa ca la inceput am targetat joburi mai accesibile, cum ar fi in comert – mall-uri, magazine, supermarketuri, etc. (de altfel, primul meu job in Canada a fost la un supermarket). Eram acolo la mall cu CV-urile in geanta, si m-am oprit la toate magazinele unde am vazut semn in geam “Now Hiring” ca sa aplic pentru job, si am facut asta pana am epuizat toate exemplarele de CV pe care le aveam cu mine. N-am reusit sa-mi gasesc atunci un job la Yorkdale Mall, dar m-am ales cu acest top – la sfarsitul zilei, dupa ce am aplicat la o duzina de joburi, am intrat la H&M. M-am uitat printre rafturi si pana la urma am ales acest top, pentru ca aveam chef sa ma recompensez cu ceva dragut dupa cateva ore bune de cutreierat mall-ul in cautare de job.

Este un top simplu, din categoria basic, dar care merge asortat in cele mai diverse tinute, iar pentru o tinuta ca aceasta, in timpul unei calatorii cum a fost vacanta mea recenta, este perfect. Si a rezistat atatia ani! Am mai multe topuri de acest fel, mulate pe corp si cu bretele spaghetti, diferite culori, pe care le port nu doar in combinatii cum este cea de astazi, dar si sub bluze transparente in loc de maieu. De fiecare data cand port acest top, imi aduc aminte de acea zi la Yorkdale Mall cand cautam job la Toronto, in primele saptamani de cand venisem in Canada.

Blugii pe care ii port in aceasta tinuta sunt Gap si ii am de doi ani. Au si ei o poveste nostima in spate. In ziua cand i-am cumparat, am purtat la serviciu o rochie mini pe care o purtam de obicei cu leggings. Dar pentru ca era vara, in acea zi evident ca nu am purtat leggings. Bun, am plecat la serviciu, si in decursul diminetii mi-am dat seama ca nu este chiar cea mai potrivita tinuta pentru birou, fiind o rochie scurta, ceea ce m-a facut sa ma simt nu tocmai in apele mele. M-am decis ca in timpul pauzei de pranz sa merg la mall sa-mi iau o pereche de blugi, ca si asa aveam blugi pe lista mea de shopping, si sa remediez problema, iar pana la pranz am incercat sa stau mai mult la birou si sa nu observe nimeni ca rochia mea e cam scurta. Cateodata se mai intampla si faux-pas-uri, he-he. :)

In pauza de pranz am mers la mall-ul de langa jobul meu, Toronto Eaton Centre, si mi-am luat acesti blugi Gap, dupa care am intrat intr-o baie si i-am tras pe mine, si in sfarsit m-am simtit si eu decenta pentru mediul in care lucrez. Imi place sa port pantaloni in combinatie cu rochii scurte, rochia fiind pe post de top/bluza/pulover. Era aproape de 1 PM si ma intorceam la birou, iar la intrarea in cladire ma vad cu o doamna VP de la Resurse Umane. Cand am vazut-o, m-am gandit ce bine ca port deja blugii, ca daca ma vedea Doamna VP de la HR acum o ora, poate ca nu-i placea scurtimea rochiei mele. Ne salutam, schimbam un “How are you, great, thank you”, dupa care o vad ca intinde mana spre mine… Ce dumnezeu??? Cand am imbracat blugii, uitasem pe craci eticheta aia lunga si transparena pe care scrie marimea blugilor, nici nu o observasem pe blugi, si asa am venit cu eticheta aia pe mine de la mall pana la cladirea unde lucrez, un bloc distanta, si doamna VP mi-a scos eticheta de pe blugi. Oh crap! Iar doamna VP, ca sa ma faca sa nu ma simt aiurea, mi-a povestit de o prietena de-a ei cum s-a intors din Statele Unite cu niste cumparaturi facute acolo, si ca sa nu plateasca vama la intrare in Canada pe bunurile importate, a imbracat acele haine pe care le cumparase, dar uitase sa le scoata eticheta, si vamesul i-a gasit eticheta agatata de haina. :))) Am apreciat bunavointa doamnei Vice Presedinte.

