Wednesday, July 06, 2016

Targ de vintage si antichitati la Toronto

De curand am vizitat un targ de vintage si antichitati care se organizeaza periodic la un mall din partea de nord a orasului. Prima oara am aflat de acest targ acum trei ani, cand am descoperit site-ul HeritageAntiqueShows.com care anunta organizarea acestor targuri in diferite zone ale Toronto-ului si suburbii. Si doamne de cand tot incerc sa ajung la acest targ! Si iata ca in sfarsit am reusit.

Sunt mai multe targuri de vintage si antichitati care se organizeaza in Toronto de-a lungul anului, in diferite zone ale orasului, iar cel la care am vrut eu sa merg este un targ care are loc in zilele de sarbatori legale. Cea mai recenta sarbatoare legala in Canada a fost Ziua Nationala a Canadei pe 1 iulie, adica vinerea trecuta, si atunci am mers sa il vad.

In acest weekend lung ce tocmai a trecut, adica de Ziua Canadei, eu si John nu ne-am facut planuri sa plecam nicaieri. De altfel, vroiam sa mergem cu RV-ul intr-un parc de agrement impreuna cu un prieten, dar din pacate am intarziat sa ne facem rezervare la acel parc din timp, si cu doar 10 zile inainte de weekendul lung n-am reusit sa gasim rezervare nicaieri, la niciun parc de agrement unde sa putem merge cu RV-ul, totul deja era rezervat, asa ca nu ne-a ramas decat sa renuntam la ideea de a calatori cu RV-ul in weekendul lung pentru Ziua Canadei. Prietenul nostru, pe de alta parte, a mers in acel parc impreua cu familia lui cu RV-ul, si asta pentru ca a fost mai organizat ca noi si si-a facut rezervare din timp. Iar noi daca am ramas “pe dinafara”, n-am mai mers nicaieri in afara orasului in acest weekend.

Pe de alta parte, nu este weekendul meu preferat pentru a calatori, din cauza aglomeratiei. Ziua Canadei fiind in toiul verii, weekndul lung cu ocazia acestei sarbatori legale este cel mai aglomerat din tot anul, si sincer nu imi face placere sa calatoresc in acest weekend din cauza traficului extrem de greoi pe autostrazile canadiene in decursul celor trei zile de sarbatoare. Intr-un an am fost la Niagara pe 1 iulie, si doamne ce aglomerat a mai fost, un drum de 2 ore a durat 4 ore, din cauza traficului. Intr-un alt an am fost la Montreal cu ocazia Zilei Canadei, si am avut de infruntat un trafic la fel de greoi. Asa ca in ultimii ani am preferat sa nu calatorim in acest weekend, ci sa o facem cand traficul prin Canada e mai lejer.

Asadar, urma sa petrecem un weekend lung acasa. John s-a ocupat de diverse reparatii prin jurul casei, iar eu si Alex am mers la acel trag de vintage si antichitati din nordul Toronto-ului, despre care va spuneam la inceputul articolului.

Am vazut acolo tot felul de minunatii – portelan, cristal, tablouri, accesorii, posete, esarfe, bijuterii, haine, blana, piele, mobile, obiecte de décor, argintarie, etc. Dar sa va arat poze de la targ, ca sa vedeti cum a fost.
Iar eu m-am ales cu aceste doua frumuseti. :)
O poseta vintage in goblen si o brosa. Poseta este din anii '50 (dupa spusele celei care mi-a vandut-o), si e facuta in Spania. Brosa este din Mexic, mother of pearl.

Sa aveti o zi minunata!

Photo credit: Victoria West

12 comments:

  1. Nice stuffs here, awesome blog. thanks for sharing with us. Love from Cambodia Golf Holidays

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Keo, thank you for your visit and leaving a comment.

      Delete
  2. Replies
    1. Hi Kathy, great seeing you again, thanks for stopping by. :)

      Delete
  3. Sa le folosesti cu placere, am vazut foarte multe lucruri care mi-au atras atentia, unul este setul de suporturi pentru lumanari de pus pe perete, cu acele "farfurii" pe albastru.
    pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Mihaela, multumesc pentru vizita si pentru comentariu, ma bucur sa te vad. Mie mi-au placut foarte mult si seturile de cesti, sunt atat de bine lucrate, pe timpuri se acorda mult mai multa atentie calitatii.

      Delete
  4. Replies
    1. Hi Suvarna, I know, right? :)))
      Thanks for stopping by.
      Enjoy your day!
      Xoxo,

      Delete
  5. imi plac antichitatile, este si la noi unul acum, sper sa ajung in weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Coco, ma bucur sa te vad.
      Sa ne spui cum a fost daca mergi, distractie placuta :)

      Delete
  6. Looks amazing!

    Great!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jacqueline, I'm glad you like it.
      Have a nice weekend too.

      Delete

Thank you for your comments!