Saturday, September 01, 2018

Refashion – Blugii lui Alex

Baiatul meu Alex are acum 8 ani, de altfel in cateva zile va implini 9 ani. Este ultimul sau weekend de vacanta de vara, iar saptamana viitoare incepe scoala, si Alex va incepe clasa a 4-a. Face karate de doi ani, si in prezent are centura albastra in karate. Are atat de multa energie, incat de multe ori nu pot tine pasul cu el. 😊 Si pentru ca are atat de multa energie, rupe blugii foarte repede, mai repede decat apuca sa creasca din ei. La un moment dat am observat ca s-au adunat vreo 5 perechi de blugi din acestia de-ai lui Alex care inca ii veneau, dar care erau deja rupti in genunchi, si pe care nu mai putea sa-i poarte la scoala sau prin oras.

Ce era de facut cu acesti blugi?
Dupa cum vedeti in poza de mai sus, cele doua perechi de blugi sunt rupti in genunchiul stang. Iata si un closeup, ca sa puteti vedea mai bine rupturile cu pricina, de la ambele perechi de blugi.
M-am gandit sa-i tai la genunchi si sa fac pantaloni scurti din ei, pe care Alex sa-i poarte pe parcursul verii. Operatiunea ar fi fost foarte simpla -- tai blugii la genunchi si cos tiv la masina la marginea cracilor scurtati. Cand am executat acest refashion, de fapt am reconditionat toate cele 5 perechi de blugi rupti pe care ii avea Alex si pe care i-am mentionat la inceputul acestei povesti de refashion, nu doar doua perechi; asa ca in pozele din acest articol veti vedea diferite perechi de blugi pe care i-am reconditionat prin a-i transforma in pantaloni scurti.

Prima oara am taiat blugii la genunchi chiar de-asupra acelor gauri.
Blugii taiati:
Am pastrat cracii ramasi de la cele 5 perechi de blugi, pentru refashionuri viitoare.
Am scos masina de cusut ca sa cos tivurile pantalonilor scurti, si sa-i fac purtabili din nou, ca Alex sa-i poata purta la scoala, prin oras, in calatorii etc. Nu mai scrisesem o poveste de refashion pe blog de foarte mult timp, si asta pentru ca nu mai executasem un refashion de foarte mult timp. Ultima oara am publicat o poveste de refashion aici pe blog in vara lui 2016, cand am reconditionat o bluza neagra de dantela. N-am mai folosit masina de cusut de atat de mult timp, incat am uitat cum se pune ata in masina si cum se coase, a trebuit sa ma uit in manualul masinii ca sa-mi aduc aminte.

In fine, aveam masina de cusut in fata mea, aveam perechile de blugi taiati pe care voiam sa-i reconditionez, mi-am improspatat memoria cum functioneaza masina de cusut. Mai intai am testat coaserea pe o bucata de material scrap, dupa aia am trecut la blugii taiati -- le-am cusut tivuri la craci, si astfel i-am transformat in pantaloni scurti denim, potriviti pentru a fi purtati prin oras. Dar n-am cusut tiv la toti acei blugi, cel putin o pereche din ei i-am lasat asa, doar taiati in genunchi, adica mai distressed, cu franjuri; in felul acesta Alex a putut purta atat pantaloni scurti denim cu tiv cusut, cat si pantaloni scurti asa pur si simplu taiati la genunchi.

Si iata cateva poze cu Alex purtand pantalonii scurti reconditionati.
In cele trei poze de mai sus Alex este la o sala de jocuri pentru copii Chuck E. Cheese, unul din locurile lui preferate unde sa mearga in weekend. 😊 Aici Alex poarta una din perechile de pantaloni scurti carora le-am cusut tiv.
Iar in aceste doua poze suntem la Minden, un oras turistic la 2 ore distanta de Toronto, unde avem casa de vacanta. Aici Alex poarta o pereche de pantaloni scurti pe care doar i-am taiat la genunchi si i-am lasat distressed cu franjuri.

Ce parere aveti de acest mic refashion? 😊

Sa aveti un weekend frumos!

4 comments:

  1. Great post ! :-) xx

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/09/pink-panther.html

    ReplyDelete
  2. Asa le faceam si eu blugilor uzati cand eram mica. Nu imi amintesc daca erau rupti in genunchi sau pur si simplu ii taiam pentru ca ii consideram moderni. Imi amintesc ca unora le lasasem franjuri si bunica mea ii ascunsese pentru ca zicea ca ma fac de ras in sat cu ei rupti asa ����. Este foarte dragut baietelul tau, mai ca nu imi vine sa cred ca el ar putea rupe pantalonii asa, pare asa cuminte in fotografii ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Petronela, ma bucur sa te vad si mersi pentru comentariu. Oh e cuminte nu zic, dar are si foarte multa energie. :)))
      Sa ai in continuare un weekend frumos si te mai astept cu drag.

      Delete

Thank you for your comments!