Friday, June 02, 2023

Produse terminate – Empties, 2023

Astazi este randul urmatorului articol din seria Produse terminate – Empties, caci ultima oara am scris despre Empties acum doi ani. Asadar, in articolul de astazi voi scrie despre produsele cosmetice si de frumusete pe care le-am consumat in ultimii doi ani – produse pentru ingrijirea parului, ingrijirea corpului, ingrijirea tenului, machiaj, parfumuri, si alte produse, carora o sa le fac cate un mini-review, asa cum v-am obisnuit déjà cu aceasta serie de articole in anii trecuti. Pe de alta parte, produsele cosmetice si de frumusete despre care voi scrie astazi nu sunt toate cosmeticele pe care le-am folosit in ultimii doi ani, unele din ambalaje le-am mai aruncat.
Sa incepem cu produsele pentru ingrijirea parului.
SAMPOANE 
Voi incepe cu sampoanele. Folosesc si balsamuri de par in mod constant, si in decursul ultimilor doi ani am folosit multe balsamuri din aceleasi game ca sampoanele respective; dar sticlele de la balsamuri nu s-au pastrat, si nu le am la indemana pentru scopul articolului de astazi, asa ca doar le voi mentiona, dar nu le voi descrie la fel de detaliat ca si sampoanele.
Sampon Dove, 750 ml – un sampon de buna calitate. De obicei apreciez produsele pentru ingrijirea parului Dove, si acesta a fost ok. 

Sampon TRESemmé, 828 ml – un alt sampon de buna calitate, TRESemmé fiind o alta gama de produse pentru ingrijirea parului pe care o apreciez si o folosesc des. 

Sampon Daily Defence cu ulei de argan de Maroc, 473 ml, fabricat in Canada (5 sticle, un brand independent), un alt preferat de-al meu. Mi-a placut atat de mult incat l-a cumparat de 5 ori. Prima oara l-am descoperit in 2018, si de-atunci am folosit atat samponul, cat si balsamul din aceeasi gama, in mai multe ocazii. Sticlele de la balsam din pacate nu le mai am ca sa le includ in articolul de astazi, le-am aruncat intre timp. Imi plac sampoanele si produsele pentru ingrijirea parului cu uleiuri naturale, cum ar fi ulei de argan, ulei de cocos, ulei de macadamia, ulei de masline. Atunci cand am cumparat acest sampon pentru prima oara in vara lui 2018, eram curioasa sa folosesc sampoane noi, din care nu mai folosisem niciodata, caci Dove si L'Oréal si Pantene si Garnier si TRESemmé din supermarketuri tot folosisem pana atunci. Acest sampon cu ulei de argan mi-a atras atentia pe raft la o tura de shopping, l-am luat, mi-a placut, a devenit un preferat de-al meu. 

Sampon Agree Pro cu ulei de argan de Maroc, 369 ml, fabricat in Canada (un brand independent). Un alt sampon cu ulei de argan care mi-a placut. Si pentru ca e in sticla mai mica, am putut sa-l iau cu mine si in calatorii. 

Sampon L’Oréal Paris, 385 ml (2 sticle) – produsele L’Oréal pentru par sunt absolut grozave! Acest sampon este un alt preferat de-al meu pe care l-am folosit de multe ori in trecut. 

ALTE PRODUSE PENTRU INGRIJIREA PARULUI
Sampon uscat Batiste, 200 ml, fabricat in Anglia (varianta Oriental) – il stiti fara indoiala, are o reputatie foarte buna, este probabil cel mai bun sampon uscat de pe piata massmarket. Folosesc samponul uscat de foarte multi ani. De multe ori imi placea varianta XXL Volume, datorita eficientei si volumului grozav pe care il confera parului, dar de data aceasta am vrut sa fac o schimbare si am cumparat aceasta varianta noua pentru mine, Oriental. Am fost multumita de acest produs. 

Sampon uscat Monat Studio One, 108 ml, fabricat in SUA – l-am primit la un eveniment monden din Toronto. A fost destul de bun, mi-a placut. 

Masca de par cu ulei de cocos, 100 ml, fabricat in Brazilia (brand independent) – dupa cum mentionam mai sus, apreciez foarte mult produsele pentru ingrijirea parului cu diferite uleiuri naturale, cum ar fi ulei de cocos, si aceasta masca de par cu ulei de cocos nu a fost o exceptie. Parul meu a fost multumit cu acest produs. 

