Sunday, July 14, 2013

Un weekend la cabana

Pentru Sandu, cu prietenie

De curand am fost la o petrecere pentru ziua de nastere a unuia din prietenii mei, care a avut loc la o cabana din localitatea Georgina, situata la o ora de condus de Toronto, pe malul lacului Simcoe. Sarbatoritul tocmai a schimbat prefixul (nu spui care :)), iar petrecerea a durat un weekend.

Am plecat la Georgina vineri seara, dupa job, si ne-am intalnit acolo cu toti invitatii petrecerii, care ajunsesera deja la fata locului. Urma sa stam la cabana respectiva pana la sfarsitul weekendului, care promitea sa fie unul calduros (si chiar a fost), iar duminica seara sa ne intoarcem acasa. Am avut la dispozitie doua case de vacanta, fiecare dintre ele cu 3-4 dormitoare, si fiecare familie s-a cazat in cate un dormitor disponibil din cele doua case.

In timpul acestui weekend am avut un déjà vu, dupa o bucata de timp din viata noastra, doar ca unele detalii erau diferite fata de perioada de atunci. M-am vazut pe mine si prietenii mei de acum 10-15 ani, cand incheiam saptamana de munca, si vineri seara, plictisiti de agitatia si traficul din oras, luam cu asalt cate o cabana la munte si stateam acolo pana duminica seara. Acum se desfasura cam acelasi scenariu. Dar ce era diferit fata de acum 10 ani? Faptul ca locuim in alta tara, faptul ca avem familii, copii, ipoteci la casa, un set diferit de prioritati si responsabilitati, si faptul ca am incetat demult sa mai mergem la cluburi. Eram tot noi, dar in varianta noastra mai matura si mai “coapta”, care se indreapta spre mijlocul vietii. 

A fost un weekend frumos, in care am lenevit si am incercat sa ma relaxez. N-am facut petrecere cu dans asa cum am facut-o cu alte ocazii la alte petreceri, dar am stat la masa toti impreuna la un pahar de bere si mai ales de vorba. Timp de trei zile ne-am plimbat cu barca pe lac, i-am lasat pe copiii nostri sa se balaceasca in apa lacului si sa-si consume tot surplusul de energie, am facut gratare, am stat in jurul focului, am expandat marshmallow, am stat la taclale.















Photo credit: Victoria West

6 comments:

  1. This looks like such a lovely place to relax in and visit, I adore quaint venues like this. In reply to your comment - I did see the dress. It does look really similar to the one she wore, I think it could have been the inspiration behind it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sam, thanks for stopping by. It was a cottage where I spent a weekend recently, for a friend's birthday party. :)
      Have a great week my dear!

      Delete
  2. foarte frumos , timp petrecut cu folos !

    ReplyDelete

Thank you for your comments!