Tuesday, July 12, 2016

Home, Sweet Home – Whitby, Ontario, Canada

Locuiesc la Whitby de 5 ani, dar nu v-am aratat niciodata acest mic oras de langa Toronto care m-a facut sa ma indragostesc de el din primele luni de cand m-am mutat aici, si pe care il iubesc datorita linistii si traficului lejer. In toti acesti ani de cand locuiesc aici tot am descoperit diverse curiozitati si comori ascunse la Whitby – magazine deosebite, restaurante cu specialitati delicioase, locuri frumoase pentru vizitat in weekend, etc.

Candva am scris un articol despre Whitby pe Blog Tango, la scurt timp dupa ce m-am instalat in noua mea casa, in care va spuneam despre primele mele impresii despre Whitby. Fotografiile pe care le-am inclus in acel articol au fost cateva poze pe care le-am gasit pe internet, cu unele din obiectivele locale (centrul istoric, muzeul din centru, castelul Trafalgar, biblioteca publica, malul lacului, Farul Alb de pe lac), si nu poze facute de mine. De curand mi-am dat seama ca au trecut aproape 5 ani de cand locuiesc aici, si n-am iesit niciodata in centru sa fac eu cateva poze prin Whitby, desi este un loc frumos care merita fotografiat. Asa ca m-am hotarat sa rezolv aceasta problema, si am iesit in centru acum doua saptamani sa fac exact asta – sa-l fotografiez. Cu ocazia asta am putut sa vad ce mai e nou prin centrul Whitby-ului, dar si sa aflu despre locuri si stabilimente noi, despre care habar nu aveam pana acum, si asta pentru ca niciodata nu m-am obosit sa iau centrul Whitby-ului la pas, in 5 ani de cand locuiesc aici, rusinica mie. Am descoperit magazine foarte faine (magazine de haine, de home decor, etc.), restaurante, cafenele, care merita explorate si o sa tin cont de ele pe viitor. Pana acum aveam impresia ca shoppingul la Whitby nu e mare vrajeala, si mergeam la Toronto pentru shopping. Dar de fapt sunt cateva magazine foarte dragute si in centrul Whitby-ului, si ma bucur foarte mult ca le-am descoperit – nici nu e nevoie sa ma deplasez prea departe de acum inainte, pot sa fac shopping la Whitby, cel putin o perioada, cat sa ma bucur de aceste magazine recent descoperite.

Sa va arat cateva poze din centrul Whitby-lui.
Cladirea alba din aceasta poza, de pe Strada Brock, Maison Blanc Day Spa, este un salon spa (ma rog, ar fi trebuit sa fie Maison Blanche, si nu Maison Blanc, o omitere din partea celor care au dat numele stabilimentului). Habar nu aveam pana acum de acest spa in centrul Whitby-ului. Am intrat sa vad cum este, si e foarte fain. Fata de la receptie a fost draguta si mi-a facut un tur al salonului, mi-a spus despre serviciile prestate la salon, mi-a dat o brosura cu informatii despre serviciile salonului, asa ca m-am hotarat sa vin aici pentru tratamente de frumusete. Locul arata impecabil, totul este alb (dau credit numelui), fara pata, arata ca un salon de lux, desi preturile sunt cat se poate de prietenoase.
Un restaurant japonez pe Strada Brock, la cativa pasi distanta de salonul Maison Blanc(he) Day Spa. Habar nu aveam de existenta acestui restaurant in centru. Eu si familia mea suntem mari amatori de sushi, si pana acum obisnuiam sa mergem la alte trei-patru restaurante japoneze din Whitby pentru sushi, unul dintre care s-a inchis intre timp. Vom veni si aici, cu siguranta. Si e all you can eat! :) Sushi yummy.
Acest magazin de haine La Fontaine se afla chiar in buricul targului, la intersectia principala a orasului, Dundas cu Brock. Stiam de acest magazin si inainte (pe acesta nu l-am omis, avand in vedere ca se afla in zona ultracentrala si trec frcevent pe langa el), dar n-am intrat niciodata sa vad cum este. De data aceasta am intrat, e destul de dragut. Nu m-a convins neaparat sa vin la cumparaturi aici, dar e un magazin fain, cu marfa draguta, cu cateva branduri mai high end, doua dintre care le-am retinut fiind Guess si Kenneth Cole. Si mi-a placut foarte mult cum este decorat magazinul. Un alt lucru care mi-a placut in magazinul La Fontaine de la Dundas cu Brock este cafeneaua din incinta, foarte imbietoare si fain amenajata. Data viitoare cand ma vad cu prietena mea, o sa mergem la cafeneaua La Fontaine.
Biserica Toti Sfintii de pe strada Dundas Street West
Am intrat in acest magazin Penney & CO cu fatada turcoaz de pe strada Brock -- este un magazin de home decor care mi-a placut foarte mult. Pe langa faptul ca are produse foarte faine care ar face orice casa sa arate ca o vila de vacanta de pe malul marii, foarte imbietoare si primitoare, magazinul in sine este foarte bine amenajat, cochet si dragut, incat iti vine sa cumperi totul de pe rafturi. :) In mod clar, proprietarii magazinului se pricep la home decor. De altfel, nu este sigurul magazin Penney & CO din Whitby, exista un altul tot in centru, la cativa pasi mai incolo, pe strada Dundas, l-am vazut si pe acela in ziua respectiva, e la fel de fain si imbietor.
Un alt magazin din Whitby care mi-a placut foarte mult este acesta, Turquoise, tot pe strada Brock. Colectia disponibila in incinta este foarte-foarte draguta si atragatoare, cu rochii si fuste cu imprimeuri vesele si delicioase de vara. Un magazin Turquoise exista si la Bowmnaville, un orasel nu departe de Whitby, ambele magazine apartinand aceluiasi grup de proprietari.
Piata de fructe si legume in centru
Aranjamente florale in centru
Aranjamente florale in centru
Photo credit: Victoria West

