Wednesday, July 31, 2013

Shoe Shopping

Orasul asta ma dezamageste cateodata. Te gandesti ca intr-o metropola a lumii cum este Toronto gasesti de toate, orice ai nevoie si orice iti doreste sufletelul, dar uneori nu este asa. Nu vreau sa vorbesc de rau orasul meu iubit (de Toronto numai de bine... pana la proba contrarie :)), dar ii mai apar si bube pe fata din cand in cand. De curand am iesit la shopping de pantofi, si ceea ce ma interesa de fapt erau doua perechi de sandale, una neagra si una nude, fara toc, cu care sa pot sa conduc (nu obisnuiesc sa port pantofi cu toc la volan).

Jobul meu se afla langa un mall din centru, si de cele mai multe ori merg la cumparaturi in timpul orei mele de pranz, ceea ce pentru mine inseamna economisire de timp, decat daca as merge la shopping in weekend. La ce viata hectica am, n-am timp sa umblu prin mall-uri toata ziua, si cand ies la cumparaturi, o fac intr-o ora in timpul pranzului, si in consecinta sedintele mele de shopping sunt mai mult pe fuga.

Cand am ajuns la mall, am luat la rand toate magazinele de incaltaminte din incinta, dar nu prea vedeam nimic pe gustul meu. Toate sandalele pe care le vedeam pe rafturi fie erau cu toc, fie erau thong. Or eu nu vroiam sandale cu toc, am deja o gramada de tocuri in dulapul meu de incaltaminte, iar sandale thong nu obisnuiesc sa port. Am intrat in cel putin 5 magazine de incaltaminte, dar nu ma incanta nimic din ce vedeam. Noroc ca toate acele magazine erau oarecum aproape unul de altul, si n-a trebuit sa traversez chiar tot mall-ul in lung si in lat.

Dupa care am intrat la Aldo, si am vazut vreo doua perechi de sandale mai dragute. Si cand spun vreo doua, chiar atatea erau, doar doua. Ambele pe nude, nimic pe negru. M-am uitat la una din ele, cu aplicatii aurii, care pe display aratau bine, dar cand le-am probat si m-am uitat in oglinda, studs-urile alea aratau destul de kitchos (erau prea multe si incarcau sandalele de-aiurea). Si cum stateam in fata oglinzii si incercam sa-mi dau seama cat de mult ma deranjeaza studs-urile alea de la sandale, vine un vanzator la mine si incepe sa le faca lobby: “Sunt dragute, nu-i asa? Sunt nude, care e o culoare perfecta pentru vara, decat negre si numai negre... Iar auriul asta e grozav.” “Prea mult auriu”, a fost replica mea. “Ei, nu-i chiar asa de rau...” Cand iti spune cineva ca nu-i chiar asa de rau, de fapt e foarte rau. Pana la urma m-am hotarat ca nu-mi plac sandalele alea atat de incarcate, si l-am rugat pe baiat sa mi le-aduca pe celelalte (dupa cum spuneam mai inainte, erau doar doua perechi, adica “acestea” si “celelalte”, o selectie nu tocmai bogata). A doua pereche mi-a placut mai mult, si in final le-am cumparat. Iata cum arata noile mele sandale.

AldoShoes.com

Dar sandale negre pe gustul meu tot nu am reusit sa gasesc. Am mers la cumparaturi in ideea sa-mi iau doua perechi de sandale, dar m-am ales numai cu una. A trebuit sa las achizitionarea sandalelor negre pentru o alta ocazie. Azi in schimb am rasfoit putin site-ul AldoShoes.com si am descoperit ca sandalele mele nude sunt disponibile online si pe negru (in acel magazin unde am fost nu erau, probabil se vandusera), si poate pana la urma, daca ma supar tare, ma hotarasc sa mi le iau si pe acestea (chiar daca sunt acelasi model), caci nu mai am nici timp, nici energie sa iau mall-ul de la capat si sa caut o alta pereche de sandale in toate magazinele de incaltaminte.

