Saturday, July 27, 2013

Pe Lacul Ontario (partea a doua)

De curand va povesteam ca am facut o iesire pe lacul Ontario cu barca unui prieten de-al nostru; si cum vara e in toi, acea iesire cu barca nu a fost singura pe care am facut-o. Sambata trecuta am iesit din nou pe lac, dar de data aceasta cu barca noastra, pe care am cumparat-o de curand. Vremea a fost perfecta pentru o plimbare pe apa, si am petrecut o zi intreaga pe lac.

Barca noastra este un model Cadorette Holiday 200, si o cheama Kickin’ Back, un nume pe care il avea de la fostul proprietar. Iar daca nu ar fi avut deja un nume, as fi botezat-o Holiday. Asa, ii pastrez numele pe care il are deja.

Am mai avut doua barci in trecut (jucariile sotului meu John), dar mai mici decat Kickin’ Back. De cele mai multe ori John a iesit la pescuit cu cele doua barci pe Lacul Ontario sau pe alte lacuri mai mici; si deoarece pe mine nu ma pasioneaza pescuitul, nu mergeam impreuna cu John la plimbare cu barca. Cu prima dintre ele, Beatrice, m-am plimbat o singura data, cand am mers intr-o vara la o cabana din Nordul provinciei Ontario care se afla pe malul unui lac, Elephant Lake. Am petrecut un weekend la cabana respectiva, si am luat atunci si barca, sa iesim cu ea pe lac. Iar cu a doua barca pe care am avut-o n-am iesit niciodata, a fost in totalitate placerea lui John.

Kickin’ Back fiind mai mare, mai incapatoare, mai comfortabila si mai puternica, situatia e diferita. Si e frumoasa foc! Mai ca as iesi cu ea pe lac in fiecare weekend, singura conditie este sa fie suficient de cald. Iar sambata trecuta a fost o ocazie perfecta pentru a testa apele, la propriu si la figurat.

Am iesit pe lac in aceeasi echipa ca si prima oara, cu o saptamana inainte (si ni s-au mai alaturat si alti cativa prieteni), doar ca de data aceasta eram cu doua barci, si nu una. Ne-am dat intalnire cu ceilalti prieteni la un debarcader din vestul Toronto-ului unde sa lansam barcile pe apa la ora 12, si la scurt timp dupa pranz eram deja in largul lacului. Dupa ce am facut mai multe cercuri in zona apelor din apropierea debarcaderului, ne-am indreptat spre insulele Toronto (un grup de insule care se afla aproape de centrul orasului si pe care se poate ajunge cu feribotul), si am stat acolo mai multe ore pe o plaja. Iar mai spre seara, inainte sa plecam spre casa, am facut mai intai un tur in jurul insulelor, dupa care ne-am intors la debarcader.

John a iesit si a doua zi cu barca pe lac, impreuna cu un prieten, dar de data aceasta a lansat-o pe lac de la Whitby, unde de asemenea este un debarcader pentru barci si un port. In schimb eu n-am mai iesit in acea zi, caci fiind ultima zi de weekend, vroiam sa ma mai ocup de una alta prin casa si sa imi pregatesc familia pentru o noua saptamana de munca. De altfel, intentia noastra este sa facem un drum cu barca de la Whitby la Toronto si inapoi, dar pentru asta trebuie sa pandim un weekend cald si fara ploi. Va fi o provocare pe cinste. :) Altfel, vom mai iesi cu barca pe lac la Whitby, poate chiar maine, si sunt convinsa ca vom mai avea si alte ocazii pana la sfarsitul verii. De-abia astept sa o mai scot pe Kickin’ Back la plimbare.

Meet Kickin' Back!

La debarcader
Lansarea pe apa

Vasul asta imi aduce aminte de corabiile lui Christophor Columb cu care acesta a calatorit in America in 1492, Pinta, Nina si Santa Maria

Kickin' Back in pauza

Rate

Un vas comercial in portul Toronto
Alt vas comercial in portul Toronto

Photo credit: Victoria West

8 comments:

1. Great experiance, I have always wanted to have a boat....

Replies
    1. Hi Francesca, thanks for stopping by. Yes it was a great experience, I'm looking forward to do it again soon. :)
      Enjoy your Sunday!

2. Replies
    1. Buna Oana, mersi pentru comentariu, ma bucur ca iti plac pozele. :) E o experienta grozava si de-abia astept sa ies cu barca din nou.
      Sotul meu este pasionat si de masini de teren. Are un Jeep si iese vara cu prietenii lui la off-road prin paduri. S-a rugat de mine de multe ori sa vin si eu, dar nu e scena mea -- padure, tantari, lipsa de comfort, dormit in masina sau in cort in cel mai bun caz (cu cortul mai sunt ok, dar sa dorm in masina -- no way!). Am zis pas de fiecare data. :)
      Dar cu barca e cu totul altceva. Oricand as petrece o zi pe apa decat o zi in padure. :)))
      Sa ai o duminica frumoasa!

3. frumoase poze! mersi pentru prezentare! puppp

Replies
    1. Stela, ma bucur sa te vad, mersi pentru vizita.
      M-am simtit foarte bine atunci. :)

Delete
  4. This looks like such a wonderful day out on the water!

Replies
    1. Hi Sam, yes we spent a fantastic day on the Lake Ontario!

Delete

Thank you for your comments!