Friday, July 08, 2016

Cumparaturi recente

Ultima oara am scris un articol din seria “Cumparaturi recente” la inceputul lunii mai, si astazi m-am gandit sa scriu un alt articol despre cumparaturile pe care le-am facut de curand. De altfel, am mai mentionat ce mi-am mai luat in ultimele sedinte de shopping, si unele din acele haine sau accesorii vi le-am aratat cand am scris despre acele experiente de shopping sau evenimente care au inclus si shopping. In articolul de astazi vreau sa includ si celelalte cumparaturi pe care nu le-am mentionat in ultimele doua luni, dar si sa fac un overview al tuturor cumparaturilor pe care le-am facut din luna mai incoace.

Voi incepe cu produsele de ingrijire si frumusete.
Gel de dus Ivory, o gama canadiana de produse se ingrijire
De curand am descoperit ca imi place o anumita aroma pentru produsele de ingrijire, si anume aroma de rodie. E un miros mai intens, si imi place intensitatea sa, fata de unele arome mai senzuale sau mai discrete pe care le-am folosit cu alte ocazii. Printre produsele de ingrijire pe care le am in prezent in baie sunt acest sampon si balsam Dove cu rodie, si acest gel de dus Softsoap cu rodie -- toate trei miros delicios!
Sampon si balsam Dove, gel de dus Softsoap
Samponul si balsamul le folosesc acum, si sunt grozave, curata foarte bine parul. In trecut am mai folosit si alte sampoane Dove, dar nu am fost multumita de toate, probabil unele din arome nu priesc bine parului meu, nu spun neaparat ca nu sunt bune. Dar aceste doua produse Dove cu rodie s-au dovedit a fi foarte bune pentru parul meu. Gelul de dus Softsoap inca nu am inceput sa-l folosesc, caci inca nu am terminat Ivory, si nu am obiceiul sa folosesc doua geluri de dus in acelasi timp.
Sapun lichid Dial, sapun handmade, balsam pentru par Garnier
Si inca un produs de ingrijire cu rodii -- sapun lichid Dial. :) Imi place aroma sa foarte intensa de fructe. Cat priveste celelalte doua produse, unul dintre ele este un sapun handmade cu arome marine pe care l-am cumparat intr-un magazin din Bowmanville (v-am povestit mai multe despre vizita mea la Bowmanville si scena de shopping de acolo in acest articol); si balsam pentru par Garnier, un produs care se afla pe lista mea de favorite si pe care il folosesc destul de des.

Trec la haine si accesorii.
Camasa Jennifer Torosian
Camasa alba clasica Jennifer Torosian, pe care am cumparat-o la un eveniment designer sample sale organizat de Reia Studio in Toronto; v-am spus mai multe despre acest eveniment la care am fost in luna mai, in acest articol. Jennifer Torosian este o creatoare de moda canadiana, si am aflat despre ea de la Reia Studio, un studio de moda din Toronto cu care tin legatura de multi ani, si care este partener de business a creatoarei. Imi place sa sustin moda canadiana, si am cumparat aceasta camasa din doua motive -- in primul rand, aveam nevoie de o camasa alba clasica in garderoba, caci nu aveam nic una; iar in al doilea rand, am preferat aceasta camasa pentru ca este facuta in Canada, creata de un designer canadian.
Acestia sunt o pereche de blugi capri Lee, pe care i-am thriftuit la Courtice, un orasel nu departe de Whitby pe care l-am vizitat acum vreo luna. V-am povestit mai multe despre Courtice in acest articol. Intre timp, daca va aduceti aminte, am prezentat blugii capri intr-o tinuta, in cea mai recenta poveste de refashion pe care am publicat-o pe blog, si am purtat blugii capri la un show aviatic din Trenton. 

Urmatorul item din povestea de cumparaturi de astazi este acest top alb pe care l-am luat dintr-un magazin din Toronto care se numeste Vintage Depot.
Candva v-am povestit despre o experienta de shopping de-a mea pe care am facut-o in cartierul Kensington Market din Toronto, acum trei ani. Kensington Market este cartierul vintage din Toronto, unde sunt cele mai multe magazine vintage intr-un singur loc. Intr-o sambata am mers acolo si am vazut intreg cartierul, si am intrat in toate magazinele vintage din cartier pe care am putut sa le vad. Scopul vizitei mele de atunci a fost sa vad magazinul Vintage Depot, unul din cele mai populare magazine vintage din cartierul Kensington Market si din intreg Toronto. Atunci mi-am luat doua genti vintage, o geanta Coach si o geanta Fendi. Dar in afara de magazinul Vintage Depot din cartierul Kensngton Market, mai sunt alte doua magazine Vintage Depot in oras, unul pe strada Bloor si unul pe strada Danforth Avenue. Vroiam demult sa le vad si pe acestea doua, si mi-am propus sa ajung acolo cu prima ocazie. Si iata ca mi s-a ivit ocazia sa merg la Vintage Depot de pe Bloor Street. Am fost acolo acum cateva zile, in speranta sa gasesc comori vintage. Dar cand am ajuns la fata locului, am constatat ca nu este ceea ce am crezut ca va fi. Desi, judecand dupa numele magazinului, te-ai astepta sa gasesti acolo lucruri vintage, de fapt magazinul este doar un thrift store, nimic vintage. Am vazut haine de la branduri mass-market cum ar fi Zara, H&M, Old Navy, Reitmans, Suzy Shier -- I mean come on, Suzy Shier nu este vintage, si nici celelalte pe care le-am mentionat nu sunt. Vanzatorii in magazin erau doi baieti asiatici, si le-am spus: "Bine-bine, voi va numiti Vintage Depot, cand de fapt n-aveti nimic vintage in magazinul asta, atunci de ce va mai numiti Vintage Depot?" Baietii au recunoscut ca de fapt n-au marfa vintage decat foarte rar. In fine, mi-a placut aceasta bluza alba in dantela, si am luat-o. Are si bonus -- e fabricata in SUA. Nu am renuntat la ideea sa vad si cel de-al treilea magazin Vintage Depot, cel de pe strada Danforth Avenue, indiferent daca este un magazin vintage sadea, asa cum este cel din Kensington Market, sau doar un thirft shop ca cel de pe Bloor Street.