Continuu cu produsele pentru ingrijirea corpului.
GELURI DE DUS
Gel de dus cu nuca de cocos Glam Garden, 946 ml, fabricat in Canada (brand independent, 2 sticle). Cred ca déjà ati observat ca produsele de frumusete si ingrijire personala cu nuca de cocos sunt frecvente in baia mea, motiv pentru care am cumparat acest gel de dus de doua ori. Miroase delicios a vara, si cand il foloseam la dus, ma facea sa-mi aduc aminte de vacantele mele tropicale si ma transporta cu gandul si cu simturile in Cuba care este una din destinatiile mele de vacanta preferate.

Spuma hidratanta de baie Purpose cu floare de cires, 591 ml, fabricata in Canada. Este un alt brand independent de produse pentru baie. De multe ori imi place sa testez produse noi, ca sa mai diversific de la produsele traditionale care se gasesc pe rafturile din supermarketuri, si asa a fost cazul cu aceasta spuma de baie. Acum cand scriu acest articol si am sticla goala langa mine, inca i se mai simte aroma delicata si atragatoare, desi au trecut luni de zile de cand am terminat acest produs! 😊 

Gel de dus cu ceai, 325 ml. Life este brandul in-house al unei retele de farmacii din Canada, Shoppers Drug Mart. In general imi plac foarte mult produsele de frumusete si ingrijire pe baza de ceai, cum ar fi geluri de dus si geluri de spalat pentru fata, pentru efectul lor calmant asupra pielii tenului si corpului. 

Gel de dus Lush cu portocala Blood Orange, 100 ml, fabricat in Canada – un produs absolut minunat! Oh si ce bine miroase a portocala! 😊 Dintotdeauna mi-au placut produsele Lush, fie ca e vorba de bombele lor de baie, sau sapunuri solide naturale, sau geluri de dus. Ultima oara am fost la cumparaturi la Lush anul trecut in noiembrie, si am cumparat mai multe produse, printre care acest gel de dus, 3 bombe de baie, o bomba de dus, un sapun solid natural la vrac. 

Continuu cu alte produse pentru ingrijrea corpului.
Crema cu spirulina pentru corp Viorica Cosmetics, 300 ml, fabricate in Moldova (am primit-o). A fost o crema foarte faina, si fiind atat de mare, m-a tinut mult timp. Contine colagen, ulei de cocos, extract de castravete; hidrateaza si regenereaza pielea; restabileste tonusul, elasticitatea si structura pielii; are efect de piele mai neteda si mai ferma. 

3 deodorante Lady Speedstick Invisible, varianta 70 g si 45 g. Lady Speedstick este un brand de deodorante solide confortabil pentru mine, pe care il cumpar rapid atunci cand am nevoie de un deodorant nou, nu trebuie sa petrec mult timp in fata raftului la supermarket sa aleg, ca e un produs pe care il cunosc deja bine, astfel incat in general il folosesc destul de des. 

3 deodorante Degree, varianta 45 g – au fost ok, comparabile cu Lady Speedstick. 

2 deodorante Secret, 14 g – varianta travel, a fost ok si acesta, de asemenea comparabil cu Lady Speedstick. 

Continuu cu produse pentru ingrijirea tenului si produse de machiaj.


GELURI DE SPALAT PENTRU FATA
Gel de spalat pentru fata antiacneic Clean and Clear de la Johnson and Johnson, 240 ml, fabricat in SUA (3 sticle). Chiar si la varsta pe care o am acum, imi mai iese cate un cos pe fata din cand in cand, asa ca folosesc produse anti-acneice aproape constant, ca de exemplu geluri de spalat pentru fata si creme anti-acneice cu aplicare locala. 

Gel de spalat pentru fata cu Retinol, efect anti-aging, 168 ml, fabricat in SUA. L-am cumparat de la Winners. Are efect de iluminare si imbunatateste aspectul tenului. 

ALTE PRODUSE PENTRU INGRIJIREA TENULUI
Servetele demachiante umede hidratante Faciqué, 60 bucati (brand independent) – cu unt de shea si ulei de cocos. Au fost bunicele. De obicei le foloseam seara. Pentru o curatare si demachiere mai eficienta, inmuiam servetelul in apa (sub jetul de apa calduta la robinet), curata mai bine daca era combinat cu apa. 

Lotiune tonica Nivea cu alge marine, pentru ten mixt si gras, 200 ml. Este un produs bun, se potriveste foarte bine tenului meu, si l-am folosit de multe ori in trecut, este repeat purchase. 

Demachiant pentru ochi Nivea, 100 ml, fabricat in Germania – un alt produs Nivea de buna calitate care mi-a placut. 