Sper ca v-a placut refashion-ul de azi, precum si povestea din spatele tinutei. Nu uitati sa-mi lasati un comentariu si sa-mi spuneti ce parere aveti de noul meu bolero. :)

Va las in compania catorva poze din timpul cruise-ului meu cu feribotul Chi-Cheemaun pe Marile Lacuri, din vacanta mea recenta.

Sa aveti o saptamana cat mai reusita!
Photo credit: Victoria West

11 comments:

  1. Inainte de toate trebuie sa-ti spun ca am remarcat si admirat memoria ta, eu uit detalii si din vacantele proaspete si ma consult cu sotul pentru refresh... :))
    Refashion, o noua sansa, puloverul arata foarte bine in noua formula. Classy! :)
    Saptamana excelenta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Mihaela, multam pentru vizita. Cu memoria ai dreptate, tin minte detalii de acum mult timp, ani de zile, cu foarte multa precizie. :)))
      Ma bucur ca ti-a placut reconditionarea.
      Sa ai si tu o saptamana excelenta!

      Delete
  2. A iesit foarte bine bolero-ul...poate chiar mai bine decat arata initial. Foarte amuzante intamplarile dar asa iti amintesti povestea lor... amintiri.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Butterfly, ma bucur ca ti-a placut bolero-ul, dar si povestile. :)

      Delete
  3. Great pictures! Awesome use of an old turtle neck :)

    Kristine
    www.pugglewearsprada.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sper ca ai avut o vacanta minunata, Victoria. Din poze asa arata... :)
    Eu una sunt mare amatoare de croaziere.Ador apa. :D Ma calmeaza si ma indeamna la visare.
    Boleroul a iesit super, foarte ingenioasa ideea si de data asta, sunt curioasa cate grade erau in momentul in care te aflai pe vas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Nice, multumesc de vizita si ma bucur sa te vad.
      Da, a fost o vacanta frumoasa si m-am simtit foarte bine cand am vizitat acele locuri.
      Si eu ador apa, si vacantele la apa sunt preferatele mele. De data aceasta a fost o vacanta pe Marile Lacuri, si din cele 5 mari lacuri am vazut patru pana acum, si anume Ontario (pe malul caruia locuiesc), Erie (intr-o vizita in SUA acum trei ani), iar in vacanta din aceasta vara am vazut lacul Huron si lacul Superior. Toate cele 5 Mari Lacuri sunt legate intre ele prin canale si stramtori. Lacul Michigan e singurul pe care inca nu l-am vazut, poate intr-o alta vacanta. :) Michigan e singurul in intregime in Statele Unite, celelalte patru sunt "impartite" intre SUA si Canada.

      Lacul Huron are un golf care se numeste Georgian Bay, si care e aproape la fel de mare ca Lacul Ontario, si caria neoficial i se spune "cel de-al Saselea Lac". Cand am fost cu acest feribot, am mers exact pe linia unde golful Georgian Bay se uneste cu Lacul Huron.

      Vremea a fost destul de frumoasa si placuta in acea zi, cred ca au fost 20 si ceva de grade. A batut in schimb un vant rece, care la nivelul superior al vasului s-a simtit cel mai tare, de-abia puteai sa stai. Pozele sunt facute cu un nivel mai jos, unde nu batea vantul asa de tare si unde era mai fain. Alte poze (cele cu cafeaua) le-am facut in interior, in restaurantul casului.

      Te pup si te mai astept cu drag! :)

      Delete
    2. Scuze pentru greselute, "caruia i se spune cel de-al Saselea Lac", si la sfarsit vroiam sa spun "restaurantul vasului". :)

      Delete
  5. si ce poze minunate ai facut!
    imi place si boleroul cum a iesit!

    ReplyDelete

Thank you for your comments!