Monday, July 09, 2018

Frumuseti tropicale din Cuba

De curand am fost intr-o vacanta in Cuba si cand m-am intors acasa, am adus in valiza mai multe suveniruri, dar si frumuseti locale -- produse cosmetice cubaneze, mai exact parfumuri si sapunuri. Cand am fost in vacanta in Cuba data precedenta, vazusem atunci in magazinul de suveniruri de la hotelul unde am stat, dar si la Duty Free in aeroport, diverse produse cosmetice cubaneze; iar printre cele care mi-au atras atentia au fost parfumurile si sapununile solide de baie. Atunci in schimb n-am apucat sa-mi iau de nici unele, din varii motive, si mi-a ramas gandul la ele; iar cand m-am intors acasa la Toronto, mi-am propus ca data urmatoare cand mai merg in vacanta in Cuba, sa fac shopping cubanez.

Si iata ca anul acesta am plecat din nou in vacanta in Cuba, in aceeasi provincie Holguin ca si data trecuta, dar de data aceasta m-am cazat la un alt hotel, intr-o alta statiune. De obicei hotelurile din Cuba au cate un magazin de suveniruri pentru turistii straini, si am mers la acel magazin sa-mi iau suveniruri, dar si produse cubaneze de frumusete! 😊

Stiti deja ca sunt o mare amatoare de sapunuri naturale organice, am mentonat acest lucru de multe ori aici pe blog, le vedeti in toate povestile mele de cumparaturi de pe blog, cumpar sapunuri aromaterapeurice in mod constant, le am in baie in mod constant, asa ca n-am putut rezista tentatiei de a lua sapunuri din Cuba, eram foarte curioasa in privinta lor. Aceeasi curiozitate m-a incercat si in privinta parfumurilor cubaneze, si pana la urma am ales aceste doua parfumuri si aceste trei sapunuri din poza de mai jos.
Cel mai mult mi-a placut parfumul in ambalaj negru, apa de parfum Coral Negro, 100 ml. Ma incanta sticla sa mata neagra atat de eleganta, dar dincolo de ambalaj am fost sedusa de aroma sa marina care ma duce cu gandul la nopti tropicale si fierbinti de pe malul oceanului. Este un parfum care imi evoca nisip, plaja, apa sarata a oceanului, petreceri cu muzica tare noaptea tarziu pe plaja, dans pe plaja, par despletit in vant, energie si atractie sexuala. Este un parfum cu o aroma intensa estivala, preferatul meu in aceasta vara.

Dar nici celalalt parfum nu este mai prejos, apa de toaleta Chic Estilo, 100 ml, intr-un ambalaj atat de dulce roz bombon. Este de asemenea o aroma de vara (ca doar e vara eterna in Cuba 😊), un pic mai flamboyanta decat aroma Coral Negro. Este o aroma care ma duce cu gandul la soarele tropical, la bronz, la vacantele din tropice, dar mai mult ma duce cu gandul la zilele fierbinti din Caraibe cand stai pe plaja, te bronzezi si imbratisezi soarele cat e ziua de lunga, decat noptile tropicale si pline de energie sexuala cu petreceri nocturne pe plaja. Acum in timp ce scriu acest articol, am cele doua parfumuri aici langa mine spre a-mi servi drept inspiratie. In aceasta vara am purtat mai mult parfumul Coral Negro, dar acum dupa ce am scris acest articol, sunt ispitita sa trec la celalalt, Chic Estilo, pe care l-am testat atunci cand l-am cumparat, dar nu l-am purtat per se aproape deloc. Gata, m-am hotarat -- il voi purta maine la serviciu! 😊

Si am luat aceste 3 sapunuri -- un sapun cu struguri si un set de doua sapunuri cu lima si cocos. Dar cu sapunurile am fost usor dezamagita -- de-abia cand am revenit acasa din vacanta, am observat ca nu sunt cubaneze (desi la magazinul ala de suveniruri din Cuba i-am zis vanzatoarei ca vreau sapunuri cubaneze), cel cu struguri este facut in Brazilia, iar cele doua cu lima si cocos sunt facute in Turcia. LOL. Ei bine, nu mai puteam sa schimb nimic, am pus sapunurile in baie si cu asta basta, ma voi bucura de ele asa cum sunt.

Va las cu cateva poze din vacanta mea din Cuba.
Photo credit: Victoria West

5 comments:

1. superba vacanta! si ai inotat si cu delfinii, de cand imi doresc si eu asa ceva!

ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Coco. :) A fost cu adevarat o vacanta splendida, iar inotul cu definii a fost o experienta grozava! :)

Delete
  2. Nice post!

I've followed you! Please, follow me back!

ReplyDelete
    Replies
    1. Hi there, welcome to my blog if this is your first time here, thank you for your comment and for following. I'll check out your blog as well. Please come again!

Delete

Thank you for your comments!