AlsoShoes.com

Mi s-a mai intamplat sa caut ceva prin mall asa de nebuna fara sa gasesc ce-aveam nevoie, toamna trecuta. Vroiam sa cumpar pantaloni termici pentru baiatul meu Alex (in Canada li se spune long johns), si am mers la acelasi mall de langa jobul meu, Toronto Eaton Centre, in timpul orei de pranz. Am intrat la toate magazinele pentru copii, precum si magazinele unde aveau si sectii pentru copii, cel putin 5 la numar, dar nu aveau long johns nicaieri. La H&M mi-au spus ca de obicei aveau pantaloni termici, dar in acea zi se vandusera si nu mai aveau nicio pereche. Macar bine si atat, ma gandeam, cel putin stiu ca pot gasi long johns la H&M, si data viitoare cand mai ies la cumparaturi stiu unde sa vin. Acea ora petrecuta la mall a fost o dezamagire si o pierdere de timp. Si pana la urma stiti unde am gasit pantaloni termici pentru Alex? La supermarketul meu obisnuit, Wal-Mart.

Anul trecut am facut un interviu cu designerul canadian Christopher Bates, care creeaza moda pentru barbati. Printre altele, mi-a spus ca isi doreste sa creeze si pantofi, pentru ca exista un vid pe piata pantofilor pentru barbati in Canada. Mi-a povestit ca a iesit odata sa faca shoe shopping, si vroia sa-si ia doua perechi de pantofi eleganti, modele clasice, negri si maro. A umblat prin toate magazinele de incaltaminte din centru si n-a gasit nimic pe placul lui. Atunci ma gandeam uite dom’le, pentru barbati uneori e o provocare sa gaseasca lucruri de buna calitate, care sa satisfaca mai multe gusturi. Atunci aveam impresia ca pentru femei nu e la fel, ca e mult mai simplu pentru noi sa facem shopping, ca alegerile pentru noi in materie de imbracaminte si accesorii sunt infinite. Dar uite ca am apucat sa trec si eu prin aceeasi experienta ca si Christopher Bates – de-abia am reusit sa-mi gasesc o pereche decenta de sandale, ca sa nu mai spun ca de fapt vroiam doua.

10 comments:

  1. si eu caut ceva...cele negre parca ma satisfac si pe mine !

    ReplyDelete
  2. Buna Victoria,
    Parca bareta din fata a celor negri este mai lata si aplicatiile mai mari, sunt foarte dragute ambele. In Scotia puteam sa comand de pe net si sa ridic din magazinul din zona unde eram, nu se poate asa?
    Uite problema asta de cautare a incaltamintei m-am lovit cand m-am casatorit, si nu numai, doream pantofi cu toc mediu spre mic cu botul rotunjit sau semi si bareta. Nu gasisem nimic pe plac si asa am ales o pereche izolata cu talpa ortopedica, varf ascutit si broderie aplicata pe piele. Bine chiar si pe orice culoare nu se gasesc pantofi cu toc comod:mediu, cu bareta, finuti si la un pret decent..

    In cazul sotului o pereche de sandale care sa aiba atat varful cat si calcaiul acoperit, sa poata fi purtate la serviciu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Mihaela,
      Da, pot sa comand online, sigur, dar nu m-am interesat niciodata de varianta asta, sa comand online si sa le iau de la magazinul local. Presupun ca exista si optiunea asta. Dar daca le iau online si mi le-aduce acasa prin posta, pentru mine e la fel de ok.

      Delete
  3. Love these cute Aldo sandals, something I would definitely wear!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sam, thanks for stopping by, good to see you. :)
      I bought the first pair myself, the gold ones, and I am thinking to buy the black ones as well. :)
      Have a great day my dear!

      Delete
  4. Thanks for your visit Victoria...I think you definitely get the send pair too! Very chic and versatile. Have a Fantastic Friday!

    ReplyDelete
  5. imi plac mai mult pe auriu. la noi nu le-am vazut! puppp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Stela.
      Sa ai o saptamana minunata! La noi maine e weekend lung avem zi libera. :)

      Delete

Thank you for your comments!