Wednesday, July 17, 2013

Pe Lacul Ontario

Pentru Sandu, cu prietenie

Sambata trecuta a fost o zi superba la Toronto, si am fost invitati la o plimbare cu barca pe lacul Ontario. Desi merg pe malul lacului in fiecare vara, fie la Toronto, fie la Whitby, nu am avut niciodata ocazia sa ies in largul lacului. Si cum exista un inceput pentru toate, ne-am luat vestele de salvare si ne-am imbarcat. A fost o iesire “de inaugurare”, barca fiind o achizitie recenta a proprietarului.

Apa in largul lacului era incredibil de turcoaz, iar valurile lacului dansau in tandem cu barca. M-am simtit ca intr-o croaziera! Erau multe alte barci si yahturi pe Ontario, iar centrul Toronto-ului se arata splendid, cu turnul CN Tower inaltandu-se spre cer.













Capitanul vasului
Photo credit: Victoria West

8 comments:

  1. Ce frumos!Sper ca te-ai delectat si cu un pahar de sampanie la bord! Eu asa as fi facut :).
    Articolul de care am vorbit va fi, in cele din urma, publicat in nr. de august al revistei, si iti voi trimite link-ul. Multumesc inca o data de ajutor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Catintherain, a fost foarte dragut. :)
      Si de-abia astept sa vad articolul in august. :))

      Delete
  2. Ce imi place sa ma plimb cu barca....e o senzatie incredibila

    ReplyDelete
  3. Ce ma bucur ca ai pus poze si ca v-am revazut!!!! Cat este Alex de dragalas!!!! Va imbratisez cu dor, Dana Miturca-Damian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dana ce surpriza, ma bucur mult ca ai trecut pe aici. :)
      Te imbratisez si eu.
      Sa ai un weekend minunat!

      Delete
  4. Si noi ne bucuram ca am fost im preuna cu voi si cat de curand voi posta si eu pozele facute pe lac.Va pupam.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!