Crema de fata Indigena, 15 ml (brand canadian) – am primit-o la un eveniment monden din Toronto. Imi place si borcanelul de sticla de la aceasta crema, pe care am sa-l pastrez dupa ce scriu acest articol, ca sa il refolosesc ca recipient pentru produse travel-size atunci cand calatoresc de exemplu. 

Ser pentru ten AmorePacific, mostra, 5 ml – fabricat in Korea de Sud. Fiind de marime mostra, am apucat sa-l aplic de doua-trei ori pe ten (dupa aplicarea lotiunii tonice si inainte de crema de fata), si n-a fost suficient sa-mi fac o parere definitiva despre acest produs, dar la prima impresie a fost ok. 

Serum pentru ten Elizabeth Arden, mostra, 7 capsule – fabricat in Italia. L-am folosit in acelasi fel ca si serul AmorePacific despre care spuneam mai sus, adica dimineata si seara cate o capsula, dupa toner si inainte de crema de fata (de zi sau de noapte). Si la fel ca si in cazul altor mostre, fiind o cantitate mica, n-a fost suficient sa-mi fac o parere definitiva despre acest produs, dar la prima impresie mi-a placut. 

Masca de ochi Cleo (o pereche), cu efect de calmare. Am primit-o la un eveniment monden, a fost ok. 

Banda de curatare cu carbon pentru nas. Se aplica pe nas dupa curatarea tenului, se lasa 10 minute, dupa care se scoate. Curata punctele negre si deschide porii. 

Urmeaza produsele de machiaj.
Oja de unghii China Glaze, 14 ml, fabricata in SUA – absolut grozava, un brand de oje care imi place foarte mult. O perioada am fost abonata la o cutie lunara de frumusete, si am primit aceasta oja in acea cutie lunara de produse cosmetice si de frumusete. Cel mai mult mi-a placut la aceasta oja efectul mat al aplicarii, compozitia cu argila si hardeners o facea sa fie foarte rezistenta, cu o textura argiloasa neteda, incat nu mai avea nevoie de lac transparent de unghii de asupra ojei asa cum procedez cu alte oje. China Glaze este unul din brandurile mele preferate de oje. 

Ruj Wet n Wild, nuanta coral (3.6 g). Este un ruj de calitate medie, nu este neaparat rezistent la transfer, dar este usor de aplicat, lipstick and go, o calitate pe care o apreciez la rujuri. 

Pudra pulbere Made by Nature, 2 g, fabricata in Australia. Am primit-o in acea cutie lunara de frumusete despre care va spuneam mai sus. Am folosit-o pentru un rastimp, dar nu mi-a placut, ca prea se imprastia peste tot in baie, fiind de tip pulbere. Nu sunt amatoare de pudre pulbere (nu sunt eficiente pentru mine si nu-mi place cum se aplica, se imprasite peste tot), de obicei prefer pudrele compacte. Asa ca n-am terminat-o. Am aruncat restul continutului si am pastrat ambalajul gol pentru acest articol, si in present folosesc pudra compacta. Singurul motiv de ce am avut aceasta pudra in trusa mea de cosmetice este ca am primit-o in acea cutie lunara de frumusete, dar altfel n-as fi cumparat o pudra pulbere. 

Continuu cu parfumuri si alte produse aromate.
PARFUMURI
Parfumul Coral Negro (apa de parfum), 100 ml – din Cuba. L-am cumparat in Cuba intr-o vacanta precedenta. Dupa cum va dati seama, Coral Negro in limba spaniola inseamna “coralul negru”. Acest parfum are o aroma seducatoare care te trasporta inapoi pe plajele fierbinti cu nisip alb din Cuba. Ma incanta sticla sa mata neagra atat de eleganta, dar dincolo de ambalaj am fost sedusa de aroma sa marina care ma duce cu gandul la nopti tropicale si fierbinti de pe malul oceanului. Este un parfum care imi evoca nisip, plaja, apa sarata a oceanului, petreceri cu muzica tare noaptea tarziu pe plaja, dans pe plaja, par despletit in vant, energie si atractie sexuala, un parfum cu o aroma intensa estivala, unul din preferatele mele pe care le-am avut in ultimii ani. 

