Monday, February 15, 2016

Post Valentine

Sper ca ati avut cu totii o zi a Sfantului Valentin frumoasa si plina de iubire! La noi in Canada este weekend lung acum, cu ocazia Zilei Familiei, asa ca astazi suntem liberi, si maine ne intoarcem la serviciu. Una din indatoririle mele la serviciu este sa lucrez doua-trei sarbatori legale pe an (din noua de-a lungul anului), iar eu si colegii mei lucram de sarbatori prin rotatie. Anul trecut am lucrat de Family Day. Anul acesta, in timp ce eu si colegii mei faceam intelegeri cine si cum va lucra de sarbatori in 2016, ar fi existat posibilitatea sa lucrez astazi de Family Day, dar pana la urma un alt coleg de-al meu este "de serviciu" la birou astazi, asa ca ma pot bucura de weekendul lung alaturi de familia mea.

Numai ca, avand in vedere ca ieri a fost Valentin, ma simt ca si cum acest weekend a fost mai degraba un weekend lung cu ocazia Sfantului Valentin, si nu cu ocazia Zilei Familiei. Si vreau sa spun ca nu-mi displace deloc! Asa a fost si anul trecut, si acum doi ani, cand Valentin a picat in weekend, in decursul acestui weekend lung, asa ca ziua dragostei s-a dovedit a fi cu atat mai frumoasa.

Acum ca a fost Valentin, am mancat de-a bomboane de ciocolata in acest weekend, incat mi-e teama ca am adaugat niste kilograme in plus. :) N-a fost un Valentin din ala fastuos cu nus-ce getaway romantic si camera de hotel de cinci stele, ci l-am petrecut acasa, noi trei, cu multe bomboane de ciocolata in cutii rosii in forma de inima, flori si felicitari.
De altfel, acesta si este sensul original al zilei Sfantului Valentin, inainte ca aceasta zi sa fie comercializata pana la senzatia de bleah. Pe vremuri, indragostitii isi faceau cadouri simbolice unul altuia de Valentin, acestea constand in ciocolata (preferabil, sau de cele mai multe ori, in forma de inima), flori si felicitari. Iar pentru cei care iubeau in ascuns, Sfantul Valentin era o zi in care prindeau curajul sa le spuna adoratilor inimii lor despre sentimentele adevarate care ii incercau. Dupa aia bum, a venit comercializarea in masa, si toata frumusetea zilei de Valentin s-a dus naibii, incat acum auzi mai des "Noi nu sarbatorim asa ceva, ca e comerciala si kitchioasa bla-bla-bla" decat "Am avut o zi foarte romantica de Valentin si iubitul meu mi-a spus cat de mult insemn pentru el".

Alex a avut si el o zi de Valentin foarte frumoasa la scoala vineri, cand a facut felicitari pentru mama si tata si a facut schimb de cadouri cu colegii lui de clasa. Asa se intampla la ei la scoala in fiecare an, cand copiii poarta rosu de Valentin, fac schimburi de cadouri unii cu altii si confectioneaza felicitari pentru parinti. Acele felicitari stangace pe care Alex le face la scoala in fiecare an de Valentin ma face sa apreciez aceasta zi ca fiind nu o sarbatoare kitchioasa asa cum o blameaza multi, ci o zi a dragostei care merita sarbatorita. Atata timp cat primesc acele felicitari confectionate de copilul meu Alex, Ziua Sfantului Valentin niciodata nu va fi o sarbatoare kitchioasa sau comerciala pentru mine, ci una cu adevarat plina de dragoste.

Voi cum ati sarbatorit Valentin?

Sa aveti o saptamana minunata!

Photo credit: Victoria West

12 comments:

  1. Replies
    1. Hi Safia, thank you for your visit and for leaving a comment, please come again. :)
      I was sharing in this story about how I spent my Valentine, and ten photos are from my V-Day.
      I hope you had a great weekend and a lovely V-Day as well, enjoy your week!
      Xoxo,

      Delete
    2. I meant "and the photos are from my V-Day", sorry for my misspelling. :)

      Delete
  2. Thank you Karina for stopping by, I hope you had a great Valentine!
    Cheers and have a great week ahead!

    ReplyDelete
  3. i love this! check my new post
    http://therunwhy.blogspot.mx/2016/02/effortless-minimalist.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Carolina. :)
      Yes I'll check out your blog.
      Xoxo,

      Delete
  4. Awesome gilts, look beautiful to me. I fall in love now. Regard - Blog Tutorial Supporter

    ReplyDelete
  5. Ma bucur ca ati petrecut timp frumos, asa cum v-ati dorit. In weekend noi am mers la munte, fara nici o legatura cu sarbatoarea importata. Nici de Dragobete nu facem ceva deosebit, insa ne place sa ne surprindem si ne iubim si e tot ceea ce conteaza.
    Zi frumoasa, Victoria!
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce fain ca ati mers la munte! :)
      La Toronto a fost destul de frig in acest weekend, si am stat acasa.
      Dar mi-a facut placere sa am un weekend lejer, am apucat sa scriu mai mult pe blog.
      Noi Valentin sarbatorim, dar Dragobete nu mai sarbatorim, de cand ne-am mutat in Canada. In Romania sarbatoream si Dragobete (acum 10 ani si mai bine).
      Te pup,

      Delete
  6. Thanks so much for your visit on my blog. Of course we can follow each other, I'm following you 153 :) http://bysinkj.blogspot.com/ https://www.facebook.com/ladyludatischenko?ref=aymt_homepage_panel

    ReplyDelete

Thank you for your comments!