Saturday, April 21, 2012

Primul meu articol print in revista canadiana “Village Living Magazine”

Village Living Magazine, April-May 2012

Am inceput sa scriu acest blog acum mai bine de 2 ani, si de atunci visul meu a fost sa public nu doar in mediul online, dar si in reviste print. In cei doi ani am avut numeroase incercari de a intra in lumea publicatiilor print, dar fara succes. Parea un domeniu inchis cu lacate grele, usile caruia nu se deschid in fata oricui batea la poarta. In acesti doi ani am trimis zeci de CV-uri si articole scrise de mine publicatiilor care cautau scriitori colaboratori, dar de cele mai multe ori nu primeam niciun raspuns din partea acestora, iar raspunsurile pe care le-am primit nu au fost incurajatoare.

De exemplu, anul trecut prin aprilie am avut o experienta nefericita la sectia de urgente a unui spital din Toronto, unde am asteptat cu copilul 5 ore ca sa i se acorde ingrijiri medicale, dar nimeni nici nu ne-a bagat in seama, deoarece cei de la Urgente nu au considerat cazul nostru prea “urgent”. Am fost atat de suparata atunci, incat am scris acest articol, pe care probabil vi-l aduceti aminte si voi. Toata furia mea, toata supararea mea, toata indignarea mea provocate de un sistem public defectuos care in mod clar necesita imbunatatire la nivel inalt – le-am pus in cuvinte in acel articol. Arhhh, cand imi aduc aminte de acea zi – fierbeam in clocot nu alta!

Am fost atat de suparata atunci, incat am vrut sa spun la toata lumea ce s-a intamplat in acea zi la spitalul respectiv. Vroiam sa dau un semnal de alarma, si am trimis articolul la mai multe ziare din Toronto, dar nu am primit niciun raspuns de la nimeni. O alta publicatie la care am trimis articolul a fost revista Reader’s Digest Canada. Cateva zile mai tarziu am primit un raspuns de la ei, dar nu ca sa-mi spuna ca imi vor publica articolul in paginile lor, ci ca sa-mi spuna ca au deja o serie de articole programate pentru publicare la sectiunea Sanatate a revistei in urmatoarele luni, si nu vor putea considera articolul meu pentru a fi publicat. Ok atunci, ma gandeam, multumesc pentru feedback, in mod cert apreciez faptul ca ati avut amabilitatea sa-mi raspundeti la email.

Nu m-am lasat descurajata de acest refuz, si am continuat sa caut oportunitati de publicare in lumea print. Am continuat sa trimit CV-uri si mostre de articole la toate anunturile eligibile pe care le gaseam, fara sa renunt la visul meu.

Fast forward to 2012. In ianuarie a acestui an, dupa un alt numar de emailuri si articole trimise la diverse publicatii canadiene, am primit un raspuns cu adevarat promitator. Emailul era de la un publisher, care pregatea lansarea unei noi reviste de lifestyle in Toronto. Mi-a spus ca a citit cateva din articolele mele (ii trimisesem vreo 15 linkuri) si ca ar vrea sa ma alatur echipei lui in calitate de scriitor colaborator. A urmat un interviu telefonic, si mi s-a acordat pozitia de fashion columnist la noua revista, primul numar al careia urma sa apara la Toronto in aprilie 2012. Yuupiii, I made it!

Revista se numeste Village Living Magazine, are 6 editii pe an (va aparea la fiecare 2 luni) si este o revista de lifestyle, dedicata vietii de comunitate din Toronto. Tocmai a aparut primul sau numar, cel de aprilie-mai 2012. In revista Village Living Magazine poti citi despre evenimente din Toronto, restaurante si bucatarii, dieta, sanatate, moda, imobiliare, si alte subiecte de lifestyle. Rubrica mea este cea de moda, si primul numar al revistei gazduieste primul meu articol de moda in editie print.

Primul meu articol in revista "Village Living Magazine", aprilie-mai 2012

Curpinsul primului numar al revistei "Village Living Magazine"; "Trending" este rubrica mea de moda, pagina 30

Redactia revistei "Village Living Magazine" si lista scriitorilor colaboratori

VillageLivingMagazine.ca

10 comments:

  1. Felicitari, Vica!!!! Mult succes in continuare! Te pup, Dana.

    ReplyDelete
  2. Felicitari, ma bucur pentru tine, ce perseverenta ai fost... :*

    ReplyDelete
  3. Felicitari! Din tot sufletul! Era doar o chestiune de timp, meriti sa scrii in publicatii mari, scrii frumos, captivant si mereu aflu lucruri interesante de la tine. Felicitari!

    ReplyDelete
  4. Felicitari, Victoria! La cat mai multe articole! :)

    ReplyDelete
  5. Va multumesc tuturor din suflet pentru sustinere fetelor. :)
    Va pup si sa aaveti o duminica minunata!

    ReplyDelete
  6. Wow, cata rabdare ai avut? Totusi cred ca aveai un pic de speranta , altfel nu cred ca ai fi continuat. Cand stii ca exista o sansa ceva mai mare sa reusesti intr-un anumit domeniu tot incerci .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Darius, bine ai venit pe acest blog si multumesc pentru comentariu. Da, am avut rabdare, si ma bucur ca n-am renuntat, si nu intentionez sa ma opresc aici, ci vreau sa fac si mai mult de atat. Uneori perseverenta este cheia succesului, si in aceasta situatie asa a fost. N-am fost dispusa sa renunt, si am continuat sa incerc. Mi-a luat doi ani sa fac asta, :) dar din punctul meu de vedere a meritat. :)

      Un weekend minunat iti doresc!

      Delete

Thank you for your comments!