Sunday, April 22, 2012

200 de articole


Astazi blogul meu atinge o cifra rotunda si un milestone important pentru mine – am publicat pana acum 200 de articole, in cei 2 ani si 2 luni de existenta a blogului.

Poate ca 200 de articole in blogosfera nu este mare lucru, dar mie imi place sa cred ca este. In mod cert, pentru blogul meu este. Pentru mine, dincolo de numarul natural in sine, este si dorinta de a merge mai departe, de a ajunge si la alte numere rotunde mai mari, de a continua sa scriu, de a continua sa am o voce pe care sa o fac auzita.

Chiar ieri va spuneam de o alta realizare a mea, foarte importanta pentru mine, si anume publicarea primului meu articol print in revista canadiana Village Living Magazine. Asa s-a intamplat ca cele doua milestone-uri ale mele au venit impreuna, “de mana”. And it dawned on me – mi-a luat sa scriu 200 de articole online, pe acest blog (si alte cateva sute de articole pe alte pagini online unde scriu), ca sa pot publica un articol print. Dar cu siguranta nu ma voi opri aici, ci voi merge mai departe. Pentru mine, fiecare efort pe care l-am facut, a meritat.

Va multumesc din suflet ca mi-ati fost alaturi in acesti ani, va multumesc pentru cuvintele de incurajare pe care mi le-ati scris, si sper sa imi fiti alaturi si pe viitor.

A voastra, Victoria West.

6 comments:

Thank you for your comments!