Cand am scris cartea de poezii Sunset in Toronto publicata in 2021, una din poeziile din carte a fost inspirata de Cuba si de acest parfum (pagina 190).

~~~~~~~~~~~~ 
The Perfume 

When I traveled to Cuba, 
I bought a bottle of perfume in the gift shop at the hotel. 
It’s called Coral Negro – “The Black Coral”. 
I brought the perfume back to Canada, 
And with it, a piece of Cuba in my luggage. 
Every time I wear it, 
It transports me back to Cuba. 

I love its elegant opaque black bottle. 
I am seduced by its marine fragrance that makes me think of tropical days by the ocean. 

The shore of the Atlantic. 
The scorching sun. 
The hot sand. 
The turquoise water. 
The salty taste on my lips. 
The breeze in my hair. 
The corals on the ocean floor. 
The shells on the white sandy beach. 
The parties with loud music late at night. 
The crazy dancing on the beach. 
The sexual energy. 
The magnetic attraction. 
 All in a bottle of perfume. 
Autentica Cuba in a perfume.
~~~~~~~~~~~~

Parfumul Chic Estilo (apa de toaleta, 100 ml), cel in ambalaj roz, este tot din Cuba, l-am adus din aceeasi vacanta ca parfumul Coral Negro. Am sticla goala aici langa mine in timp ce scriu articolul, si inca ii mai simt aroma tropicala, un pic mai flamboyanta decat aroma Coral Negro. Este o aroma care ma duce cu gandul la soarele tropical, la bronz, la vacantele din tropice, dar mai mult ma duce cu gandul la zilele fierbinti din Caraibe cand stai pe plaja, te bronzezi si imbratisezi soarele cat e ziua de lunga, decat noptile tropicale si pline de energie sexuala cu petreceri nocturne pe plaja. 

Parfumul Black Opium de la Yves Saint Laurent (apa de parfum, 90 ml), fabricat in Franta. Trec de la vacantele tropicale din Cuba la eleganta pariziana. Este un parfum pe care l-am primit de ziua mea de la sotul meu John acum 2 ani. 

Urmatorul parfum – Dior J’Adore (apa de parfum), 100 ml, fabricat in Franta. Poate ca il stiti si voi, este un parfum destul de popular, déjà clasic. L-am primit de Craciun de la sotul meu John acum 2 ani. 

Si nu in ultimul rand – White Musk de la The Body Shop, apa de parfum, 30 ml, fabricat in Polonia. Cand am mers la The Body Shop ultima oara vara trecuta, intentionam sa-mi cumpar parfumul Black Musk care a fost lansat prin 2016, va mai aduceti aminte de acel parfum? A facut furori la vremea respectiva, l-am avut de doua ori. Si iata ca vara trecuta am vrut sa mi-l cumpar din nou. Si cand am mers la The Body Shop la mall, am constatat ca nu mai au Black Musk, se pare ca l-au terminat, dar in schimb aveau White Musk, si l-am cumparat. Mi-a placut si acesta, dar cred ca Black Musk cel din 2016 mi-a placut mai mult. 

ALTE PRODUSE PARFUMATE
De altfel, imi plac parfumurile si produsele parfumate cu mosc, atat mosc alb cat si negru, asa ca in afara de parfumul White Musk de la The Body Shop, am folosit de curand si acest body mist cu mosk alb din gama Body Fantasies, 236 ml, fabricat in SUA (l-am luat de la Walmart), pe care am putut sa-l folosesc mai casual, in fiecare zi, pentru iesiri de zi, sau dupa dus. 

2 spray-uri pentru perne, cu levantica, 118 ml fiecare, ambele fabricate in SUA. Efect calmant. Unul este cu levantica si sage, altul cu levantica si vanilie, le-am luat de la Winners. Imi placea sa le pulverizez pe perna inainte de somn, ma facea sa adorm mai usor si sa am un somn mai odihnitor.

Si inchei cu 3 uleiuri esentiale de parfum (le-am luat de la Winners). Imi place sa folosesc uleiuri esentiale de parfum atunci cand nu pot folosi un parfum, sau atunci cand parfumul Chanel pe care il am pe masuta vanity nu e chiar un parfum de zi cu zi. Imi mai plac uleiurile esentiale si pentru ca sunt mai discrete decat parfumurile expresive, pentru situatiile cand am nevoie de o aroma mai discreta. In prezent lucrez de acasa, dar cand lucram in birou inainte de pandemie, am avut cativa colegi care erau sensibili la parfumuri, si in zilele cand stiam ca voi lucra cu acesti colegi, purtam la birou un ulei esential in loc de parfum, uleiul esential fiind mai discret si nu ii deranja pe acesti colegi. 

Atat pentru azi dragele mele prietene, sper ca v-au placut articolul si prezentarea produselor, ne vedem data viitoare. 

Sa aveti un weekend minunat!

Photo credit: Victoria West

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!