Dar o gaselnita grozava de thriftuit la Value Village din sedintele mele recente de shopping este aceasta geanta patchwork Coach.
Am purtat-o deja in mai multe ocazii prin oras; iar de curand am fost in Statele Unite, si am avut-o cu mine in timpul calatoriei mele in SUA.

In schimb poseta si brosa de mai jos sunt cu adevarat vintage.
Le-am luat de la un targ de antichitati pe care l-am vazut la Toronto weekendul trecut, si despre care v-am spus mai multe in acest articol. Poseta in goblen este din anii '50, facuta in Spania; brosa este din Mexic, mother of pearl.
Alte cateva accesorii dragute pe care mi le-am luat sau le-am primit de curand -- ultimul numar al revistei Fashion, cel de august 2016; o rama photo, dar pentru care inca nu m-am ocupat sa-i gasesc o fotografie; un cardholder Louis Vuitton pe care l-am descoperit intr-un magazin thrift Salvation Army din Bowmanville; doua agende de la o librarie Indigo.

Mi-am luat mai multe carti anticariat, in special carti de moda.
Pe acestea le-am luat de la Value Village -- aveau preturi bune, $4.99 fiecare, iar a cincea a fost gratis. In librariile din oras acest gen de carti costa intre $15-$20, asa ca pentru mine a fost o gaselnita grozava sa le iau de la Value Village.
Fabulous at Every Age publicata de Harper's Bazaar;
Treasure Yourself de Miranda Kerr;
Not That Kind of Girl de Lena Dunham;
Chicken Soup for the Soul - Just Us Gilrs, o carte supa de pui pentru prietene;
Is Everyone Hanging Out Without Me? de Mindy Kaling.

Iata si alte carti pe care mi le-am luat de curand, cu alte ocazii.
Invitation to a Royal Wedding de Trevor Hall -- o carte despre nunta Printului Andrew al Marii Britanii (fratele mai tanar al Printului Charles) cu Sarah Ferguson, care a avut loc in 1986, pe care am luat-o la un thrift store Saint Vincent de Paul din Bowmanville, si m-a costat $1. :)
He's Just Not That Into You de Greg Behrendt si Liz Tuccillo, cu sfaturi de dating pentru femei, inspirata de serialul Sex and the City, thriftuita la Courtice;
Shoes de Linda O'Reefee, o carte despre istoria modei pantofilor, si am luat-o de la libraria mea preferata din Whitby cu carti la jumatate de pret, de unde am cumparat foarte multe din cartile mele de moda pe care le am in biblioteca personala;
Diana: A Celebration, o carte despre Printesa Diana, pe care am luat-o din Bowmanville, la fel ca si prima din acest grup de carti, o gaselnita care m-a costat $1.

Si ultimele item-uri din acest articol -- cateva filme si carti, pe care le-am luat de la un garage sale din cartierul meu in aceasta vara, o experienta despre care v-am povestit mai multe in acest articol. Filmele le-am ales in asa fel incat sa le poata vedea si Alex -- Harry Potter (o colectie cu primele 6 filme din serie), Cinderella, Alice in Wonderland. Cartile -- o agenda pentru datele importante cum ar fi zile de nastere a celor dragi, aniversari, comemorari, etc.; un roman de dragoste; si o carte quirky adresata surorilor -- am o sora mai mare si m-am gandit la ea cand am vazut cartea asta.
Photo credit: Victoria West

15 comments:

  1. Interesting post. Hae a nice day https://bysinkj.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Luda for stopping by and for leaving a comment.
      Have a nice day too.

      Delete
  2. Replies
    1. Hi Kathy, thank you for your visit and your comment, please come again. :)
      Enjoy the rest of your weekend!
      Xoxo,

      Delete
  3. Imi plac atat hainutele achizitionate cat si gentutele, super cool! Sa le porti cu drag!
    Suc de rodie bei?
    O duminica frumoasa in continuare, Victoria! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos Nice, ma bucur ca iti plac. :)
      Da beau si suc de rodii. :)
      Sa ai si tu o duminica frumoasa, te mai astept cu drag!

      Delete
  4. Replies
    1. Hi Suvarna, great seeing you, thanks for stopping by.
      Enjoy your Sunday!

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you, I'm glad you like it. :)
      Have a great week ahead!!
      Xoxo,

      Delete
  6. Wow!

    All looks great!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Jacqueline, thanks for stopping by and for leaving a comment.
      Have a nice week too!
      Cheers,

      Delete
  7. Replies
    1. Buna Stela, multumesc pentru vizita si comentariu, si ma bucur ca iti place gentuta.
      Te mai astept cu drag!
      Xoxo,

      Delete
  8. Thank you Sylvia for your support.
    Have a great day!

    ReplyDelete

Thank you for your comments!