21 comments:

  1. foarte frumos, civilizat. este minunat ca te simti ca acasa,unde de fapt e deja casa ta.puppp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Stela pentru comentariu, ma bucur ca iti place.
      Sa ai o zi frumoasa!

      Delete
  2. I love the pics!

    Great post!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jacqueline, I'm glad you like it, please come again. :)
      Have a great weekend!

      Delete
  3. Nice photos :)) Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Natasa, welcome to my blog if this is your first time here, and thank you for your comment, I'm glad you like my photos.
      Yes I would like us to follow each other, I'll check out your blog.
      Have a great week ahead!

      Delete
    2. Thank you Natasa, appreciate your support.
      Have a great day!

      Delete
  4. Beautiful placer dear! Great photos
    I follow you vía GfC
    Join me please

    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Dani, welcome to my blog if this is your first time here, please come again. :) I'm glad you like the pictures.
      Thank you for your support and for following my blog, I have also started following yours.
      Have a great day!
      Xoxo,

      Delete
  5. Thank you so much for taking us on a sight-seeing-tour. Beautiful pics of a beautiful place.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Lenya, it's so great seeing you, I hope everything is ok with you, thank you for your comment. I'm glad you like the photos. I'm very fond of this little place called Whitby near Toronto, it's become my home now. :)
      Please come again and have a great day!
      Xoxo, Victoria

      Delete
  6. Beautiful Pics

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi there, thank you for your visit and for your comment, I'm glad you like the pictures. Please come again. :)
      Yes I would like us to follow each other, I'll check out your blog.
      Have a great day!
      Xoxo,

      Delete
  7. Your blog is wonderful and great pictures!
    I am following you and would love for you
    to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Mimi, yes I would like us to follow each other, why not.
      Thank you for your support and for following my blog, I have also started following yours.
      Xoxo,

      Delete
  8. Hi Sylvia, thank you for your visit and for your comment, welcome to my blog if this is your first time here, I'm glad you like my blog. Please come again. :)
    Yes I would like us to follow each other, I'll check out your blog.
    Have a great day!
    Xoxo,

    ReplyDelete
  9. Thank you Milica. :)
    Sure thing, I'll check out your blog.

    ReplyDelete
  10. Ce orasel dragut, pare un loc atat de linistit, nu e de mirare ca te-ai indragostit de el instant. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E chiar foarte dragut si linistit Nice, ma bucur ca am decis sa cumpar aici casa acum 5 ani. :)
      Sa ai un weekend frumos!

      Delete

Thank you for your comments!