Monday, July 22, 2013

Zmeura din gradina mea

M-am mutat la Whitby acum mai putin de doi ani, si acum este a doua vara pe care o petrecem la noua noastra casa. Avem si o mica gradina in spatele casei, desi nu fac gradinarit mai deloc (de fapt chiar deloc), din motive lesne de inteles – nu am timp, nu ma pricep, si sincer nici nu ma pasioneaza. Sotul meu este cel care se ocupa de ingrijirea ierbii (o activitate care ii face mai multa placere decat mie), atat cea din fata casei cat si cea din gradina – o uda, o tunde, o reinnoieste, si cam la atat se rezuma gradinaritul nostru.

Dar in schimb avem in gradina un arbust de liliac si unul de zmeura, pe care le-am mostenit de la fostii proprietari ai casei. Liliacul infloreste in fiecare mai, iar sezonul zmeurei este chiar acum, in luna iulie. Da, ati ghicit, am zmeura coapta in gradina, bucuria lui Alex. Nu e un arbust mare, si nu face o tona de fructe, dar e suficient cat sa-i simtim gustul savuros o data la cateva zile.

Sa aveti o zi minunata!






Photo credit: Victoria West

5 comments:

  1. ce chestie...tocmai mananc gris cu lapte , miere si zmeura :)
    pofta buna si voua , atunci !

    ReplyDelete
  2. Ce frumos :) Si noi aveam o casuta batraneasca la vreo 20 kilometri de Bucuresti si e dotata cu zmeura din blesug. Ai mei s-au ingrijit sa o creasca si chiar recolteaza serios, cand se coace.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!